Achizitie publica - Amenajare intersectie str.Morii, Bailor si K.C.Sandor din mun.Aiud-zone verzi si mobilier urban
Detaliu pentru invitatia numarul 119597
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Denumire invitatie: Amenajare intersectie str.Morii, Bailor si K.C.Sandor din mun.Aiud-zone verzi si mobilier urban
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contractul are ca scop dotarea cu mobilier urban si amenajarea unor zone verzi la intersectia str. Morii cu str. Bailor si str. Korosi Csoma Sandor ?Municipiul Aiud.Oferta se va formula pe total cantitati specificate in caietul de sarcini.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 28.02.2008 17:02
Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Aiud Str. Cuza Voda, nr.1, jud. Alba, cod 515200
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Locul deschiderii ofertelor: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, jud. Alba, Sala de Sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratii privind neîncadrarea în prev. art.181-Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata oblig.la bugetul local;
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certif.de înmatriculare-Fisa de informatii generale-Bilantul contabil-Balanta de verificare-Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani-Dovada executarii in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de tipulcelui care face obiectul achizitiei-Decl.pe propria raspundere privind calitatea produselor furnizate-Daca este cazul, informatii privind subcontractantii;
De la sediul autoritatii contractante pentru suma de 20 lei, se vor achita la CompartimentulEvidenta si Încasarea Veniturilor Aiud
Motive anulare:
Altele
Observatii: La procedura de atribuire nu a fost depusa nicio oferta.