Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?AMENAJARE IMOBIL STR. MIHAI VITEAZU NR. 39 PENTRU BIBLIOTECA MUNICIPALA SEBES?


Detaliu pentru invitatia numarul 330701
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sebes
Numar invitatie: 330701/28.06.2012
Denumire contract: ?AMENAJARE IMOBIL STR.MIHAI VITEAZU NR. 39 PENTRU BIBLIOTECA MUNICIPALA SEBES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: 0258731004, Fax: 0258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI SEBES, str. Piata Primariei nr. 1, loc. Sebes, jud. Alba, cod 515800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AMENAJARE IMOBIL STR.MIHAI VITEAZU NR. 39 PENTRU BIBLIOTECA MUNICIPALA SEBES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?AMENAJARE IMOBIL STR. MIHAIVITEAZU NR. 39 PENTRU BIBLIOTECA MUNICIPALA SEBES? in conformitate cu prevederile Proiectului tehnic nr. 115/2008 si a Detaliilor de executie aprobate de Consiliul Local al Municipiului Sebes prin HCL nr. 1602009, care fac parte integranta din prezentul caiet de sarcini si autorizate de Autoritatea contractanta conform prevederilor legale;
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 945, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
38.000 lei. Per.de valab. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (120 de zile incepand cu term. lim. de dep. al ofertelor).Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, careseprezintainoriginal, incuantumulsipentru perioada prevazuta in doc. de atrib.Gar. trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM??cf. L. 346/2004. Mun. Sebes are dreptul de a retine gar. pentru particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in perioada de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.d)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1)lit.b) din OUG, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.725, 63 lei.Garantia de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
10% din val. contr. fara TVA. Gar. de buna executie a contr. se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf. art.90 alin.3 din HG 925/2006. Asfel contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Mun. Sebes. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Per.de valab. a gar. de buna executie va fi de la data constit. sumei initiale si pana la dataincheieriiproc. verbal de rec. fin. a investitiei care face obiectul contr. mai susmentionat. Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (4) -din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului in contul astfel deschis, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta gar. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de local, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Sarbu Mugurel Liviu;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Director Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Coman Paula;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Badila Ioan, Bobar Oliviu Nicolae, Bogdan Adrian, Dancila Adrian Alexandru, Dascaloiu Contantin Stelian, Fagaras Mariana, Feneser Gheorghe, Lupu Cristina, Lupse Ioan George, Maier Gheorghe Mihaltan Cornel, Mihu Catalin Ovidiu, Nistor Paraschiva. Radu Cristian, Rodean Ioan, Stancu Gligor, Stoica Petru, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii este autorizata, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei.NOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta: a)individuala atunci cer. privind C.A.va fi indepl. de ofertant.b)oferta comuna(in asociere), atunci cer. privind C.A. va fi indepl. prin cumul de asociere.c)individuala si are sustinator pe C.A., atunci cer. privind cifra de afaceri va fi indepl. ori de ofertant, ori de sustinator(acesta putand fi doar unul singur).d)oferta comuna(in asociere) si are sustinator pe C.A., atunci cer. privind cifra de afaceri va fi indepl. ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator(acesta putand fi doar unul singur).e)individuala si are si subcontractare, atunci cer. privind C.A. va fi indepl. numai de ofertant.f)oferta comuna(in asociere) si are si subcontractare, atunci cer. privind cifra de afaceri va fi indepl. numai de asociere prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Prezentarea Formular 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4L completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante(atat contractele/lucrarile liderului cat si ale membrilor asocierii) pentru indeplinirea cerinteiminime obligatorii., B)EXPERIENTA SIMILARA- Form. 5E ? ?Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta exp. sim.?care sa cuprinda cel putin un contr. de executie de lucrari in domeniul similar cu obiectul contractului, cu o val. cumulata de min. 1.800.000 lei fara TVA.- Form. 5L ? Experienta similara? din Sect. VIII ? Formulare, a Doc. de atrib.NOTA: -Daca ofertantul depune oferta: a.individ. atunci exp. sim. va fi indepl. de ofertant.b. comuna(in asociere), atunci exp. sim. va fi indepl. prin cumul de asociere.c.individ. si are sustinator pe exp. sim. atunci exp. sim. va fi indepl.ori de ofertant, ori de sustinator.d.comuna(in asociere) si are sustinator pe exp. sim., atunci exp. sim. va fi indepl.ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator.e.individ. si are si subcontr.are, atunci exp. sim. va fi indepl. numai de ofertant.f.comuna(in asociere) si are si subcontr.atunci exp. sim. va fi indepl. numai de asociere prin cumul., C)Dotare cu personal.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune decel putin: 1.un inginer in specialitatea CCIA-coordonatorul lucrarii(licentiat al unei facultati de constructii si experienta. profesionala. specifica in constructii civile).2. un inginer in specilaitatea instalatii in constructii(licentiat al unei facultati de instalatii/constructii si experienta profesionala specifica in domeniul instalatii in constuctii)3. un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor civile, industriale si agrozootehnice(licentiat al unei facultati de constructii, cu experienta .profesionala.specifica (RTE).4. un responsabil cu asigurarea calitatii., D) Informatii privind echipamentele tehnice ? Formular 13 ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se poate dispune operatorul economic pentru realizarea obiectivului?, E)Informatii privind subcontractarea Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente, Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer