Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE GRUPURI SANITARE SI ARHIVE LA JUDECATORIA MOTRU - REST EXECUTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 354861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL GORJ
Numar invitatie: 354861/18.10.2013
Denumire contract: AMENAJARE GRUPURI SANITARE SI ARHIVE LA JUDECATORIA MOTRU - REST EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL GORJCod fiscal: 5374529, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU NR. 34, Targu Jiu, Telefon: 0253214088, Fax: 0253211827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU NR. 34, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210280, telefon: +40 253212536, fax: +40 253218147, persoana de contact: MIRELA ZAMFIRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL GORJ, STRADA TUDOR VLADIMIRESCU NR. 34, Targu Jiu, RomaniaEtaj III, Camera de Consiliu (nr. 314)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ACTIVITATI DE JUSTITIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE GRUPURI SANITARE SI ARHIVE LA JUDECATORIA MOTRU - REST EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rest executie AMENAJARE GRUPURI SANITARE SI ARHIVE LA JUDECATORIA MOTRUSe recomnada vizitarea obiectivului.Obiectul contractului: Valoarea totala estimata fara TVA: 1.120.640 RON, din care 12.850 RON fara TVA este cuantumul aferent procentului 1, 16% de cheltuieli diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 22 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21)din OUG nr. 34/2006. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente.Valoarea contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 1.107.790 RON.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 120, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura este stabilita in suma fixa de 22000 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Documentul de constituire se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a OUG nr. 34/2006 (model orientativ Formular 8)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratia privind eligibilitatea - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " Declaratie privind eligibilitatea " - formular 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentul se depune in original.Cerinta nr.2 - Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a, c1), c) si d) - formular 12 B. Documentul se depune in original.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale si unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal se depune intr-una din forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certficatul fiscal se depune intr-una din forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine : - operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( Certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerinta nr.3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura-modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului "declaratie privind calitatea de participant la procedura "- formular 12C.Documentul se depune in original.Cerinta nr.4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006; modalitatea de indeplinire : declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006-formular nr.3. Documentul se depune in original.Cerinta nr.5 - Declaratia privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului "Certificatul de participare cu oferta independenta " formular nr.12D. Documentul se depune in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Presedinte Tribunal - Florin EncescuManager Economic- Ion CroitoruPresedinte comisie- Radu GheorgheMembru- Barhoata GheorgheMembru- Durla SorinelMembru- Brailoiu Corina LuminitaMembru- Cambrea Dragos AurelianMembru- Zamfira Mirela Cerinta nr.6 - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesioanle vor prezenta documente edificatoare emise valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 7Operatorul economic va prezenta documente care sa demonstreze ca la data semnarii contractului are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci - mijloace financiare suficiente, lichiditati pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in perioada impusa.Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 369.263, 3 RON pentru o perioada de minim 2 luni.In cazul ofertei castigatoare, ofertantul va imobiliza suma de minim 369.263, 3 RON exclusiv pentru realizarea contractului.Demonstrarea cerintei se va realiza prin prezentarea de: declaratie bancara, linie de credit disponibila si garantata de banca, depozite bancare confirmate de banca, alte mijloace financiare., Cerinta nr. 8Cifra medie de afaceri in domeniu de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 1500000 RON.Documente relevante: situatiile financiare aferente cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP conform prevederilor legale sau alte documente doveditoare , in copie cu mentiunea "conform cu originalul" , stampilate si semnate de ofertant., Cerinta nr. 9Se solicita bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau alte documente legale, edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (stampilate si inregistrate vizibil)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta nr. 10Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde Lista principalelor lucrari similare executate in cel mult ultimii 5 ani ? Prezentare formular 12F si tabelul aferent, insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valorile, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract/contracte de lucrari executate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, valoarea cumulata sa fie de cel putin 1.100.000 lei fara TVA. Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul valutar mediu anual comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 11Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I;
- lista cu personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si executiei: - RTE (responsabilul tehnic cu executia) pentru constructii civile - atestat/legitimatie si declaratie de disponibilitate prezentata cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului;
- RCC (responsabilul cu controlul calitatii) - decizie de numire din partea ofertantului;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor cuprinse in cadrul contractului de achizitie publica, conform modelului atasat.- un inginer cu specialitatea instalatii pentru constructii, angajat cu contract de munca (documente doveditoare) sau se vor prezenta contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti sau angajamente/acorduri de participare in acest sens; se va prezenta diploma de absolvire intr-una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ;
- un inginer cu specialitatea constructii civile, angajat cu contract de munca (documente doveditoare) sau se vor prezenta contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti sau angajamente/acorduri de participare in acest sens; se va prezenta diploma de absolvire intr-una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - MP (manager proiect) ? decizie de numire din partea ofertantului;
- lista cu muncitorii specialisti necesari pentru executarea lucrarii.Se solicita personal calificat pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus - pentru lucrarile specifice contractului muncitori calificati angajati cu contract de munca sau prezinta angajament/acord de participare, cu calificari pentru toate categoriile de lucrari solicitate in cadrul contractului., Cerinta nr. 12Se va completa formularul 12G ? declaratie privind partea/partile din contract care este/sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Se vor atasa contractele de subcontractare., Cerinta nr. 13Informatii privind asocierea(daca este cazul)Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa si semnata de fiecare partener. Se completeaza formularul model ?Acord de asociere?- formularul 12J. In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Ofertele depuse in asociere/consortii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile (documente de calificare) solicitate de la fiecare partener precum si partea/partile de lucrari executate de fiecare.Oferta trebuie sa fie intocmita si semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe durata contractului, decat cu aprobarea autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cel initial., Cerinta nr. 14Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiSe va completa formularul 12H ? declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari sau sa faca dovada inchirierii acestora (contract/precontract de inchiriere), comisia rezervandu-si dreptul de a verifica la fata locului dotarea prezentata.De asemenea, operatorul economic poate prezenta un angajament in acest sens.Ofertantul economic trebuie sa detina statie proprie de preparare a betoanelor corespunzatoare tehnic sau sa dovedeasca derularea de relatii comerciale cu un furnizor de betoane preparate in statii corespunzatoare tehnic sau sa prezinte un angajament in acest sens., Cerinta nr. 15Sa dispuna de responsabil cu A.I.I.(aparare impotriva incendiilor), sau contract de colaborare cu alta societate sau persoana fizica atestata in acest sens sau angajament/acord de participare in acest sens - se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pentru acestea Cerinta nr. 16Copie dupa certificatul care atesta implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII SR EN ISO 9001/2000 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ?in curs de certificare? decat daca operatorul economic prezinta un document in care sa se precizeze ca auditul de certificare a fost finalizat. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 17Standarde de asigurare a protectiei mediuluiPrezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic are certificat privind SISTEMUL DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001/2005 valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ?in curs de certificare? decat daca operatorul economic prezinta un document in care sa se precizeze ca auditul de certificare a fost finalizat.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta se refera la: - standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificareaIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer