Achizitie publica - Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole in comuna Mosna, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 319683
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319683/24.01.2012
Denumire contract: Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole in comuna Mosna, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOSNA (CONSILIUL LOCAL MOSNA IASI)Cod fiscal: 4540429, Adresa: comunaMosna, judetul Iasi, Mosna, Telefon: 0232-250796, Fax: 0232-250796
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Calea Chisinaului, nr. 27, etaj 1, jud. Iasi camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Calea Chisinaului, nr. 27, etaj 1, jud. Iasi camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole in comuna Mosna, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie inclus in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 826, 579 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant de particip 70 000 lei.In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garantde partic se const in prop de 50% din cuant prec.Per de valab a garant pt part: 90 zile calend de la term lim de dep a ofertGarant de part se const in conform cu disp. art. 86 din HG 925/2006 react care se prez in orig, valab pentru o peri de 90 de zile calend.Garant de particip se rest in cond prev la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modif si complet ult.In cazul form unei contest, in masura in care Cons dispune resp acesteia, autorit contract va ret contestatdin garant de particip in rap cu val estim a contract , o suma stab procent asa cum apare prev la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactContul in care se poate face plata garant de particip este: contul COMUNEI MOSNA, IBAN RO30TREZ4065006XXX005871 - TREZ RADUCANENI, CUI 4540429.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Garant de buna executie se constituie conform art 89 si 90 din HG 925/2006 modif si react.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin 4.In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garant de partic se const in prop de 50% din cuant prec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl priv eligib priv neincad in art. 180 din din OUG 34/2006.-Certif de atest fisc priv achit oblig exig catre bug de stat si catre aut loc elibANAF, in orig, copie leg sau copii certif conf cu orig (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prez sit oblig scad in luna ant celei in care se depun ofert.-Decl priv neincad in prev art. 181 din OUG 34/2006 act; se va completa formular nr. 4.-CERTIFICATde particip la licit cu oferta indep ? conformORDINANRMAP Nr. 314din 12 octombrie 2010; se va completa formular nr. 6;
-Decl priv neincad in prev art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult - ofert va compl formularulnr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Popa Georgel ? Primar, Banea Ioan, Borza Cornelia, Diac Ioan, Gebenei Toader, Iacob Ioan, Jeler Aurel, Logea Silviu, Matei Vasile, Moldovan Vasile Sorin, Prisca Adriana, Suciu Romulus, Sotropa Ionel.-Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea formulare si modeleIn cazulasocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. -Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea rezultatului procedurii documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.In cazulasocierii, documentul de mai sus va fi prezentat obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea.-Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente- Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.-Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 7.300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2)Lista principalelor servicii de proiectare realizate in ultimii 3 ani., 3)Expe similara executie: cel putin un contract de lucrari de executie drumuri a carui valoare sa fie de minim 3.600.000 lei fara TVA.4)Exp sim proiect: cel putin un contr de serv de proiect a carui val sa fie de minim 55.000 lei fara TVA., 5)Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de servicii de proiectare : -calculator ? minim 1 buc;
-imprimanta A3 ? minim 1 buc;
-minim o licenta pentru program proiectare drumuri;
-minim o licenta pentru program de devize., 6)Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: - utilaje terasiere (autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor);
-instalatie de pulverizat emulsie;
-rulou compactor-vibrator;
-laboratoare de analiza;, 7)Cerinte minime personal de specialitate executie- 1 inginer specialitatea CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia;
- 1 responsabil control calitate;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat de MMFPS si MECTS;, 8)Cerinteminime personal servicii de proiectare: - Minim 1 (una) persoana cu calificare in domeniul supus licitatiei (inginer absolvent CFDP)., 9)Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, 10)Informatii privind asociatii 1)Informatii privind managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent in domeniul executiei de lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, 2)Informarii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare a proiectului tehnic
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare termen de realizare proiect tehnic: a) pentru cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic se acorda punctaj maxim alocat ?15 puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 15 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 30 de zile si nici mai mic de 5 zile.Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (30 de zile) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 5 zile).
Punctajul pentru factorul de evaluare durata de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de excutie a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 20 puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20, unde: In aceasta formula termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 12 luni si nici mai mic de 2 luniOfertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (12 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 2 luni)..
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor?se va acorda astfel: a) Pentru cel mai scurt ?Timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor? se vor acorda 5 puncte b) Pentru alt timp de mobilizare decat cel prevazut la litera a) punctajul se calculeaza astfel: P(t) = timp minim/termen (n) x 5.Pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor este de maxim 120 ore de la primirea sesizarii din partea autoritatii contractante si minim 24 ore de la primirea sesizarii.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca in mod gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 11:09