Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare parc in localitatea Berechiu , comuna Apateu , judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 178504
Autoritate contractanta
COMUNAAPATEU
Cod de identificare fiscala: 3519372
Adresa: APATEU , NR.364, Apateu
Telefon: 0257 /327 301
Fax: 0257 / 327 301
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare parc in localitatea Berechiu , comuna Apateu , judetul Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45212170-8 - Lucrari de constructii de cladiri de divertisment (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajarea parcului din localitatea Berechiu , conform documentatiei de atribuire . Contractul prevede urmatoarele coduri CPV :02410000-1 Plante, ierburi, muschi sau licheni ornamentali, 02513000-3 Arbusti, 02520000-5 Arbori, 02510000-2 Plante , 36140000-4 Diverse tipuri de mobilier si echipamente, 29835000-1 Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca, 45233161-5 Trotuare, 45112700-2 Lucrari de arhitectura peisagistica.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.10.2008 16:59
Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Apateu , jud.Arad, nr. 394, e-mail : [email protected] , cod postal :317 010 .
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Apateu , jud.Arad, nr. 394 , in sala de sedinte a Consiliului Local Apateu, in data de 03.11.2008 incepand de la orele 11.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Experienta similara , un contract similar de minim 30000 euro .2. Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani , minim 240000 euro .3. ISO 9001 Managementul calitatiiISO 14001 Sistem de management al mediuluiISO 180001Sistem de management al sanatatii si securitatii in munca .4. Partea de eligibilitate necesara la orice contract : declaratii , certificate de atestare fiscala , etc. conform documentatiei de atribuire .
Documentatia de atribuire se poate cumpara achitand contravaloarea in suma de 100 lei de la casieria PrimarieiComunei Apateu , zilnic intre orele 8 -16 .
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer