Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare interioara birouri in subsol existent, CENTRU REGIONAL PENTRU DEZVOLTAREA DURABILA BANAT


Detaliu pentru invitatia numarul 205810
Autoritate contractanta
CAMERA DE COMERT INDUSTRIE SI AGRICULTURA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO4248972
Adresa: Piata Victoriei3, Timisoara
Telefon: 0256-497136
Fax: 0256-219173
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare interioara birouri in subsol existent, CENTRU REGIONAL PENTRU DEZVOLTAREA DURABILA BANAT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de lucrari: Amenajare interioara birouri in subsol existent, SEDIU CCIAT- CENTRU REGIONAL PENTRU DEZVOLTAREA DURABILA A BANATULUI , Timisoara
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 04.05.2009 16:03
Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr. 3, cod 300030, Timisoara, Timis, Camera 2
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CCIAT din Piata Victoriei Nr. 3, cod 300030, Timisoara, Timis
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 475, 783.3 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia de eligibilitate, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificat de atestare fiscala, Certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului, Certificat constatator emis de OficiulNational al Registrului Comertului, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, cifra medie de afaceri peultimii 3 ani: minim 250000 Euro respectiv 1059500 lei, Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani, min. 3recomandari din partea unor beneficiari/ clienti, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
din SEAP, devizele si partea desenata se ridica gratuit de la sediul CCIAT. Informatii la: 0256-497136, e-mail: [email protected]
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer