Achizitie publica - amenajare exterioara acces pietonal si auto la sediul nou
Detaliu pentru invitatia numarul 297208
SERVICIUL PUBLIC GRADINA ZOOLOGICA
Cod de identificare fiscala: 17298786
Adresa: SIBIU, CALEADUMBRAVII NR.142, JUD. SIBIU, Sibiu
Telefon: 0269/240476
Fax: 0269/240476
Denumire invitatie: amenajare exterioara acces pietonal si auto la sediul nou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: AMENAJARE EXTERIOARA ACCES PIETONAL SI AUTO LA SEDIUL NOU
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.05.2011 10:29
Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SIBIU, STR.CALEA DUMBRAVII , NR. 142 , LA REGISTRATURA INSTITUTIEI
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU , STR. CALEA DUMBRAVII, NR.142, SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Valoare estimata: 69, 722 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform fisei de date a achizitiei-Neincadr.art.180, 181, 69^1 din OUG nr.34/2006, Certif.elib.de autorit.comp.valabile la data deschiderii of.atestand plata impozite, taxe la buget de stat, buget local.Certif.in orig/copie leg/cpie conf.cu orig.Ofertele depuse de operat.ec.care fig.cu datorii neachitate catre buget de stat si buget local excluse.Certif.constatator emis de ORC orig/copie leg/copie conf.cu orig.cf fisei de date, bilant contabil la 31.12.2010, incl.dovada depunerii la DGFP, lista princ.lucrari in ultimii 5 ani, inf.experienta similara, declaratie utilaje instalatii echipamente, declaratie nr.mediu de pers.in ultimii 3 ani, declaratie inf.pers.responsabile de indepl.contract, docum.certif sistem calitate(ISO9001 sau echiv ISO14001 sau echiv OHSAS 18001 sau echiv), lista oblig.in desfasurare(daca sunt), subcontractanti(daca este cazul), idem documente de calificare pt asociati(daca este cazul).
DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN SEAPGARANTIA DE PARTICIPARE: 1000 LEI