Achizitie publica - Amenajare grupuri sanitare la Colegiul Agricol Falticeni
Detaliu pentru invitatia numarul 326025
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326025/09.05.2012
Denumire contract: Amenajare grupuri sanitare la Colegiul Agricol Falticeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul FalticeniCod fiscal: 5432522, Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Telefon: 0230/542056, Fax: 0230/544942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 230542056, fax: +40 230544942, persoana de contact: Vasile-Iulian Morosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, strada Republicii, nr. 13, sala de sedinte Iorgu Radu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare grupuri sanitare la Colegiul Agricol Falticeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitieiil constituie proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul : Amenajare grupuri sanitare ? Colegiul Agricol Falticeni.Ofertantul va intocmi urmatoarele documentatii: documentatia tehnica pentru autorizatia de construire; documentatiilepentru obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism, inclusiv obtinerea acestora; proiect tehnic; detalii de executie; verificarea proiectului.Se solicita intocmirea unei documentatii tehnice pentru amenajarea unui grup sanitar pentru fete si baieticompus din 20 cabine WC si8 lavoare dotate complet , prin recompartimentarea unui spatiu existentin suprafata de 94 mp , cu zidarie de caramida 12.5cm. De asemenea, pentru accesul la grupul sanitar se va realiza o scara exterioara din beton armat protejata de ziduri din caramida 25cm si acoperita cusarpanta din lemn si invelitoare din tabla.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie 2.096 lei. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cunatumul prevazut anterior, pentru o perioada de 60 de zile calculate incepand cu data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea fara tva a contractului se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Astfel, executantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in situatia prev. de art. 180 din OUG 34/2006 - declaratie eligibilitate 2.Neincadrarea in sit. prev. de art 181 din OUG nr. 34/2006 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4.Declaratie priv.neincadrarea in sit. prevazute in art. 69^1 din OUG 34/20065.Pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - ing. Vasile Tofan, Director tehnic Octavian Perju, Cons. jur Simona Ciocan, sef serv Contabilitate Laura Florea, sef serv. Achizitii Pub. Iulian Morosanu, sef birou Urbanism Fodor Catalin6. Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta 7.Informatii privind asociatii 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( original sau copie conforma cu originalul); 2.Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004) ? daca este cazul.Formularul 16 ? Declaratie IMM ;3.Pentru persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2012.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pana la transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate pentru documentele depuse in copie, a originalelor sau a copiilor legalizate ale acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Valoarea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 200.000 lei 2.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea (art. 186 din OUG 34/2006)-angajament ferm al persoanei sustinatoare incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 ani2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari in domeniul constructiilor civile cu o valoare de cel putin 100.000 lei.3.Ofertantul va prezenta lista dotarilor de care dispune.4. In cazul in care oferta este depusa de o asociere sau exista un subcontractant, Se completeaza Declaratia privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- Formular 12; Formularul 11 - Acordul de subcontractare 1.ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii (certificat ISO 9001/2008 sau echivalent) 2.ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al protectiei mediului (certificat EN ISO 14001/2005 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este accesibila pe SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 09:35