Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare mal rau Oituz la Harja pentru protejarea conductelor de transport gaze naturale Moghioros ? Onesti 800mm si Moghioros ? Onesti 700mm


Detaliu pentru invitatia numarul 354319
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 354319/02.10.2013
Denumire contract: Amenajare mal rau Oituz la Harja pentru protejarea conductelor de transport gaze naturale Moghioros ? Onesti 800mm si Moghioros ? Onesti 700mm
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803215, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare mal rau Oituz la Harja pentru protejarea conductelor de transport gaze naturale Moghioros ? Onesti 800mm si Moghioros ? Onesti 700mm
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul prezinta lucrarile necesare de consolidare si aparari de mal pentru protectia si asigurarea stabilitatii zonei pe traseul conductelor Dn800 si Dn700 Moghoiros-Onesti, oprirea proceselor de eroziune in maluri si in albie, protejarea conductelor de efectul distructiv al viiturilor ce se produc pe cursul raului Oituz.Valoarea estimata a contractului este de 1.935.582 lei ( din care 10 % reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute , respectiv 175.962 lei ),
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 935, 582 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :35.192, 40 lei , data la care se va face echivalenta leu/alta valuta(curs BNR) este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata.
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original.)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare - inoriginal- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare- in original- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata, (declaratie pe proprie raspundere) Formular 12ENR.CRT. NUME SI PRENUME FUNCTIA1 VADUVA PETRU ION Director General2 LATA ILIE Director General Adj.3 STEFANESCU IOAN Director Departament4 TATARU ION Director Departament5 IDU OLGA Director Directie6 PINZAR ADELA CRISTINA Director Directie7 COMSA ADRIAN Director Directie8 FILIPAS LAURA Sef Birou9 TATOMIR MIHAELA ANDREEA Inginer10 SIMESCU VIORICA Tehnician11 PETRARIU IOAN Sef Serviciu12 BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic13 GOAGE MIHAI Consilier Juridic14 SORIN DEAC ?ef Birou15 LIVIU DIAC ?ef Serviciu16 HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident -- Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional);
- Autorizatii tehnice: - Se va prezenta autorizatie ETRI emisa de ANRE, ptr. pers. juridica, conform Legii 123/2012 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009 (pentru a se preveni un eventual risc de neandeplinire a contractului ca urmare a lipsei autorizarii necesare).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ULTIMUL bilant contabil vizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011, daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991)- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 1.935.582 lei;Pentu echivalenta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii : Se solicita completarea Formularului 12 G ; Se va preciza ce parti din contract intentioneaza sa se subcontracteze si in ce procent, Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate si tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12I, Prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12H, O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Formular 12F;, Experienta similara minima solicitata egala cu valoarea estimata, ofertantul va face dovada ca a efecutat lucrari in valoare CUMULATA de minim 1.759.620 lei. (unul sau mai multe contracte de lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei, pentru a se preveni un eventual risc de neandeplinire a contractului ca urmare a lipsei de experienta a eventualilor executanti); -Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei, Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integratde mediu: ISO 14.001 sau documente echivalente domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer