Achizitie publica - Amenajare exterioara sala de sport si dotari necesare functionarii
Detaliu pentru invitatia numarul 338159
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338159/24.10.2012
Denumire contract: Amenajare exterioara sala de sport si dotari necesare functionarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna LazareaCod fiscal: 4368006, Adresa: str: Principala, nr: 702 , jud: Harghita , , Lazarea, Telefon: 0266352691, Fax: 0266352728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str: Principala, nr: 702 , jud: Harghita , , Lazarea, Romania, cod postal: 537135, telefon: +40 0266352691, fax: +40 0266352728, persoana de contact: Jozsef Ferencz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Lazarea, Nr. 702, Sediul Primariei Comunei Lazarea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare exterioara sala de sport si dotari necesare functionarii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de amenajare exterioara la sala de sport si a dotarilor necesare functionarii, , valoarea contractului fara suplimentari este de 207849 ron, fara TVA, iar valoarea estimata totala este de 869602 ron, fara TVA
II.1.6) CPV: 45112720-8 - Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport si a zonelor de recreere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 869, 602 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 2078 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se poate plati si la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, si aceasta va fi respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare o suma de 2078 lei in conformitate cu art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de participare se poate retine si succesiv in masura realizarilor efective ale investitiei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Completare Formular nr. 1.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) .Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 2Sau, cazier judiciar al companieiPrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completare Formular 3Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta (Conflictul de interese)Completare Formular nr.4Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuniIn sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul: Gabor Ladislau?primarGyorffy Gabor-viceprimarVormair Erika Maia?secretarFerencz Jozsef-presedinteBartalus Judit-membruBartis Attila?membruFerenczy Maria-membruCsergo Laszlo-consilierGabor Erno-consilierCsergo Jozsef-consilierFerencz Adalbert-consilierPetki Zoltan-consilierKolcsar Andras?consilierGyorgy Endre-consilierVakaria Erno-consilierGaspar Laszlo?consilierSzasz Hajnal-consilierKatona Tibor?consilierFerencz Zsolt-consilierIn conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiunede lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Cerin?a nr. 1Persoane juridice/fizicePersoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta contractului.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.Cerinta minima: valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe anii 2009, 2010, 2011sa fie de cel putin 415 698 lei.In caz de asociere se indeplineste in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Prezentare Formular privind utilajele, instalatiile si, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosinta sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate.Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa facadovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje strict necesare executarii lucrarii calitativ buna si intr-un timp cat mai scurt.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa lucreze in zona de protectie a monumentelor arhitecturale, deoarece constructia se afla intr-o zona de protectie a monumentelor., Cerinta nr.2Se solicita completarea unui formular model Anexa nr. 7 si prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 anipentru executant.Cerinte minime de calificare: Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului de conducere, responsabil de indeplinirea contractului, a) 1 inginer, absolvent cu studii superioare tehnicede lunga durata in constructiicu experienta manageriala in executia de lucrari de constructie ? pentru functia de sef santier. b) inginer atestat de catre ministerul abilitat ? MDRT ? Inspectoratul de Stat in Constructiipentru functia de RTE (responsabil tehnic cu executia) sau echivalentul acestuia pentru domeniul supus procedurii. c) 1 inginer cu specializarea in constructii cu autorizatie CQ valabila pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii.d) 1 persoana autorizata de Ministerul Culturii si Cultel, Cerinta nr.3Se va completa obligatoriu: Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar, Cerinta nr.4Cerinta minima: EXPERIENTA SIMILARA Se stabileste ca limita minima impusarealizarea , in ultimii 5 ani, a cel putin unei lucrari similare ca natura si complexitate.In caz de asociere se indeplineste in mod cumulativ.Formulareleprezentate vor fi insotite de copii dupa: - contractul de executie;
- procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- recomandari de la beneficiar., Cerinta nr.5Se solicita completarea unei declaratii Formular 9cu anexa acestuia si un formular model(acord de subcontractare), cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest cazofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta., Cerinta nr.6Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener. Se completeaza formularul model ?Acord de asociere?. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerin?a nr. 2Standarde de protec?ia mediuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului pe domeniul lucrari de constructii de drumuri.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, e-licitatie.ro, Autoritatea Contractanta organizeaza vizita pe terentuturor agentilor economici interesati sa participe la aceasta achizitie publica, la data de 05.11.2012 ora 8, 00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 08:56