Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare drumuri agricole Municipiul Caransebes, judetul Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 333628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Caransebes (Consiliul Local al Municipiului Caransebes)
Numar invitatie: 333628/13.08.2012
Denumire contract: Amenajare drumuri agricole Municipiul Caransebes, judetul Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Caransebes (Consiliul Local al Municipiului Caransebes)Cod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: 0255 514885, Fax: 0255 515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 255514885, fax: +40 255515139, persoana de contact: Ion Marcel Vela, primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Caransebes, Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 255514885, fax: +40 255515139
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare drumuri agricole Municipiul Caransebes, judetul Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta, MunicipiulCaransebes , judetul Caras - Severin implementeaza proiectul ? Amenajare drumuri agricole Municipiul Caransebes judetul Caras Severin".Proiectulpresupuneproiectareain fazaPT +DDE +CS +ATsiexecutarea lucrarilor pentruconstructiadrumurilor agricole cuprinse in SF ?ul anexat prezentei cereri de oferta .Proiectul va respecta intocmai solutiiledin SF- abaterile fiind motiv de excludere a ofertei ca neconforma. Propunerea tehnica de proiectare va cuprinde solutiile din SF si cele aferente intersectiilor cu calea ferata , conform aviz CFR anexat .Ofertade executie de lucrari va cuprinde toate lucrarile prevazute inlistele de cantitati anexate prezentei cereri de oferta .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 865, 661 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 77 300 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original in exteriorul coletului de oferta.Modul de constituire a garantiei de participare: (1)-Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. sau? Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Prezentare OP in cont nr. RO34TREZ18224510220XXXXX , deschis la Trezoreria Caransebes cu conditia confirmarii acestuia , pentru AC , de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.sauinstrument de garantie conform art 86 din HG 925/2006 actualizatOrice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta Ofertantului, caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278.1, din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
Se va const. de catre ofert. declarat ca fiind castig. in cuantum de 10% din pret. contract. exclus.TVA, in max. 5 zile lucrat. de la semnarea contractului, valabil pe toata per. de garant. a lucrarilor executate. Gar. de buna ex. se constituie cf. preved. legale prevaz. in art. 90 H.G. nr. 925/2006: fie printr-un instrum. de garant. emis in cond. legii de o soc.banc. sau de o soc. de asig. care devine anexa la contr., fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are oblig. de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul org. fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz. A.C. Suma initiala care se depune in contul de dispon. deschis la dispozitia A.C. va fi de 0, 5% din pretul contract., retinerile succ. din sumele datorate pentru fact. partiale vor fi de 9, 5 % din val. fact., pana la constit. integrala a sumei convenita pentru gar. de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;Se va prezenta Anexa10.Aceasta declaratie se va depune in original cu semnatura reprezentatului legal al fiecaruia , de catre ofertant -toti asociatii si terti sustinatori , daca e cazul .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiileprevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Documentele pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 sunt solicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Anexa10, in original cu semnatura reprezentatului legal al fiecaruia.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local. Documente solicitate: Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor . Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data depunerii ofertelor . Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant. Documentele intr-o alta limba, fara traduceri legalizate nu se iau in considerare.Autoritatea contractantapoate solicita informatii in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu se va afla in niciuna din situatia prevazuta la art. 46 alin. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului; Se va prezenta Anexa 10 b.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Vela Ioan Marcel; Comisia de evaluare: - presedinte cu drept de vot: Vladu Petru; membri: Vanatoru Dan Ioan; Tutul Eugenia; Bona Ion; Juica Ioan; membri rezerva: Vilceanu Camelia; Banaduc Gabriela.Persoane cu functie de decizie din cadrul A.C.1.Albai Petru2.Avasilcai Elena3.Bojinescu Ana4.Buzescu Ilie5.Cornea Stelian6.Dascalu Valentin7.Galescu Cornel8.Gherman Aurora9.Isac Marius10.Magas Gheorghe11.Marcu Ioan12.Marinescu Ciprian13.Munteanu Octavian14.Ponetchi Maria15.Stanescu Alexandru16.Selner Nicolae17.Tocut Dan18.Todorescu Lazar19.Ungur Ioan DorelDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 ? Anexa10c.