Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?AMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. PANAIT CERNA?;AMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. STEFAN CEL MARE ?


Detaliu pentru invitatia numarul 337557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 337557/17.10.2012
Denumire contract: ?AMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. PANAITCERNA?;AMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. STEFAN CEL MARE ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 0263237323/+40 0263223923, fax: +40 0263237323/+40 0263224706, persoana de contact: Ciupe Emilia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, P-ta Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. PANAITCERNA?;AMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. STEFAN CEL MARE ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. PANAITCERNAAMENAJARE FANTANA ARTEZIANA SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. STEFAN CEL MARE
II.1.6) CPV: 45211360-0 - Lucrari de constructii de dezvoltare urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 753, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: Lot1-6.000lei;Lot2-1.600 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569;Garantia de participare seconstituie conform art.86 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prinviramentbancarin cont RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari;Instrumentul degarantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de Lot1-4.811 lei, respectiv Lot2-1427, 84 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Dovada constituirii garantiei de participare: ordinul de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoarea de garantie bancara (original) respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original), se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii dovezii constituirii garantiei de participare , pana la data si ora deschiderii ofertelor. In situatia in care dovada platii on-line nu este insotita de dovada constituirii garantiei de participare, oferta se respinge.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumentul de garantare va fi prezentat in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va depune suma de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 4Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Completare Formular 5.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modific. si completarile ulterioare; Completare Formular 6Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ovidiu Teodor Cretu- Primar;Albu Maria ?Director executiv;Scurtu Nicolae-Director executiv; adjunct;Cincea Dumitru Matei-Director executiv adjunct;Ciupe Emilia-consiler;Grecu Elena - consilier;Fechete Valentina?Sef serviciu;Bretfelean Nicoleta-consilier;Terpian Marioara -referent;Ciherean Ioan Vasile-inspector asistent;Moldovan Sever-sef serviciu;Tamas Stefan-sef serviciu.Consilieri locali: 1.Avram George2.Antal Attila3.Bria Dumitru Alexandru4.Gagea Maxim5.Hangan Sorin6.Ilies Narcisa Simona7.Kiss Laszlo8.Moldovan Vasile9.Molnar Iosif Augustin10.Muthi Adrian Gelu11.Moisil Filip12.Peteleu Ioan13.Kozuc Andrei14.Sarmasan Mihai Lucian15.Rus Constantin16.Rusu Andrei17.Seserman Sorin Alin18.Tabara Camelia19.Talos Florin20.Tuta Gheorghe21.Toniuc Alexandru MarianNota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180, art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit.d)si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?, emis de ORC, cu cel mult 30 de inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.Nota.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie cu mentiunea "conform cu originalul", autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentelor in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document in forma solicitata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2Asigurarea tuturor riscurilor-Ofertantii au obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere, din caresa rezulte ca, in situatia in care vor fi desemnati castigatori, vor incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu sireprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta achizitorului, oride cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente., Cerinta 1Informatii privindsituatia economico-financiara ?cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu Lot1-1.000.000, 00 lei: Lot2- 200.000 , 00 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau orice documente justificative care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii ai caror cifre de afaceri se prezinta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, calculatipana la data limita de depunere a oferteloravand ca obiect executia de lucrari de constructii, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati. In lista trebuie sa se regaseasca cel putin 1contract de lucrari in domeniul constructii civile.Ptr. demonstrarea exp. similare se solicita ofertantilor prezentarea cel putin un contract de prestare lucrari similare in valoare de: Lot1- 500.000 lei fara TVA, respectiv Lot2-100.000 lei fara TVASe vor prezenta in oricare din formele-orig., copie legaliz., copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?: -Inf. relevante din contractele prezentate ca exp. similara (pag. din contracte, care probeaza informatiile din formularul 10, inclusiv pag. cu semnaturi si stampile)- recomandare/doc.constatator, Continuare cerinta 1Prin contract de prestare lucrari similare se intelege prezentarea unui contract avand ca obiect prestarea de lucraripentru realizarea de investitii in domeniul constructiilor civile ., Cerinta 2Personalul tehnic de specialitate, minim necesar :1.Sef de lucrare? subinginer sau inginerconstructii civile industriale si agricole;2.Resp. tehnic cu executia lucrarilor de constr.-persoane fizice atestate tehnico-profesional pentru domeniu de constructii I - Constructiicivile, industriale, agrozootehnice energetice; telecomunicatii; miniere;
-se va prezenta certif. de atest. RTE si legitimatie RTE elib. de M.D.R.T.3.ingineri sau maistri cu specializare instalatii apa-canalizare;4-persoane autorizate pentru lucrarile de iluminat public si bransamente electrice ;conform ANRDEnr.90/2009 privind Regulamentul pentru autoriz.electricienilorcare proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic;Se vor atasa: -CV-uri pentru toti specialistii nominalizati pentru indeplinirea contractului, semnat si datat.-Certificatele, atestatele, legitimatiile, in copie lizibila cu mentiune"conf.cu orig" valab.la data dep of, Cerinta 3Personal muncitor calificat necesar pentru indeplinirea contractului de executie lucrari(fierar-betonist, pavator, vopsitor, constr.-montaj), Cerinta 4Informatii ref.la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (Excavator pe senile, Aparat de sudura, Betoniera, Compactor stati, etc.)pentru indeplinirea corespunzatoare in desfasurarea activitatilor, in vederea atingerii obiectivelor contractului de lucrari., Cerinta 5- Informatii privind subcontractantii1.Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1., Cerinta 6Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP atasata invitatiei de participare ( se va descarca de la adresawww.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer