Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE INTERSECTIE DN 1 - DJ 232 (STR PETROLISTILOR)


Detaliu pentru invitatia numarul 338847
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Boldesti-Scaeni
Numar invitatie: 338847/06.11.2012
Denumire contract: AMENAJARE INTERSECTIE DN 1 - DJ 232 (STR PETROLISTILOR)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Boldesti-ScaeniCod fiscal: 2842943, Adresa: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Telefon: 0244/211363, Fax: 0244/211287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211363, fax: +40 244211287, persoana de contact: Voicu Filofteia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la sediul Primariei orasului Boldesti-Scaeni, Calea Unirii nr 67, Judetul Prahova.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE INTERSECTIE DN 1 - DJ 232 (STR PETROLISTILOR)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare intersectie, trotuar si semne de circulatie.
II.1.6) CPV: 45233129-9 - Lucrari de constructii de intersectii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.950 lei; Termen de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Mod de constituire: conform prevederilor art 86 alin (1) din HG nr 925/2006.. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular nr 2, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO04 TREZ 5395006 XXX 001682 deschis la Trezoreria Brazi, cod fiscal 2842943. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor.Returnarea grantiei de participare se va face pe baza unei cereri adresate autoritatii contractante in maxim 3 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: conform prevederilor art 90 alin (1) ? (3) din HG 925/2006. In cazul in care garantia de buna exexcutie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel constituit nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului. Dovada constituirii contului de garantie de buna executie se va face in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea (formular 3) ;2 Neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 (formular 4) ;3. Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.;4. Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.5. Declaratie pe propria raspundere conform, art 69-1 din OUG nr 34/2006 prin care ofertantul declara ca nu are relatii comerciale sau este ruda pana la gradul IV cu persoanele din conducerea institutiei. (formular 5). Persoanele cu functii de decizie: - Bucuroiu Constantin ? primar, Predea Gheorghe ? viceprimar, Tudor Florina ? Neli ? secratarul orasului, Ionescu Elena -contabil sef, membrii comisiei de evaluare: Voicu Ion, Nedelcu Mariana, consilieri: Dumitrescu Emil, Gheorghe Nicolae, Tanasescu Stelian, Isbasoiu Ovidiu, Croitoru Gabriel, Mihalcea Florea, Isbasoiu Constantin, Vasile Adrian, Tudoran Gabriel, Dinica Florin, Bita Paul, Papusa Marius, Lacatus Ioan, Naum Andreea, Tanase Razvan, Dinu NeluNOTA : In cazul unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele de la punctele 1 ? 5.5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010 prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. (formular 6).NOTA : In cazul unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Pentru persoanele juridice/fizice romane :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data de depunere a ofertelor , din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei.Certificat constatator emis de ORC va fi prezentat comisiei de evaluare in original sau in copie legalizata, la cerere, pentru conformitate, pentru ofertantul clasat pe primul loc.2. Documente care atesta statutul de IMM, daca este cazul.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu legislatia in vigoare in tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor , prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA : In cazul unei oferte comune, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie minim 590.800 lei, conform art 9 lit b) din HG nr 925/2006. NOTA : In cazul unei asocieri, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor tuturor asociatilor. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va completa formularul , , Fisa de informatii generale??
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista privind personalul angajat/ de care poate dispune ofertantul in derularea contractului.Formularul 10 simplificat., 2. Informatii referitoare la personalul tehnic de conducere si de specialitate .Personalul de specialitate : - a) responsabil tehnic cu executia (RT-ist) atestat in domeniul ofertat;CV-uri personal conducere, documente RT-ist (copii atestare, contract munca/contract prestari servicii si original declaratie de disponibilitate).NOTA : In cazul unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ( 2009, 2010 si 2011).Formular 10, 4. Lista privind lucrarile similare executate in ultimii 5 ani , calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor.Formular 9, 5. Experienta similara : Se cere ca in ultimii 5 ani sa fi finalizat cel putin un contract cu lucrari similare pe drumuri nationale sau autostrazi in valoare de minim 295.400 lei.In cazul unei asocieri, cerinta poate fi indeplinita de oricare asociat.Pentru echivalenta se tine seama de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., 6. Lista privind utilajele, instalatiile , echipamentele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Formular 11, 7. Declaratie cu subcontractantii , daca este cazul.Formular 12 1. Respecta standardele de calitate: Certificat ISO 9001 (copie) sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii. In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii., 2. Respectarea standardelor de protectie a mediului. Certificate din seria ISO 14001 /document echivalent, copie.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer