Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole, Comuna Mastacani, Judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 350095
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MASTACANI (PRIMARIA MASTACANI)
Numar invitatie: 350095/08.07.2013
Denumire contract: Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole, Comuna Mastacani, Judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MASTACANI (PRIMARIA MASTACANI)Cod fiscal: 4322254, Adresa: LOC. MASTACANI, JUD. GALATI, Mastacani, Telefon: 0236346503, Fax: 0236346980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. MASTACANI, JUD. GALATI, Mastacani, Romania, cod postal: 807190, telefon: +40 0236346503, fax: +40 0236346980, persoana de contact: COSTICA IVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. MASTACANI, JUD. GALATI, Mastacani, Romania, cod postal: 807190, telefon: +40 0236346503, fax: +40 0236346980, persoana de contact: COSTICA IVAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole, Comuna Mastacani, Judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari : Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole, Comuna Mastacani, Judetul GalatiValoares estimata toala :3.993.788, 00 lei fara TVA din care : -Executie 3.884.252 lei fara TVA-Diverse si neprevazute :109.536 lei fara TVASuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 109.536 lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 993, 788 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 77.000 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react, TREZORERIA TG. BUJOR: RO 04TREZ3085006XXX000193 -Cod fiscal 4322254 Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;6.Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita a depunerii ofertelor;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Ilie Danut- primar, Galie Marian-viceprimar; Cristea Lica-administrator public; Calin Saftica -secretar; Maravela Zoita Contabil; Poalelungi Zoica Nicoleta - responsabil achizitii publice; Burghelea Nicoleta -manager financiarl Craciun Marian Cristian - asistent manager; Consilieri locali: Felea Neculai, Aftene Ion, Drugan Stefan, Ionescu Fanica, Ivan Costica, Regea Costel Petrut, Sirbu Neculai, Tocu Ione, Vieru Nicolae, Vieru Zana, Vintdevara Stefan. 8.Declarati privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 913.941, 64lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 7.700.000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta : Formular Informatii Generale, se va completa formularul nr. 8 cu informatiile din bilanturile contabile pentru anii pentru care se face dovada sau orice alte documente care pot sustine informatiile prezentate. Bilanturile contabile sau celelalte documente justificative se vor prezenta in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a operatorii economici straini aceste documente se depun prin alte metode (spre ex. electronic), ofertantul va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a documentelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 186 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006(acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, (acesta va completa- Formular 4 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d), Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Ofertantii trebie sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani au executat lucrari similare in valoare de minim 6, 80 km de drum in baza a cel putin unui contract. Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 15 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?. Formular nr. 14 ?Experienta similara? . Pentru contractul de lucrari prezentat ca experienta similara se va atasa in copie conform cu originalul: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in care sa se precizeze: valoarea, kilometrajul, perioada, locul executiei lucrarilor si sa se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare (ultimii 5 ani) se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarii. Cerinte minime de personal de specialitate executie: a.Manager de proiect;b.RTE in domeniul specific categoriilor de lucrari ce fac obiectulprezentei proceduri;c.sef punct lucru;d.responsabil cu asigurarea calitatii;e.coordonator SSM.Pentru persoana nominalizata pentru pozitia de manager de proiect se va prezenta dovada participarii in cel putin un proiect cu obiect similar si participarea intr-un proiect cu obiect oarecare, pe o pozitie similara celei solicitate.Pentru persoana nominalizata drept sef punct de lucru se va prezenta dovada participarii la cel putin un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri in cadrul caruia a ocupat o pozitie similara celei pentru care este propus. Pentru persoanele nominalizate pe pozitiile d si e se va prezenta dovada participarii la cel putin un contract similar cu cele prezentei proceduri.Pentru persoana desemnata pentru pozitia de RTE se va prezenta o copie dupa atestatul emis de MDRT valabil la data limita depuneriia ofertelorSe va completa LISTA PERSONALULUI DE SPECIALITATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA -Anexa 1 la form 10 Se vor atasa copii dupa CV si diplomele fiecarui responsabil, precum si declaratia de disponibilitate in care sa se prezinte acordul scris al fiecarei persoane nominalizate., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? pentru executie- formularul 10, Ofertantul trebuie faca dovada faptului ca dispune pe toata durata contractului de executie de urmatoarele echipamente/utilaje/instalatii/echipamente tehnice: -cilindru compactor pamant ? 2 buc;
- cilindru asfalt ? 1 buc;
- masina taiat asfalt ? 1 buc;
- autogrederer? 1 buc;
- excavator ? 1 buc;
- repartizor asfalt ? 1 buc;
- balastiera ;
- incarcator frontal ? 2 buc;
- macara min.5 to ? 1 buc;
- autobasculante ;
- autobetoniere;
- buldozer ? 1 buc;
- statie de asfalt ;
- statie de betoane ;
- autopompa beton;
- laborator de autorizat gr II cf legii 10/1995, care precizeaza ca pentru obtinerea unei constructii de calitate corespunzatoare toti factorii implicati au raspunderi ? art.23 lit.f), si in concordanta cu HG nr.766/1997 din 21/11/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, publicata in MO, Partea I nr. 352 din 10/12/1997.Ofertantul va completa si depune in original Formular nr. 16 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare. Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare sau facturi sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul. Contractele de colaborare/prestari servicii inchiriere, etc vor fi insotite de dovada detinerii utilajelor, mijloacelor cde transport de catre cei care le inchiriaza. Pentru statia/statiile de preparat mixturi asfaltice se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare cumparare/ facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora . Resursele mat si uman ale subcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract daca se prezinta documente in acest sens. Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontract si specializarea acestora-compl Formular nr. 12., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrarise va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: durata de executie acceptata este de minim 12, maxim 15 luni calendaristice de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.Pentru o durata de executie mai mica de 12 luni nu se acorda punctaj suplimentar, iar pt o durata mai mare de 15 luni, oferta va fi declarata neconforma
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 48 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mic decat termenul minim stabilit mai sus (24 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei perioade de garantie mai mare decat cea maxim precizata mai sus (respectiv, 48 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta este atasata prezentei invitatii de participare la procedura
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer