Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PARC IN MUNICIPIUL PASCANI


Detaliu pentru invitatia numarul 332787
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 332787/31.07.2012
Denumire contract: AMENAJARE PARC IN MUNICIPIUL PASCANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare nr.16, jud. Iasi, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232718250, fax: +40 232718250, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud. Iasi, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PARC IN MUNICIPIUL PASCANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare alei carosabile, constructii de scari si alei pietonale, amenajare spatii verzi, realizarea a doua fantani arteziene, amenajare terenuri de joaca pentru copii siterenuri de odihna pentru adulti.
II.1.6) CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 504, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 50000 lei, conform art.84-88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioareValabilitate a garantiei de participare - minim 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: -Scrisoare de garantie, conform formularului J/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - prezentat in original si anexat la coletul cu oferta;
- Ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX deschis la Trezoreria Pascani;Garantia trebuie sa fie irevocabila.Mod de restituire: -Ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, -Ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare daca: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.-In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii valoarea garantiei de participare se reduce la 50%.-Pentru asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, cu mentiunea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatorieconomici.-Ofertantul pierde o parte dingarantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular 1 - Declaratie privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare - semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la aliniatul de mai sus , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006) - formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de cazier fiscal al ofertantului;
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmare.- Operatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica /profesionala vor depune: ? formular A, - formular B modificat corespunzator [numai lit. a), c1) si d), - formular C2.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conf.Ordin 314/2010) - formular C1- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular C21. Ing. DUMITRU PANTAZI - Primar2. Ec. Angelica Labontu - Sef serviciu Buget Financiar Contabilitate3. Cons. Jr. Mircea Zuzan - Secretar municipiu4. Ing. Iulian Pertu - Inginer Gospodarie Comunala5. Ing. Simon Cristina - Consilier Achizitii publice6. Ing. Pascu Laura - Consilier Achizitii publice7. Jr. Cojocaru Ionut Lucian - Consilier juridic8. Ing. Mirela Pavel - Consilier Programe Europene9. Ing. Magdalena Andrei - Consilier Programe Europene10. Jr. Nadia Scortanu - Inspector11. Ec. Mihaela Bunduc - Consilier Resurse Umane12. Ing. Nechita Dumitru - Consilier Tehnic Investitii13. ALEXAPETRUBOGDAN - Consilier local14. APOSTOLCARMENELENA - Consilier local15. AXINTE VASILE - Consilier local16. BALAU VASILE - Consilier local17. CRACIUN EMILIAN - Consilier local18. DANU IOAN - Consilier local19. DUMEAERONIM EDUARD - Consilier local20. ENEA NECULAI - Consilier local21. HALDANVASILE - Consilier local22. IONESCU DRAGOS - Consilier local23. IONITA IOAN - Consilier local24. NEDELCUGABRIELA - Consilier local25. NICHIFOR DORIN - Consilier local26. PINTILIE MARIUSNICOLAE - Consilier local27. PLESCAVASILE - Consilier local28. RACILAFLORIN - Consilier local29. VOINEASTEFAN - Consilier local30. ZANET GICA - Consilier local - Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, Informatii privind sustinerea economica si financiara pentru ofertant: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Informatii privind asocierea: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Informatii privind sustinerea economica si financiara pentru grup de operatori: In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus, Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 5.000.000 lei.- IMM -urile beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul mediei cifrei de afaceri globale, Cash - flow de executie a lucrarii pentru 3 luni, in valoare de 939.021lei.Scrisoarea de confirmare de fonduri(scrisoare de confort sau extrase de cont bancare sau scrisoare de cash-flow sau adrese de confirmare depozite bancare sau scrisoare de bonitate sau orice alte declaratii bancare corespunzatoare), prezentata va trebui sa contina suma de 939.021 lei si va face referire strict la lucrarile ce fac obiectul contractului si la perioada pentru care se asigura cash-flow de executie a lucrarii (3 luni).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara: Prezentarea a minim 1 - maxim 3 contract(e), prin care sa se confirme executarea in ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de 2.500.000 lei fara TVA.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele: - UTILAJE1. Excavator pe pneuri 0, 12 ? 0, 39 mc. = 1 buc.2. Compactor static autopropulsat de min 8 tone = 1 buc.3. Excavator 0, 4 ? 0, 7 mc. = 1buc.- MIJLOACE DE TRANSPORT1. Autobetoniera de min. 5, 5 t. = 2 buc.2. Autobasculante agregate si mixturi asfaltice = 3 buc.- INSTALATII1. Statie betoane (instalatie centralizata) = 1 buc.2. Instalatie preparat beton asfaltic = 1 buc.- LABORATOR autorizat si acreditat pentru intreaga gama de lucrari din tehnologia de executie = 1 buc.Se vor prezenta documentele care atesta dispozitia (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor., Sustinerea capacitatii tehnice si /sau de experienta similara pentru ofertant. Capacitatea tehnica si / sau experienta similaraa operatorului economic poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, - Declaratie privind informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Coordonator de proiect- absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor si/sau arhitecturii, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- experienta profesionaladovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Sef santier- absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor si/sau arhitecturii, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- experienta profesionaladovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Arhitect peisagist- absolvent de studii superioare, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- experienta profesionala in amenajarea peisagistca a parcurilor, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Responsabil tehnic cu executia atestat in Domeniul II ? Constructii rutiere, Responsabil privind asigurarea calitatii., Informatii privind sustinerea capacitatiiprofesionale pentru ofertant.Capacitatea profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Informatii privind asocierea- Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionala a unui grup de operatori.Atunci cand un grup de operatori economici beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin cumularea resurselor asociatilor si sustinatoruluiNote: 1. Cerinta pentru experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator2.Cerinta pentru experienta similara printr-un numar maxim de contracte se cumuleaza pentru asociati.3.Cerinta pentru experienta similara prin cel putin un contract, va fi indeplinita de unul dintre asociati., Informatii privind subcontractantii- Nominalizarea subcontractantilor si specializarea acestora ? daca este cazul In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 188 alin (3) litera g)din OUG 34/2006. din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, Implementarea si certificarea unui sistem de management al mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 sau certificat echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica- Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.- In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului- Cerinta nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant., Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica- Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. - In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului- Cerinta nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer