Achizitie publica - AMENAJARE INTERIOARA SI PERIMETRALA CURTE CLADIRE ZONA CENTRALA COM. ORLAT
Detaliu pentru invitatia numarul 332762
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332762/31.07.2012
Denumire contract: AMENAJARE INTERIOARA SI PERIMETRALA CURTE CLADIRE ZONACENTRALA COM. ORLAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORLATCod fiscal: 4240952, Adresa: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Telefon: 0269571455, 0269571104, Fax: 0269571455, 0269571104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE INTERIOARA SI PERIMETRALA CURTE CLADIRE ZONACENTRALA COM. ORLAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE INTERIOARA SI PERIMETRALA CURTE CLADIRE ZONACENTRALA COM. ORLAT.Lucrarile sunt descrise in caietul de sarcini anexat.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de paricipare: 3879 lei.Modalitatea de constituire: Una din modalita?ilereglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin depunere la casieria autoritatii contractante.In cazul cunstituiriiprin virament bancar contul in care se va vira este RO88TREZ5855006XXX000034 C.U.I. 4240952 deschis la trezoreria SalistePerioada minima de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoareafara TVA a contractului.Modalitatea de constituire: In oricare dintre formele prevazutela art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006.Achizitorul se oblige sa restituie garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei , in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor daca nu a ridcatpana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minimb) Restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 .Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Formular 2A ? Certificat de particilare la licitatie cu oferta independent cf. Ordin 314/2010.Formular 2B ? Declaratie conf. Art 69^1 din OUG 34 actualizata.Acest document se solicita si eventualilor subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contactante sunt :1. Gata Aurel ? primar2. Milea Ioan - viceprimar3. Luca Lucian ? secretarConsilieri locali: 1.Albu Ilie2. Albu Nicolae3. Botoroaga Constantin4. Bumbea Simion5. Lazar Aurel-Ioan6. Muntean Ioan7. Muntean Petru8. Popa Ioan9. Pop Petru10. Seician Dumitru11. Toparcean DumitruOfertantul nu trebuie sa inregistrezeobligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetul asigurarilor sociale, precum si la bugetul local. Se vor prezentaCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: 1. Bugetul de stat (bugetul consolidat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sareflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Bugetul local (original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original sau copie lizibila cumentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depune oferta. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.?Certificat constatator in original eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent), din care sa rezulte (i)denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domeniide activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Ofertantul clasat pe primul locva prezenta la cererea autoritatii contractante pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalul.Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederiledin tara in care operatorul economic este stabilit.?Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care operatorul economic este rezident.?Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumireacompleta, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii deactivitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata iar fiecare document prezentat va contine anexata o exlicatie asupra echivalentei cudocumentele solicitate in cazul persopanelor juridice romane.In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, pe langa Documentele mentionate mai sus, se vor depune si urmatoarele documente: ?Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, dincare sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriSe vor prezenta copii (certificate conform cu originalul) ale bilantului anual sianexelor pe anii 2009, 2010, 2011 depus si vizat de organismelecompetente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele prestari de lucrari din ultimii 5 aniCerinte minime : Experienta similara: Maxim 3 (trei) contractecu o valoare cumulata de cel putin 193990lei avand ca obiect lucrari similare.Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente caresa ateste derularea acestuia - copii dupa contracte sirecomandari/alte documente, care vor contine, in modobligatoriu, date referitoare la: - beneficiarul contractului; -obiectul contractului; - perioada in care s-a realizat contractul; -valoarea contractului. Pentru contracte se vor prezenta ?Procesverbal de receptie la finalizarea lucrarilor , receptie finala saureceptie partiala?Pentru calculul echivalentei se va folosi cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte ., 2. Informatii privind subcontractantiiSubcontractantii vor fi nominalizati cu date de identificare specificand parteape care o vor executa;, 3.Informatii privind asociatiiPrecizati liderul asocierii cu identificarea fizica si valorica a lucrarilor ce vor fiexecutate de fiecare asociat.Acordul de asociere va contine minimurmatoarele: toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidarasi indivizibila pentru incheierea si executarea contractului si ca, ineventualitatea in care unul din asociati inceteaza sa mai fie membru alasocierii sau isi inceteaza existenta, membrii ramasi vor executa si finalizaobligatiile contractuale;vor fi imputerniciti sa foloseasca toate resursele pusela dispozitie de catre orice parte a asocierii; asociatul principal este autorizatsa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numeleoricaruia dintre si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspundereaindividuala si solidara a acestora; asociatul principal este raspunzator deexecutia Contractului, inclusiv a platilor pe care la va primi integral si le varedistribui membrilor asocierii;, 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarilepersoanelor desemnate de ofertant pentru indeplinirea contractului deachizitie publicaCerinte minime Autoritatea contractanta solicita ofertantului minim urmatorii :1 RTE = Responsabil Tehnic cu Executia, in conformitate cu cerintele Legii10/1995 modificata si completata; 1 CQ, = Responsabil Asigurarea siControlul Calitatii, in conformitate cu cerintele Legii 10/1995 1 sef santier =cu studii in domeniu ., 5. Informatii referitoare la resursele tehniceAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (dindotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Sistem de management al calitatii ISO 9001, Sistemul de management de mediu ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare pretul ofertei se acorda astfel: a) Pentru pretul cel mai scazut ofertat se acorda 70 pct. b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pf(n)=[pret minim/pret(n)]x70, unde Pf(n)= punctaj oferta n; Pret (n)= pretul ofertei n. Pretul ofertei se va prezenta in Lei
DURATA DE EXECUTIE
15
Descriere: Punctajul pentru factorul termen de executie se se acorda astfel a) pentru termenul de executie cel mai scazut ofertat se acorda 15 pct. b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Texc(n) = [termen minim/termen (n)] x 15, unde Texc(n)= punctaj oferta n;Te(n) = termen oferta n; Durata de executie maxima acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma: 30 zile ; Durata de executie minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 20 zile; durata de executie va fi exprimata in zile .
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul Garantia acordata lucrarii se se acorda astfel a) pentru termenul de garantie al lucrarii cel mai marese acorda 15 pct. b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Gl(n) = [Garantie (n)/Garantiemaxima] x 15, unde Gl(n)= punctaj oferta n;Garantie (n) = termen garantie oferta n;Durata de garantie minima acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma: 2 ani; Durata de garantie maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 4 ani;Garantia acordatalucrariiva fi exprimatain ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 11:24