Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PARC EXISTENT IN COMUNA COCORA JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 347425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: comuna Cocora
Numar invitatie: 347425/27.05.2013
Denumire contract: AMENAJARE PARC EXISTENT IN COMUNA COCORAJUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialcomuna CocoraCod fiscal: 4427943, Adresa: judetul Ialomita, comuna Cocora, Cocora, Telefon: 0243247450, Fax: 0243247003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: judetul Ialomita, comuna Cocora, Cocora, Romania, cod postal: 927085, telefon: +40 243247003, fax: +40 243247003, persoana de contact: Sorin Danut Lefter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei comunei Cocora str. Principala nr.116, judertul Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PARC EXISTENT IN COMUNA COCORAJUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajeri peisagistice, pe suprafa?a de 7327, 3 mp, actualul parc comunal . Se vor planta arbori si arbusti ornamentali, gard viu, flori si se va insamanta gazon. Se vor dota ?i amenaja cu mobilier urban doua locuri de joaca pentru copii, se va amenja o scena deschisa cu vestiare ?i grupuri sanitare pe sexe, instalatii electrice ? fantana arteziana ?i sistem irigat, instalatii de alimentare cu apa ? iriga?ii.Cheltuieli pentru investitia de baza 697784, 93 lei pondere 100% din valoarea estimata;Cheltuieli diverse si neprevazute0leipondere 0% din valoarea estimata;
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 697, 784.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO 34TREZ3915006XXX003916 deschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, conversia alta moneda / leu se va face la cursul comunicat de BNR din data aparitiei invitatiei de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro).In cazul unei contestatii respinse, ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 4477, 78 lei, conform OUG 34 / 2006 artic 278^1.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie a contractului se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata, in conditiile HG 1045 din 19 octombrie 2011, privind modificarea art. 90 alin. 3 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Tertului sustinator i se solicita din cadrul declaratiei conf art 181 din OUG 34 /2006 numai literele a), c1) si d).Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formularCPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formular C din sectiunea Formulare, document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Secretarul, Contabilul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare, membrii Consiliului Local.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lefter Sorin Danu? - primar, Stanciu Ctin ? secretar, Gogan Petre ? viceprimar, Manea Valerica ? contabil; Vlad Vasilica ? presedintele comisiei de evaluare, Stanciu C-tin, Manea Valerica? membriin comisia de evaluare, Andrei Corneliu Ctin, Badea Dtru, Banciu Radel Georgel, Cirjan Savu, Constantin Ion Valeriu, David Stanciu Marian, Dragosin Aurel, Gogan Petre, Necula Valentin, Toader Vasile, Vlad DorelAceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori, subcontractanti.) Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.380.000 lei (pentru persoane juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2010, 2011, 2012, conform formular B1 din sectiunea Formulare., Cerinta nr. 1Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani.Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, cu anexele respective, bilanturi vizate si/sau inregistrate de organele competente, incopie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului;, Cerinta nr. 4
Nominalizarea personalului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel:
a) sef de santier -inginer (absolvent de studii superioare in domeniul horticol ).
b) responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrari edilitare, valabil la data limita de depunere a ofertelor.c) responsabil cu sanatateasisecuritatea in munca.
d) responsabil cu calitateaPentru persoanele nominalizate la punctele a)?..d), se vor anexa:
- CV-urile din care sa reiasa experienta profesionala .
- Copii ale contractului de colaborare sau angajament de participare sau contract de prestari servicii, incheiate anterior datei de deschidere a ofertelor
- Copii dupa diplome, care sa ateste specializarea personalului;
- Copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa . Pentru responsabil cu calitatea se poate prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a deciziei de numire de catre ofertant a acestuia., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare (una sau cel mult doua lucrari) ca natura si complexitate (amenajare parc/amenajari peisagistice/ amenajare spatii verzi), a caror valoare, cumulata, daca este cazul, a fost cel putin697.784, 93 lei, fara TVA (pentru persoane juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR aferent anilor 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Se va completa Formularul?Experienta simila-ra? din Sectiunea formulare;, Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari. Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul: amenajeri peisagistice., Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul: amenajeri peisagistice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer