Achizitie publica - Amenajare intersectie cu sens giratoriu in centrul civic SEPREUS ? judetul ARAD
Detaliu pentru invitatia numarul 314962
Consiliul Judetean Arad
Cod de identificare fiscala: 3519941
Adresa: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Arad
Telefon: 0257.281.885
Fax: 0257.250.170
Denumire invitatie: Amenajare intersectie cu sens giratoriu in centrul civic SEPREUS ? judetul ARAD
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajarea unei intersectii cu sens giratoriu in centrul civic Sepreus, jud. Arad, conform Caietelor de sarcini si listelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.Sensul giratoriu va racorda DJ 793 cu drumul comunal DC 133 si strada D din comuna Sepreus
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.09.2011 14:14
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul Consiliului Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22, cod 310003
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22, cod 310003
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 237, 386 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.calit.de part.la proc. Cert.part.cu oferta ind.;Fisa Inform.gen.;Decl.eligib;Decl. neînc.art.181/OUG 34/2006; Cert. atest.fiscala-buget local, Cert. ANAF;Cert.const.ORC, Cert. înreg.ORC; Cifra de af. medie anuala pe ultimii 3 ani de activ.(2008, 2009, 2010) sa fie de minim 400.000 lei; Ofertantul tr.sa faca dovada recept. in ultimii 5 ani de act.(socotiti prin raportare la data depunerii ofertei) a cel mult 3 contr. de lucr. de nat. simil.lucr.ce fac ob.proc., a caror val. cumulata sa fie minim 200.000 lei, fara TVA; Decl.lista princ. lucr. exec. în ultimii 5 ani; Decl.pers. angajat si al cadr.de cond; pers.th. resp. cu exec. (RTE), pers. resp. cu asig. calit.(CQ), resp.de lucr.; lista/inf.ref.personal resp. cu exec. lucr.; Decl. utilaj, instal. echip. tehn.; Decl. priv. mas.de prot.a mediului; ISO 9001 sau echiv, simil. ca act.cu obiect. achiz; 14001 sau echiv., similar ca act. cu obiect. achiz., decl. subcontractanti, acord subcontr., decl. asociere, acord asociere
SEAP, posta, e-mail. Garantia de participare va fi în cuantum de: 4700 lei