Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare legatura din str.Libertatii spre zona Zavoaie, inclusiv construirea podului berariei peste raul Bistrita


Detaliu pentru invitatia numarul 320999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 320999/29.02.2012
Denumire contract: Amenajare legatura din str.Libertatii spre zona Zavoaie, inclusiv construirea podului berariei peste raul Bistrita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +040 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: P-ta Centrala nr.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Centrala nr.1, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare legatura din str.Libertatii spre zona Zavoaie, inclusiv construirea podului berariei peste raul Bistrita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare legatura din str.Libertatii spre zona Zavoaie, inclusiv construirea podului berariei peste raul Bistrita
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 336, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia participare: 86720 lei;Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de depunerea ofertelorCod fiscal al AC: 4347569;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Instrumentul de garantare va prevedea si anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati AC o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv 7993.62 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Garantiadeparticipare se poate constitui si prin ordin de plata.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in mod obligatoriu anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent , suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt in categoria I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004), garantia se va reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180-Completare formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completare formular nr. 4Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane? Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioaradepunerii ofertelor.? Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioaradepunerii ofertelor.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1-Completare Formular nr.6Lista persoanelor cu functii de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Dl. Ovidiu Teodor CRETU- PrimarDl. Dumitru CINCEA- Director ex.adj.Dl. Leontin FILIPOI- Sef serviciuDna.Maria ALBU- Director economicDl. Ioan Vasile CIHEREAN- InspectorDna. MarioaraTERPIAN- ReferentDna NicoletaBRETFELEAN- ConsilierDna. Cornelia VARJAN- Inspector asistentDna. Emilia CIUPE- Consilier Cod CAEN pentru obiectul contractului=4213Pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic emis cu max.30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fiziceCertificat de inregistraresi Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Nota.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu7.500.000 lei;Bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme prestarea de lucrari similare in valoare de 4.300.000 lei fara TVA .-Recomandarile sau documentele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 97^1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, din partea beneficiarilor acestuia., Resurse umane-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal de specialit.necesar pentru indeplinirea contr.: 1 sef de santier-inginer de drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniu si dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 responsabil tehnic cu exec. (RTE) persoana fizica atestata tehnico- profesional pentru cerintele prevazute in Legea nr.10/1995 si pentru domeniu de constructii II-Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;1responsabil cu controlul calitatii ; 1 inginer topometrist;ingineri sau maistrii cu specializare in poduri(experienta similara in constr.de poduri cu fundatie pe coloane si structura de rezist.a suprastructurii din beton armat);personal autorizat INCERC pentru execut.lucr.de pretensionare a armat. din grinzile prefabricate;muncit.calif: dulgheri, betonisti, fierari;mecanic utilaje, Informatii privind echip.tehnice pt.indepl.contr.de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: dispoz.de forare cu diametru de1080mm;dispoz.pt.controlulcontinuitatii si rezist.beton;dispoz.deinjectie la baza coloanelor;instal.de pretens.a armat.din grinzile prefabr.cu armat. postintinsa;cofraj metalic pt.grinda prefabr.tronsonata cu inaltime variabila; tabliermetalic deinventar pt.pod provizoriu;containere pt.birou;statie de betoane;laborator de incercari autorizat de ISC;instalatie de forat si turnat piloti150-220CP;automacarale 10-20tf cu brat cu zabrele;macarale10-90tf;macara lansator grinzi poduri 2x80tf;pompa hiraulica bet.cu100m conducta;pompa inject.mortar 1, 5kw;electropompa apa 8-20kw;electropompa pretensionat armaturi 4, 5kw;presa deautoeclavetare 51-100tf;vibrator2, 9-4cp;motocompresor aer4-10mc/min;excavator de 0, 71-1, 25mc;incarcat.frontal 2, 6-3, 9mc;autobasc.15to;autobet.9mc;bet.electr.100-250l;buldoz.senile81-180cp;troliu3-5tf Informatii privind standardele de asigurare a calitatii sau echivalent care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrariPrezentarea certificatului ISO 9001 editia 2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP-atasata invitatiei de participare(se va descarca, de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente) garantia de participare=86720lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer