Achizitie publica - Amenajare locuri de joaca pentru copii
Detaliu pentru invitatia numarul 336612
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336612/02.10.2012
Denumire contract: Amenajare locuri de joaca pentru copii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193251, Fax: +40 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 0213193251, fax: +40 0213193252, persoana de contact: Mihail Dragos BADEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati de invatamant preuniversitar su unitati sanitare publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare locuri de joaca pentru copii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al contractului de lucrari consta in proiectarea si executia lucrarilor de amenajare a spatiilor de joaca pentru copii la gradinite ? sector 1, astfel cum sunt prezentate acestea in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45112723-9 - Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 774, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantei de participare: 35392 lei. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Sector 1 (CIF 26363506), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:5549, 59 lei (reprezentand 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor, neprezentarea acesteia in conditiile specificate conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr. 1);
-Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Formularul nr. 2).Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (Formularul nr. 13).Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69>1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Vlad Rosca, Mihail Dragos Badea, Cucu Mihai Dan, Virlan Florica, Manea Ionut, Angelescu Teodora.Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.d. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz, respectiv in nume propriu, asociere, sustinere economico-financiara si tehnico-profesionala, subcontractare).e. Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator in situatia in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala invocand sustinerea acordata. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate.2.Autorizatie pentru activitatile de montare si reparare echipamente pentru agrement ? emisa de ISCIR-INSPECT sau echivalent.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea autorizatiei pentru activitatile de montare si reparare echipamente pentru agrement conform CR 4-2009, PTR 19-2002 si HG. 435-2010. 3.Autorizatie pentru activitatile de intretinere si revizii echipamente pentru agrement ? emisa de ISCIR-INSPECT sau echivalent.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea autorizatiei pentru activitatile de intretinere si revizii echipamente pentru conform CR 4-2009, PTR 19-2002 si HG.435-2010.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;c)Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 3.500.000 lei, Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011., Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) vizate si inregistrate de organele competente., Lichiditate generala mai mare sau egala de 100%
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data publicarii invitatiei de participare) au realizat lucrari similare, prezentand in acest sens, minim1 contract de lucrari de executie spatii de joaca cu o valoare de cel putin 1.680.000 lei exclusiv TVA. Indeplinirea nivelului minim al experientei similare poate fi demonstrat si prin cumularea valorilor a max 2 contracte similar., a)Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., -Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice minime pe care ofertantul trebuie sa le detina pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: Autoutilitara basculanta min 7 locuri, min 3, 5tone ? 2buc; Generator current min 5, 6KW?1buc; Placa vibrant?1buc; Autoutilitara min 3 locuri, min 5tone?1buc; Motosfredel D20/D35?1buc; Ciocan demolator (picamer) min 1500W?1buc;Bormasina min 600W?1buc; Malaxor hydraulic min 500L?1buc; Masina pavat pardoseala elastic P220E?1buc; Masina de aplicat adeziv S80?1buc; Rola incalzitor pentru netezire min 3400W?1buc; Rola la rece min 1m?1buc; Compresor B3800?1buc; Autoutilitara min 7 locuri, min3, 5tone?1buc; Autoutilitara basculanta min 3 locuri, min 3, 5tone?1buc; Generator min 20KW?1buc., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatoarea echipa de proiect: -1 arhitect cu o exp. profesionala relevanta, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
-1 inginer constructor, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract, cu specializarea constructii civile si o experienta profesionala relevanta, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile;
-1 coordonator montaj cu exp profesionala relevanta in montarea echipamentelor de joaca, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
-1 responsabil de mediu care a finalizat un curs acreditat CNFPA in domeniul sist. de management de mediu, cu exp. profesionala relevanta cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructilor civile., -1 sudor autorizat ISCIR INSPECT CR9-2010 aplicat la obiectul procedurii (locuri de joaca);
-2 lacatusi mecanici;
-4 operatori prelucrare cauciuc;
-5 muncitori necalificati.NOTA: precizari privind personalul de specialitate: in cazul personalului de specialitate solicitat, cu exceptia celor 5 muncitori si a celor 4 operatori prelucrare cauciuc, ofertantii vor prezenta: diploma/autorizatii / certificate/atestate profesionale. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusive liderul., Informatii privind subcontractantii Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate., Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001 in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret b ) x punctajul maxim alocat.Pretul care se compara in vederea acordarii punctajului este pretul final ofertat pentru lucrarile mentionate, fara TVA.
termen de executie
20
Descriere: termen maxim: 6 luni ? termen minim: 1 luna. Nota: Oferta ce prezinta un termen de executie mai mare de 6 luni va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un termen de executie mai muc de 1 luna nu va fi punctata suplimentar.Punctajul pentru factorul de evaluare``termen de executie a lucrarii ``se acorda astfel : a) pentru oferta ce prezinta cel mai mic termen de executie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ;b) pentru un termen mai mare decat cel prevazut la litera a), punctajul se acorda astfel : T(n) = (termen minim/termen (b)) x punctaj maxim alocat.
termen de garantie
30
Descriere: termen minim: 3 ani ? termen maxim: 5 ani. Oferta ce prezinta un termen de garantie mai mic de 3 ani va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un termen de garantie mai mare de 5 ani nu va fi punctata suplimentar.Punctajul pentru factorul de evaluare``termen de garantie ``se acorda astfel : a) pentru oferta ce prezinta cel mai mare termen de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ;b) pentru un termen mai mic decat cel prevazut la litera a), punctajul se acorda astfel : T(n) = (termen minim/termen (b) x punctaj maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se regaseste in format electronic in cadrul Invitatiei de participare, la sectiunea "Documentatii si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 15:53