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Anexa10a Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul de activitateal ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, acesta nu este in faliment, lichidare sauare administrateafacerilede catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluivalabil la data deschiderii ofertelor, emiscu maxim 30 zilesau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim7 700 000 lei. Media cifrei de afaceri solicitata este cea globala.Se solicita prezentarea in copie lizibila a bilantului contabil din ultimii trei ani vizat de institutiile abilitate., Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a Informatii privind capacitatea tehnica.Se solicita : Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 1b Ofertantul trebuie sa faca dovada proiectariiunei lucrari similare, proiectatain ultimii 3 ani, anteriori datei de depunere a ofertelor, cu o valoarede minim 135 000 lei fara TVA.. (min 1 sau maxim 3 contracte de servicii similare) .Pentru contractul nominalizat se va prezentaa)fisa de experienta similara Model 1, b)orice doc. /certificari de buna executie a contractului, c)procesul verbal de receptie servicii (in copie), d)Recomandare din partea beneficiarului cu continutul minim al datelor din Model 2.?;, Cerinta nr. 2a Informatii privind capacitatea tehnica.Se solicita : Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2b Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unei lucrari similare, executata si dusa la bun sfarsit in ultimii 5 ani, anterior datei de depunere a ofertelor, cu o valoare cumulata de minim 3 730 006lei fara TVA(minim 1 contract max.3contracte ).Pentru contractul nominalizat se va prezenta fisa de experienta similara Model 1 si : a) Se solicita prezentarea oricaror doc. /certificari de buna executie a contractului)b) Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (in copie), pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la procesul verbal. c) Recomandare din partea beneficiarului (original sau in copie legalizata ), Cerinta nr. 3 Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului Ofertantul dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Prop. Tehn. ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin de: statie de asfalt-1 buc, statie de betoane-1buc, repartizator asfalt-2buc, autogreder- 2buc, excavator-3buc, bulldozer-2buc, autobascualnte-5buc, compactor-2 buc, statie topo-1 buc, un laborator autorizat, de grad coresp. pt determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.Autorizatia laborat. treb. sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor. Pt fiec. utilaj, mijloc de transp. sau dotare se solic. dovada formei de propr. (facturi, contracte, etc) si a functionalitatii (autoriz., certif. etc), Cerinta nr. 4 Informatii privind personalul Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contr.. Personalul implicat in realizarea contr. se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? cu exp. prof. min 5 ani; 1 ing.proiectant drumuri, absolvent CFDP, cu min 3 ani vechime in proiectare.1 proiectant autorizat, agrementat AFER ? trecere de nivel cu CF; 1 Resp. de lucrare (sef pct de lucru) ? ing. constr. rutiere, drumuri si poduri cu exper. profesionala executie min 5ani; 1 RTE in domeniul drumuri, atestat; 1 Resp. tehnic cu calitatea; 1 Ing. topograf min 5 ani vechime; 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, certificat; 1 Resp. cu prot. mediului.Pt specialistii min. solicitati trebuie prezentate: copii dipl. studii; copii atestate/autoriz./decizii in termen de valab.la data depunerii ofertelor; copie contr.de munca. CV?orig., pt fiec. pers.in parte;decl.de dispon.?orig.?, Cerinta nr. 5 Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, lista subcontractactantilor declarati, pentru carese va precizapartea/partile din contract , pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze cu fiecare subcontractor si datele de recunoastereale subcontractoctorilorpropusi., Cerinta nr.6 Informatii privind obligatiile contractuale in curs- daca exista Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent in domeniul ofertat, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent in domeniul ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara Pentru oferta cu pretul cel mai mic, justificat , se acorda punctajmaxim de 40 depuncte. Preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplicaformula : P1n = (Prn/Prmin ) x punctajul maxim alocat .P1n ? punctaj oferta evaluata; Pr min ? pretul minimofertata din ofertele calificate ;Pr n ? pret oferta evaluata.
Durata de elaborare a proiectului
30
Descriere: Durata de elaborare a proiectului tehnic decurge de la data emiterii ordinului de incepere a proiectului pana la data intocmirii procesului verbal de receptiei proiectului .Durata de elaborare a proiectului , faza PT + DDE + DATC nu poate fi mai mica de 1(una) luni sau mai mare de 3 luni (motiv de excludere).Pentru cea mai scurta durata de elaborare a proiectului , care sa asigure nivelul calitativ , se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 30 puncte; Pentru alta durata de elaborare a proiectului decat cea minima, punctajul se vaacorda astfel: P2n = (Dp min/Dpn) x punctajul maxim alocat .P2n ? punctaj oferta evaluata;Dp min ? durata de elaborare minima ofertata;Dpn ? durata de elaborare cuprinsa in oferta evaluata.
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Durata de executie al lucrarilor decurge de la data emiterii ordinului de incepere al lucrarilor pana la data intocmirii procesului verbal de receptiei la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.Durata de executie al lucrarii nu poate fi mai mica de 6 luni sau mai mare de 12 luni (motiv de excludere).Pentru cea mai scurta durata de executie al lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ , se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 30 de puncte; Pentru alta durata de elaborare a proiectului decat cea minima, punctajul se va acorda astfel: P3n = (D emin/Den) x punctajul maxim alocat .P3n ? punctaj oferta evaluata;De min ? durata de executie al lucrarilor minima ofertata;Den ? durata de executie al lucrarilor cuprinsa in oferta evaluata.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer