Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare intersectie str. Morii, Bailor si K.C. Sandor din mun. Aiud - zone verzi si mobilier urban


Detaliu pentru invitatia numarul 127482
Autoritate contractanta
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare intersectie str. Morii, Bailor si K.C. Sandor din mun. Aiud - zone verzi si mobilier urban
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contractul are ca scop dotarea cu mobilier urban si amenajarea unor zone verzi la intersectia str. Morii cu str. Bailor si str. Korosi Csoma Sandor - Municipiul Aiud. Oferta se va formula pe total cantitati specificate in caietul de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.03.2008 15:46
Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, jud. Alba, cod 515200
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, jud. Alba, Sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP)privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat;
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata oblig. la bugetul local;
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, în original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul;
- Certificatul de înmatriculare;
- Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil la data de 30.06.2007;
- Balanta de verificare la 31.12.2007;
- Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;
-Dovada executarii in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de tipulcelui care face obiectul achizitiei;
-Declaratie pe propria raspundere potrivit careia la furnizarea produselor se vor prezenta aferent certificatele de calitate;
- Informatii privind subcontractantii;
De la sediul autoritatii contractante pentru suma de 20 lei, se vor achita la Compartimentul Evidenta si Incasarea Veniturilor AIUD
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer