Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare intersectie DN 65 B, km 0+000 cu DN 65 km 115+000 in solutia cu sens giratoriu


Detaliu pentru invitatia numarul 356168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 356168/29.11.2013
Denumire contract: Amenajare intersectie DN 65 B, km 0+000 cu DN 65 km 115+000 in solutia cu sens giratoriu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, registratura, etaj 1, persoana de contact: DRDP Bucuresti-Biroul Organizare Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, parter, persoana de contact: DRDP Bucuresti-Biroul Organizare Derulare Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare intersectie DN 65 B, km 0+000 cu DN 65 km 115+000 in solutia cu sens giratoriu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de amenajare intersectie conform doc tehnica, . Valoarea care va sta la baza compararii ofertelor =828019.07 lei fara TVA , din care diverse si neprevazute in procent de 10% in cuantum de 74.261, 80 lei
II.1.6) CPV: 45233129-9 - Lucrari de constructii de intersectii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 828, 019.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participarein cuantum de: 10.000 Lei;Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de depunere a ofertei; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul comunicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004;3. Autoritatea va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de4.533, 76lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :10% din valoarea de contract acceptata fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu cerintele articolului 90 din HG 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun in oferta documente conform Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt, la data initierii prezentei proceduri urmatoarele: Mina Marian ?Director DRDP Buc., Chiuaru Vasile-Director adj. Intretinere, Cristian Gheorghe-Director Economic, Druica Gheorghe- Dir adj Investitii, Grigorescu Vica-Sef Serviciu Siguranta Circulatiei, Fonea Roxana-sef Birou Contracte, Stefan-Dona Maria -sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii si Bucur Camelia-sef Birou Organizare Derulare Achizitii.Persoanele juridice responsabile cu intocmirea documentatiilor tehnico ? economice incluse in Documentatia de Atribuire (denumirea PROIECTANTULUI si/sau supervizorului si/sau consultantului, dupa caz)?S.C. MAXIDESING S.R.L.Cerinta 2-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 ;Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.5;Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.6, insotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget de stat consolidat( ANAF) scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta 5- Formularul nr. 7 ? ?Informatii generale despre ofertant? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Sectiunea, Formulare, a Documentatiei de atribuire.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?; Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator emis de ONRC, sa rezulte obiectul principal si secundar de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2012, 2011, 2010) in valoare minima de: 1.400.000 lei.Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. Se va prezentaFormularul nr.9. Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala.Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul mediu anuallei-valuta comunicat de BNR., Informatii suplimentare la Cerinta11.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poaterealiza prin tert sustinator; persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Se va prezenta: Formularul nr. 10, Formularul nr. 3, Formularul nr. 5, Formularul nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se va prezenta Formularul nr. 11, Formularul nr. 12.Note 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr. 11 si Formularul nr. 12; 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 13.Note: 1.Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului;2.In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 13., Cerinta 1 -Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; aceasta va cuprinde cel putin un contract, maxim 2 contracte, care prezinta lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 700.000 Lei.Lista va fi insotita de certificate de buna executie pentru contractele prezentate ca experienta similare [contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie, etc.], conform art.188 alin (3)lit a) din OUG 34/2006. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Dovada similitudinii lucrarilor prezentate, cu cele supuse procedurii, pentru indeplinirea cerintei de exeperienta similara revine operatorului economic., Cerinta 1 -Informatii suplimentare: La calculul echivalentei, se va aplicacursul mediu anuallei-valuta comunicat de BNR.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Formularul nr.15si Formularul nr.16, oricealte certificari/documente care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precizari daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2- dovada ca detine personal specializat/autorizat in indeplinirea contractului pentru lucrarile de constructie. Se va prezenta Formularul nr.17, - Sefdesantier, studii superioare, experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-1 persoana. Se va prezenta declaratie de disponibilitate, CVdetaliat., - Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul II- 1 persoana; Se va prezenta atestatul emis de MDTR conformOrdinul MLPTL nr 777/2003 publicat MO nr 397/09.06.2003, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va prezenta declaratie de disponibilitate, Responsabil cu asigurarea calitatii -1 persoana. Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa decizia de numire in functia de responsabil cu asigurarea calitatii, declaratie de disponibilitate, CVdetaliat, --Responsabil/inspector in materie de sanatate si securitate in munca-1 persoana. Se va prezenta declaratie de disponibilitate, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa decizia de numire in functia de Responsabil/inspector in materie de sanatate si securitate in munca, CVdetaliat, Copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul? a documentului din care sa rezulte ca a absolvit/ participat la un curs/program de formare specifica privind securitatea si sanatatea in munca ., Cerinta 3 - dovada ca dispune de echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului, Se va prezenta Formularul nr.18 sau Angajament de punere la dispozitie a dotarii tehnice, document(e) ce atesta dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza, in conditiile si in termenele acestuia. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art 69^1, art. 180 si art. 181 lit a) c^1) si d). Se va prezenta Formularul nr.19inclusiv anexa 1 si/sau anexa 2 dupa caz, , Formularul nr.3, Formularul nr.5, Formularul nr. 6. Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?Note: Se va prezenta Formularul nr.20- in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea de contract pe care o va realiza;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor, Cerinta2 -Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?Note: Se va prezenta Formularul nr.21-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea de contract pe care o va realiza;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 105zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer