Achizitie publica - AMENAJARE PARC IN ORASUL VOLUNTARI ? JUD. ILFOV
Detaliu pentru invitatia numarul 319812
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319812/30.01.2012
Denumire contract: AMENAJARE PARC IN ORASUL VOLUNTARI ? JUD. ILFOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS VOLUNTARICod fiscal: 4283481, Adresa: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Telefon: 021270.4770, Fax: 021270.4644
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212704770, fax: +40 212704644, persoana de contact: Carmen Mariana Gavrila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PARC IN ORASUL VOLUNTARI ? JUD. ILFOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea unui parc care consta in amenajare peisagistica, alei pietonale si borduri, sistem irigatii, cismele, hidranti, iluminat fotovoltaic, fantani arteziene, loc de joaca, mobilier urban, dotari parc
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 110, 391.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 22.000 lei, valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristice de la termenul de primire al ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 4.890, 39 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie egala sau mai mare de 2.200.000 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. 2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucr.exec.in ultimii 5 ani; 2.Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si dus la bun sfarsit contracte de lucrari similare cu valoare cumulata de cel putin 1.100.000 lei;3.Decl.dotare cu echip.: utilaje, echip.tehnice, mijl.transport, alte mijl.fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le util.pentru indeplin.contr.4.Lista pers: Manager de proiect responsabil de lucrare)- 1 pers; Inginer specialist instalatii ? 1 pers; Inginer drumuri ? 1 pers;Inginer horticultor ? 2 pers;Inginer energetician ? 1 pers. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 14:22