Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare grupuri sanitare saloane bolnavi- sectia ORL si sectia Oftalmologie ?Spitalul Judetean


Detaliu pentru invitatia numarul 293552
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare grupuri sanitare saloane bolnavi- sectia ORL si sectia Oftalmologie ?Spitalul Judetean
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari Amenajare grupuri sanitare saloane bolnavi- sectia ORL si sectia Oftalmologie ?Spitalul Judetean de Urgenta Targu-Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.05.2011 12:33
Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg-Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, Tg-Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, sala D.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 120, 969 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala-Certificat de participare cu oferta independenta?-certificate impozite si taxe-Certificatul de înregistrare-Certificat constatator-ultimului bilant contabil-fisa de informatii generale-lista lucrari executate în ultimii 5 ani, si declaratia scrisa-experienta similara- Valoarea contractelor va fi de minim 120.000 lei fara TVA.-copie dupa P.V de receptiesi recomandarea-lista cu cantitatile de utilaje, si declaratia-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului2. Lista cupersoanele de specialitate responsabile direct decontract, - /persoana de conducere responsabila direct de contract3- nominalizarea RTE4.- CV-urile personalului de conduceresi al responsabilului tehnic cu executia.5. Copie dupa autorizatia responsabilului tehnic cu executia.-Copie dupa certificatulISO 9001sau echivalent-Copie dupa certificatul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent
din SEAPgarantia de participare este de 1500 leigarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer