Achizitie publica - AMENAJARE EXTERIOARA ACCES PIETONAL SI AUTO LA SEDIUL NOU
Detaliu pentru invitatia numarul 305251
SERVICIUL PUBLIC GRADINA ZOOLOGICA
Cod de identificare fiscala: 17298786
Adresa: SIBIU, CALEADUMBRAVII NR.142, JUD. SIBIU, Sibiu
Telefon: 0269/240476
Fax: 0269/240476
Denumire invitatie: AMENAJARE EXTERIOARA ACCES PIETONAL SI AUTO LA SEDIUL NOU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: AMENAJARE EXTERIOARA ACCES PIETONAL SI AUTO LA SEDIUL NOU
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.07.2011 14:57
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2011 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: SIBIU, STR. CALEA DUMBRAVII, NR. 142 , LA REGISTRATURA INSTITUTIEI
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU, CALEA DUMBRAVII, NR.142, SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 69, 722 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform fisei de date a achizitiei-Neincadr in art. 180, 181, 69^1 oug 34/2006, Certif elib de autorit comp valabile la data deschiderii atestind plata impozit taxe la buget de stat buget local.Certif in orig/copie leg/copie conf cu orig.Ofertele depuse de operat ec care fig cu datorii neachitate catre buget de stat si buget local excluse. Certif constatator emis de ORC/copie leg/copie conf cu orig cf fisei de date, bilant contabil la 31.12.2010, incl dovada depunerii la DGFP, lista princ lucrari in ultimii 5 ani, inf experienta similara, declaratie utilaje, instalatii, echipamente, declaratie nr mediu de pers in ultimii 3 ani, declaratie inf. pers responsabile de indepl contract, docum.certif sistem calitate(ISO 9001 sau echiv. ISO 14001 sau echiv. OHSAS 18001 sau echiv), lista oblig. in desfasurare(daca sunt), subcontractanti(daca este cazul), idem docum. de calificare pt. asociati(daca este cazul).
DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN SEAPGARANTIA DE PARTICIPARE :1000 LEI