Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare intersectie prin pasaj denivelat intre drumul de centura al Municipiului Oradea si drumul national DN 76 Deva ? Oradea?


Detaliu pentru invitatia numarul 356799
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 356799/08.01.2014
Denumire contract: ?Amenajare intersectie prinpasaj denivelat intre drumul de centura al Municipiului Oradea si drumul national DN 76 Deva ? Oradea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, parter, Sala ghiseelor, ghiseul nr.10 sau 11, Jud. Bihor, Romania.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, etaj 1, sala mica/sala mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare intersectie prinpasaj denivelat intre drumul de centura al Municipiului Oradea si drumul national DN 76 Deva ? Oradea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de pasaj denivelat, rampe de acces, bretele, benzi accelerare, decelerare, semnalizare rutiera, canalizare pluviala, iluminat public;Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute este in valoarea de 535.433, 76 lei fara TVA reprezentand 2, 892% din (C+I+Lucrari de amenajare );Lucr. similare repetative ce vor putea fi achiz. in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 daca va fi necesar, sunt in valoare de 2.762.885, 88 lei fara TVAOptiuni: Lucr. similare repetative ce vor putea fi achiz. in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 .
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 236, 498.33 - 21, 999, 384.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul aferent garantie de participare -374.000 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare, conform art.86 din HG 925/2006:1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Virament bancar in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, titular de cont Municipiul Oradea;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta va fi de 9.483, 65 lei conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.c) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiin conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian ; Ritli Laszlo Csongor; Felea Adrian Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Puscas Cristian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina, Gal Sorin Calin.Membrii CMMAP: - Giurea Mina; Andrica Liviu; Bara Octavian; Ioan Lezeu.- Primarul Ilie Bolojan;
- Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- Diana Birau ? director ex.adj Directia juridica;
- Oltea Marc Diana ? Sef birou Directia juridica;
- Marius Mos ? Director Directia de Management Proiecte cu Finantare Internationala;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Ghitea Mircea ; Director ex.adj. Tent Aurelia;Consilierii: Kadar Iuliana, Tivadar Mioara, Patcas Leontin, Junea Mariana, Pantis Erika, Cristian Budurean, Adina Marge, Doina Romocea, Iuliana Kocsis , Antoniu Sebastian Dan, Lacrimioara Cos, Bungau Dana Marina .ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - cainformatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat ;Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 37.000.000 lei.Curs euro comunicat de BNR la datade 31.12.2011; 31.12.2012; 31.12.2013;Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respective .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: -fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire aviitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnicaposibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- ofertantii trebuie sa indice in ofertele lor -datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi, si -informatiiprivind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catresubcontractanti mentionandu-se valoarea si tipul operatiunilor ce vor fiexecutate de catre subcontractant- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? incadrul formularului mentionat mai sus- Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens- Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu seincadreaza la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, conform formularuluidin documentatia de atribuire ? formular anexat;
- In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa seindeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractantava solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantiinominalizati in oferta; Contractele prezentate trebuie sa fie in concordantacu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; Peparcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor ofertate.1) Avand in vedere specificul lucrarilorde drumuri se impunenecesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat, precontract) sau alte forme de punere la dispozitie, a unei statii de mixturi asfaltice .2) Pentru executia acestor lucrari se impune si dovada detinerii unuilaborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, autorizat ISC, in proprietate sau chirie, sau prezentarea unui contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul incare ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va punela dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putinurmatorul personal atestat si specializat pentru executia lucrarilor: Cerinta obligatorie: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana ;
-responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT, in domeniul II drumuri si poduri : minim 1 persoana;
-responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT in domeniul lucrarilor de constructii edilitare si de gospodarie comunala: minim 1 persoana;
-responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de ANRE/MEC in domeniul lucrarilor de instalatii electrice: minim 1 persoana;Pe langa personalul specializatpot fi pusi la dispozitie si alti experti pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului., Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Nivel specific minim necesar: Conditie de calificare : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani (calculatipana la data limita de depunere a ofertelor), cel putin o lucrare - maxim patru, avand ca obiect executia unor lucrari de constructii/ reabilitari /modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente drumurilor nationale/si sau judetene si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor, a caror valoare cumulata sa fie de minim: 18.000.000 lei fara TVA ;Aceasta lista va fi insotita de Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala/ receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor/Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor contine informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi, stampila.- Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.In cazul in care ofertantul figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare negative va fi eliminat.-Prin formularea contract de lucrari executat si dus la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese -verbale de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.-In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Tert sustinator(daca este cazul) Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SR EN -ISO 14001/2005 sau echivalent pentru executia de lucrari de drumuri si poduri ., Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru executia de lucrari in domeniullucrari de drumuri si poduri .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer