Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE ETAJ II SECTIA MEDICALA, CORP C - SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI


Detaliu pentru invitatia numarul 342310
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Numar invitatie: 342310/01.02.2013
Denumire contract: AMENAJARE ETAJ II SECTIA MEDICALA, CORP C - SPITALULJUDETEANDEURGENTACALARASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIAT , STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTE, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE ETAJ II SECTIA MEDICALA, CORP C - SPITALULJUDETEANDEURGENTACALARASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE ETAJ II SECTIA MEDICALA, CORP C - SPITALULJUDETEANDEURGENTACALARASI conform liste cantitati si memeorii anexate. Valoarea estimata a contractului este de 2588015 lei fara TVA. Suma pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 231.380 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45215130-7 - Lucrari de constructii de clinici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 588, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? 35.000 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia conform art.87 din HGR nr.925/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se va aplica prevederile art.90 alin.(1)- (3)sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2)din HG nr.925/2006. Se va aplica deasemeneaprevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care sedepune oferta , original /copie conform cu originalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente linii anterioare celei in care se depune oferta, catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, inceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Serban Dan Romulus - Manager, - Dr.Chiru Mariana - Director Medical, - Ec.Dohot Oprisan Nicu - Director Financiar ? Contabil, - Jr.Dragomir Chiru Marcela - Consilier Juridic, - Ing.Neagu Daniela - Sef Serviciu Aprovizionare - Achizitii Publice, - Ing.Voicu Nicolae - Sef Serviciu Administrativ -Tehnic, Presedinte C.J.C.- Raducu Filipescu, director economic C.J.C- Paraschiva Muresanu. 2.1. Prezentare in original sau copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? sediul actual al societatii;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 3.1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie de minim2.300.000 lei.3.2.bilantul contabil aferent anului 20113.3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiareinvocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a^1 si d si art.69^1din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.1. Fisa privind experienta similara (Formular 8) in executia unor astfel de lucrari din care se rezulte indeplinirea : - unui contract de lucrari similare .4.2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4.3.Informatii referitoare la efectivele medii de personal in ultimii 3 ani (Formular 10), 4.4.Informatii referitoare la personalul de specialitate (Formular 11): Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putinspecialitatile: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) - inginer atestat in conformitate cu prevederile legale; - Inspector protectia muncii ? atestat; - Responsabil santier ? inginer4.5. Informatii privind subcontractantii 4.6. Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer