Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE INTERSECTIE DN13 CU DC29 ROADES ? DRDP Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 351214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 351214/26.07.2013
Denumire contract: AMENAJARE INTERSECTIE DN13 CU DC29 ROADES ? DRDP Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov B-dul. Mihail Kogalniceanu, nr.13, bl. C2, Sc.I , Et. VI, Brasov, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Contact: Birou Organizare si Derulare Achizitii-Ing. Diana Toromboli
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov-Bdul. M. Kogalniceanu, nr.13, bl.C2, Sc.I, Et.VI, cam.13, tel: +40268547688, fax: +40268547695, Contact: Birou Organizare si Derulare Achizitii-Ing.Diana Toromboli
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE INTERSECTIE DN13 CU DC29 ROADES ? DRDP Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare intersectie DN13 cu DC 29 Roades ? DRDP BrasovCheltuieli diverse si neprevazute in procent de 0% . Achizitia ulterioara de lucrari similare cf. art. 122 lit. J din OG 34/2006 in procent de 20% in cuantum de 96.744 lei.Valoare la care se vor raporta ofertantii pentru elaborarea propunerii financiare este 483.870, 97 lei .Optiuni: Val. estimata este 483.870, 97 lei fara TVA. Achiz. ulter. lucr. sim. de 96.774, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233129-9 - Lucrari de constructii de intersectii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870.97 - 580, 644.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.677, 41 lei, constituita prin virament bancar in contul RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI BCR Brasov sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare. Pentru participare, se recomanda utilizarea Formularului 23 - Scrisoare de Garantie de participare + Anexa.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, pentru intreaga perioada de derularea a contractului, in termen de maxim 7 zile lucratoare, de la data semnarii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din pretul contractului, fara TVA si va fi consituita in lei, prin una din urmatoarele forme: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea achizitorului, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract. 2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formularul nr. 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct Investitii Ing. Carmen Olariu; Director Adjunct Intretinere Ing. Adriana Nicula; Sef Dep. Juridic Cons.Jur. Maria Veres; Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii Ing. Mihaela Vaduva; Sef Birou Organizare si Derulare Achizitii Ing. Diana Toromboli; Sef Birou Siguranta Circulatiei sing. Coconasu Adrian.- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit.c^1 si lit. d) din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012). Ofertantul va prezenta: a. Formularul nr. 5 - Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani si anexa acestuia;b. Documente care sa sustina indeplinirea cerintei decalificare, de exemplu: bilanturile contabile sau extrase de bilant din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inreg la organele competente, in conf cu prev in vigoare, rapoarte de audit sau orice alte documente echivalente.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prinprezentarea altor doc care sa reflecte o imagine fidela a sit economice si financiare, pe care AC le considera edificatoare.c.Formular nr.6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire?Formular de identificare financiara?Bilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pt transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transf. Euro in Lei, publicat pe site-ulwww.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transf mai intai in Euro, si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv, transf intai in Euro si apoi in LEI., Informatii sustinere capacitate economica si financiara: Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat pentru angajamentul ferm conform art.186 alin 2) din OUG 34/2006 modificata prin legea de aprobare a OUG nr. 77/2012 (a se vedea Formularul nr. 8, Capitolul 3 - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii exp similare se va calc prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 (un) contract de lucrari de natura si complexitate similara cu cele supuse prezentei proceduri (constructii/modernizari/reabilitari/lucrari de intretinere periodica/reparatii curente in infrastructura de trasnport rutier).In acest sens, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte executarea de lucrari de natura si complexitate similara cu cele supuse prezentei proceduri (constructii/modernizari/reabilitari/lucrari de intretinere periodica/reparatii curente in infrastructura de trasnport rutier) si respectarea termenelor contractuale, semnate si stampilate de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta Formularul nr. 10 ?Fisa privind experienta Antreprenorului" din Capitolul ?Formulare?, alDocumentatiei de Atribuire semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului. Acest formular se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/e formular/e sa contina toate elementele/informatiile cerute de catre Autoritatea Contractanta in continutul Formularului nr. 10 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar., Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentruinjdeplinirea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini, si anume: - statie de preparat mixtura asfaltica ;
- reparatizator finisor ;
- autobasculante necesare pt transportul materialelor si mixturilor asfaltice;
- incarcator frontal ;
-autocisterna pt emulsie prevaz. cu inst. de raspandire pt amorsare ;
- frezade asfalt;
- excavator;
-compactor static autopropulsat cu rulouri- compactor static autopropulsat pe pneuri- perie mecanica pt maturare;
- laborator autorizat de grad II, in conf. cu Legea 10/1995 pub. MO 12/1995 si cerintele pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari SR EN ISO CEI 17025:2005 si SR EN ISO CEI 17025:2005/AC: 2007In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 12 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire (Se va corela cu cerintele caietului de sarcini).Pentru indeplinirea acestui criteriu, ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contractului cat si caracteristicile tehnice ale utilajelor/echipamentelor/instalatiilor.Pentru toate utilajele se vor prezentarapoartele de inspectie, in conformitatea cu Legea 10/1995 pub. MO 12/1995 si HG 2139/2004 publicat in MO 46/2005 valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autobasculantelor (pentru cazul in care nu este in proprietatea prestatorului) si/sau dupa angajamentele privind punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice solicitate, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 13 ?Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat de gradul II? , din Capitolul 3 ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Nota: Ofertantul va face dovada ca are drept de folosintasau detine un laborator autorizat de gradul II, in conf. cu Legea 10/1995 pub. MO 12/1995 si cerintele pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari SR EN ISO CEI 17025:2005 si SR EN ISO CEI 17025:2005/AC: 2007, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, respectiv Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini.Personal minim solicitat: Sef santier - Cerinte: a) - minim 3 ani experienta prof. in contracte/proiecte de lucrari in infrastructura de transport rutierb) - experienta in pozitia de sef de santier/ adj. sef santier intr-un contract-proiect de lucrari in infrastructura de reansport rutier.Ofertantul va prezenta: a. Formularul nr. 15 ?Lista personalului cheie? si Anexa la Formularul nr. 15 din Capitolul 3 ?Formulare?, al Documentatiei de atribuireb. Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.c.Formularul nr. 17 ?Declaratie de disponibilitate? pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 6Personal minim solicitat: Responsabil tehnic cu executia (RTE).-atestat conf. Ordinului MLPTL nr.777/2003 cu modificari si completari ulterioare , valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 7Personal minim solicitat: Responsabil cu calitatea-sa fi supervizat cel putin o lucrare similara cu cea care face obiectul prezentei proceduri din punct de vedere al calitatii si va prezenta decizie de numire pe aceasta functie, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta: a. Formularul nr. 15 ?Lista personalului cheie? si Anexa la Formularul nr. 15 din Capitolul 3 ?Formulare?, al Documentatiei de atribuireb. Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? trebuie sacuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.c.Formularul nr. 17 ?Declaratie de disponibilitate? pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 8Personal minim solicitat: Un responsabil SSMStudii: sa fie cel putin absolvent cu diploma de bacalaureat a unui liceu.- sa detina atestat SSM valabil la data limita de depunere a ofertelor.- este necesar ca responsabilul SSM sa aiba experienta in contracte similare (constructii / modernizari / reabilitari /lucrari de intretinere periodica/reparatii curente in infrastructura de trasnport rutier)Ofertantul va prezenta: a. Formularul nr. 15 ?Lista personalului cheie? si Anexa la Formularul nr. 15 din Capitolul 3 ?Formulare?, al Documentatiei de atribuireb. Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.c.Formularul nr. 17 ?Declaratie de disponibilitate? pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionalaArt. 190 - O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(1)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, (a se vedea Formularul nr. 11 si anexele 1 si 2 ale acestuia din Capitolul - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din OUG 34/2006. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)., Cerinta nr. 9Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul va prezenta: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si Anexa la formular 18 completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau desupervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69ยน lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind situatia personala aofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori., Cerinta nr. 10INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 19 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 20 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 si Formularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent .Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Informatii privind protectia mediuluiOfertantul va prezenta Certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificate privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si site-ul autoritatii contractante, www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer