Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Matca in Comuna ROGOVA, Judetul MEHEDINTI


Detaliu pentru invitatia numarul 342236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNAROGOVA (CONSILIULLOCALROGOVA)
Numar invitatie: 342236/31.01.2013
Denumire contract: Amenajare Matca in Comuna ROGOVA, Judetul MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAROGOVA (CONSILIULLOCALROGOVA)Cod fiscal: 4871201, Adresa: comuna Rogova, judetul Mehedinti, Rogova, Telefon: +40 720070778, Fax: +40 252353001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Rogova, judetul Mehedinti, Rogova, Romania, cod postal: 227420, telefon: +40 720070778, fax: +40 252353001, persoana de contact: LAURA-IRINEL POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL Primariei Rogova, judetul Mehedinti, Rogova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Matca in Comuna ROGOVA, Judetul MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul "Amenajare Matca in Comuna ROGOVA, Judetul MEHEDINTI" Valoarea estimata fara TVA este de 3.401.743 lei fara TVA din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 3.331.239 lei fata TVA , iar valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 70.504 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 401, 743 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 68.000 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma de 7.181 lei, calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Echivalenta leu / euro sau alta valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inaite de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna ROGOVA. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12A2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 12C3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F5.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Primar Vamvu Epure Costinel Marinica, 2. Viceprimar Visan Ion, 3. Ciobotea Clementina contabil, 4. Preda Neluta secretar, 5. Baroiu Constantin ? responsabil urbanism cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice siconsilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Balaure Ion, Sirbulescu Gheorghe, Ionescu Ion, Golea Ion, Ivan Gheorghe, Pervu Valentin, Ciobanu Toma, Mucica Puiu.4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 31.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12B;6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.9) cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul socialDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de OficiulRegistrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Documentatiile tehnico-economice (proiect tehnic, documentatie tehnica de executie) se vor intocmi numai de persone fizice/juridice atestate in conditiile legii: - Ordinul 182 din 19 februarie 2009 al Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigatSe va prezenta Certificat de atestare in valabilitate conform ordinelor de mai sus.Cerinta de mai sus este conf Ghidului solicitantului ? Masura 125, submasura c
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru serviciile de proiectare conform Ordin Presedintelui ANRMAP nr. 509 / 2011 precum si art. 185 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare. Se va prezenta asigurare profesionala existenta la nivelul operatorului economic pentru serviciile de proiectare prin prezentarea politei de asigurare profesionala valabila la data limita de depunere a ofertei, in copie. Se accepta initial o declaratie ca, in situatia in care va fi declarat castigator, va prezenta la incheierea contractului o asigurare de risc profesional., Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala din ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat 6.803.486 lei (exclusiv TVA), In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta Formular B2 si form 3, formular 16, Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 971.000 lei, excl. TVA. La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 971.000 lei, excl. TVA pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Perioada de executie este de 14 luni. Declaratii bancare sau orice alt document prin care ofertantul dovedeste indeplinirea cerintei, In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: continuare pct. 4 Nu se accepta propunerea de personal de specialitate care sa ocupe 2 sau mai multe pozitii din cele mentionate. Pt pers propus se vor prezenta documente doveditoare privind relatiile de munca cu ofertantul, contracte de munca/lista pers din softul de personal NOTA: Documentele solicitate mai sus reprezinta cerinte obligatorii. Neprezentarea unui document asa cum au fost solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca inacceptabila., 3. Declaratie privind resursele umane si structura managementului. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formularul 12I., Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele docum: - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatire profesionala, calificari si atestate profesionale);autorizatii/ certificate atestare profesionala; legitimatiile (aflate in termen de valab la data limita de depunere oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pentru pozitia respectiva si documente de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare). Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc. cv pers de conducere si de specialitate in original semnate si datate. Pt toti specialistii se solicita doar dovada implicarii intr-un proiect similar., continuare pct 5 Nu se accepta propunerea de personal de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-. ?diplome privind specializarea personalului; ?autorizatii/ certificate de atestare Pt personalul propus se vor prezenta documente doveditoare pentru relatiile de munca cu ofertantul, contracte de munca / lista personalului din program de salarizare, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau umane si/sau experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea., 4. Personal necesar PROIECTARE-nivel minim 1 inginer /subinginer specializare CFDP 2 ingineri/subingineri constructii hidrotehnice; 1 inginer /subinginer specializare geodezie cadastru autorizat ANPI, 1 inginer /subinginer geotehnician; 1 verificator de proiect pt hidro; 1 verificator proiect pt drumuri Pers.PROI., continuare pct. 5 Personalul de executie.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: acordul pentru participarea la derularea contractului- diplome privind specializ personalului; autorizatii/ certificate atestare profesionala; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt pozitia respectiva si documente de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare) . cv personalului de conducere si de specialitate in original semnate si datate Pt.CQ se admite prezentarea deciziei interne de numire in functie conform legii in vigoare. Se accepta prezentarea angajamentului de participare (conform prevederilor art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca. etc, 2. Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract similar a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 55.000 lei, exclusiv TVA. PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 3.000.000 lei, exclusiv TVA. Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/ certificari/ etc provenite de la beneficiarul serviciilor / lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru executie si pentru predarea docum. de proiectare pentru prestarea serviciilor, recomandare din partea beneficiarului. Se poate prezenta si un contract care sa contina atat proiectare, cat si executie in valoare de minim 3055000 lei exclusiv TVA., Pers nec EX-nivel min 1 manager de contract ? studii tehnice; 1 sef de santier inginer /subinginer CH; 1 sef punct lucru inginer/subinginer CFDP; 1 responsabil (RTE) domeniul constructii drumuri poduri (atestat in vigoare la data limita de depunere a ofertelor); 1 resp (RTE) constructii hidro (atestat in vigoare la data limita de depunere a ofertelor); 1 responsabil controlul calitatii drumurilor (CQ);1 responsabil controlul calitatii CH; 1 inginer/ subinginer topo; 1 Coordonator securitate si sanatate in munca - Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu HG nr. 300/2006; -1 responsabil cu managementul mediului; - (atestat sau decizie interna de numire). Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe 2 sau mai multe pozitii din cele mentionate, Prezentarea Declaratiei referitoare la echipamentele /utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor: autogreder buldozer, buldoexcavator; compactor static autopropulsat; incarcat frontal; auto-basculanta; macara . Operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj / echipament in parte copii dupa acte de provenienta, contracte de inchiriere, de concesiune, de leasing, etc, sau prin angajament de punere la dispozitie de copii dupa atestat/e., Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalul, Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara - Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim (70 puncte). Pentru ofertele cu preturi mai mari se aplica formula Pn = Pminim/P ofertei n X 70 puncte
Identificare, descriere si argumentare riscuri
30
Descriere: Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente. Punctajul se va acorda astfel: pentru cele mai multe riscuri identificate si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj maxim (30 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda astfel: P = nr. riscuri identificate de ofertant/nr. maxim de riscuri identificate X 30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer