Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare, modernizare, recompartimentare ( subpanta) sediul Primariei sector 3, Str. Parfumului 2-4 (proiectare + executie)


Detaliu pentru invitatia numarul 342755
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 342755/15.02.2013
Denumire contract: Amenajare, modernizare, recompartimentare ( subpanta) sediul Primariei sector 3, Str. Parfumului 2-4 (proiectare + executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 0213180336, fax: +40 0213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti sector 3, camera 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare, modernizare, recompartimentare ( subpanta) sediul Primariei sector 3, Str. Parfumului 2-4 (proiectare + executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare, modernizare, recompartimentare sediul Primariei sector 3, Str. Parfumului 2-4 intocmirea Proiectului Tehnic (PT) (inclusiv caiet sarcini, Detalii de executie ( DEE) si Constructii + Montaj + Utilaj tehnologic, in vederea demararii lucrarilor de executie
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.900, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.495, 80 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de deschidere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de deschidere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA . Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Valabil pentru proiectant si executant: 1.Declaratii privind situatia personala a operatorului economic;2. Declaratie de eligibilitate;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;4.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010) ;5.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (se va prezenta dupa cum este cazul de catre: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Ter?ul sus?inator)6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ROBERT SORIN NEGOITA, ANDREI - CRISTIAN TUDORACHE, CONSTANTIN MITACHE, OLGA COJOCARU, RALUCA STAN, RAZVAN PARVU, CALINASORESCU, DAN COMANESCU, CAMELIA AVRAMESCU, ROXANA CIRSTEA, STEFAN DUMITRASCU, IRINA GINA SOROCEANU, CORALIA FILIP, MARIUS POPESCU, EMILIA CARABULEA, NICOLETA PLACINTE, OLIMPIA STANCA.7.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.8. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.OFERTANTUL din a carui cert.de ate. fisc. rezulta ca nu-si a indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului economico-financiar, va fi exclus din procedura de achizitie .9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit.a) , lit. c^1) , lit. d) din OUG nr. 34/2006 , vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul Valabil pentru proiectant si executant: a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul are cuprins in obietul de activitate cod CAEN pentru constructii metalice, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Certificatul poate fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant prescurtat la 30.06.2012 in copie ?conform cu originalul?, insotit de dovada de inregistrate la organele competente sau orice alte documente legale, edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico - financiara, Valabil pentru proiectant si executant: Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a) , lit. c^1), lit. d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Prezentarea fisei de Informatii generale cu declararea media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani care sa fie minim :490.000, 00 lei; Valorile vor fi exprimate in RON si euro, la cursul RON/eurocomunicat de BNR: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1 Euro = 4, 2379 lei, 2012 1 Euro= 4, 4560 lei, lasand la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei solicitate.Nota : Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Valabil pentru proiectant si executant: Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile, mijloacele de transport de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantultrebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Atunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a util, Valabil ptr.proiectant si executant: Informatii privind subcontractantii Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., Valabil ptr.proiectantSe vor anexa, CV-urilein original, semnate si datate, si declaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Cerinte minime obligatorii: -1 inginer diplomat de specialitate constructii civile (se va prezenta copie dupa diploma, contractul individual de munca/ contract de colaborare / declaratie dedisponibilitate) ;
-1 inginer diplomat de specialitate instalatii (se va prezenta: copie dupa diploma, contractul individual de munca/ contract de colaborare / declaratie de disponibilitate); -1 inginer diplomat/inginer colegiu/economist - specializare constructii civile, (se va prezenta copie dupa diploma, contractul individual de munca/contract de colaborare/declaratie de disponibilitate, Pentru executant Se vor anexa, CV in original, semnate si datate, declaratiile de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-1 inginer diplomat/colegiu specialit constructii civile (se va prezenta copie dupa diploma, contractul individual de munca/echiv +declaratie de disponibilitate in original + CV in original);
- 1 inginer diplomat specialitate instalatii (se va prezenta copie dupa diploma, contractul individual de munca/echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original); - 1 electrician/inginer diplomat/inginer colegiu instalatii electrice ? autorizat ANRE pentru lucrarile care se vor executa conform obiectului contractului(se va prezenta copie dupa diploma, contractul individual de munca/ echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original+ autorizatia in copie conform cu originalul);
- 1 responsabil tehnic cu executia( RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata(se va prezenta copie dupa atestat, legitimatie in termen de valabilitate, contractul individualde munca/echiv +declaratie de disponibilitate in original + CV in original), Informatii privind asoc In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1.a)Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului, In cadrul doc de calificare se va prezenta acordul de asoc care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplin contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului., 1 manager al sistemelor de management al calitatii (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original).- 1 manager al sistemelor de management de mediu (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original).- 1 inspector SSM (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca / echivalent / declaratie de disponibilitate in original ), Valabil ptr.proiectant si executant: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Valabil ptr.proiectant: Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de serviciide proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DEservicii similare (amenajare, modernizare, recompartimentare), continand valori, perioade de prestare, beneficiari .a carui valoare sa fie de cel putin 7.600, 00 lei fara TVA, Prezentarea a cel putin un doc./ctr./ recomandare din partea beneficiarului ( care sa cuprinda date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului)/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor de proiectare- in copie stampilata si scris cf.cu originalul/certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de Autoritatea contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in copie stampilata si scris cf.cu originalul, Valabil ptr.proiectant si executant: Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul., Valabil ptr.proiectant si executant: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Valabil ptr.executantLista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma). Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul? :1 contract similar (din cele declarate) avand ca obiect executia de lucrari de amenajare, modernizare recompartimentare a carui valoare sa fie cel putin egala cu :249.500, 00 lei fara TVA., Prezentarea a cel putin un doc./ctr./ recomandare din partea beneficiarului ( care sa cuprinda date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului)/proces-verbal de receptie care sa confirme executia lucrarilor- in copie stampilata si scris cf.cu originalul/certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de Autoritatea contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in copie stampilata si scris cf.cu originalul, Pentru demonstrarea experientei similare pentru componentele achizitiei, se admite ca indeplinirea sa fie facuta si prin prezentarea unui contract car are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare, situatia in care valoarea contractului va trebui sa fie mai mare sau egala cu valoarea componentelor ce fac obiectul contractului. Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. (copie conform cu originalul, in termen de valabilitate la data limita depunerii ofertelor), Certificat valabil ISO 14001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem demanagement de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate. Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Autoritatea contractanta se raporteaza la: - standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.(copie conform cu originalul, in termen de valabilitate la data limita depunerii ofertelor)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul financiar al ofertei este calculat in felul urmator: a) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 80 de puncte;b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 80 puncte, unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Termen de executie , inclusiv proiectarea
10
Descriere: Termen de executie , inclusiv proiectarea ? punctaj maxim ? 10 puncte; a)pentru oferta cu cel mai mic termen de executie, inclusiv proiectare se acorda 10 puncteb)pentru celelalte oferte cu alt termen de executie, inclusiv proiectare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 10 puncte, unde Tminim este termenul de executie, inclusiv proiectare minim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate.;Termenul de executie, inclusiv proiectarea va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de comanda, a ordinului de incepere a lucrarilor Tminim = 1 luna.Tmaxim = 2 luni
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
10
Descriere: Descriere criteriu: Descriere: Descriere: a) pt ce mai mare durata de garantie acord lucr ce fac ob contr se acorda 10 pct;b) pt durata de garantie durata de garantie acord lucr ce fac ob contr mai mica decat cea prev la lit. a) pct se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat (10).Durata garantiei acordata lucr ce fac ob contr tr sa fie de min 36 (treizecisisase) luni si maxim de 48 (patruzecisiopt) luni. Orice of a unei durate de garantie acord lucr ce fac ob contri, mai mica de 36 (treizecisisase) luni atrage dupa sine declararea of ca neconforma. Orice of peste durata de garantie maxima impusa nu va fi punct suplim, urmand ca punct aferent sa se acorde proport.Of vor tine seama la declararea duratei de garantie acordata lucr de preved legisl in vig pt toate lucr si materialele folos pt exec lucr. Of care nu respecta legisl in vig priv garantia acord lucr vor fi decl of neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer