Achizitie publica - ?Amenajare parc in piata Avram Iancu, orasul Chisineu Cris, jud.Arad?
Detaliu pentru invitatia numarul 312550
ORASUL CHISINEU CRIS
Cod de identificare fiscala: 3519283
Adresa: STR.INFRATIRII NR.97, Chisineu-Cris
Telefon: 0257350098
Fax: 0257350059
Denumire invitatie: ?Amenajare parc in piata Avram Iancu, orasul Chisineu Cris, jud.Arad?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Amenajare parc in piata Avram Iancu, orasul Chisineu Cris, jud.Arad?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.09.2011 15:37)
Data publicarii: 01.09.2011 11:53
Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Chisineu-Cris, str.Infratirii, nr.97, jud.Arad.
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Chisineu-Cris, str.Infratirii, nr.97, jud.Arad.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 355, 675.1 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv.eligibilitatea; Decl.priv.neincadrarea in prev.art.181; Decl.priv. calit.de particip.la proced. Certif.de atestare fiscala priv.indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul de stat; Certif.fiscal priv. indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul local; Certif.const.emis de ORC; Certif.de particip.la licitatie cu oferta indep;Bilanturile contabile la: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010; Disponibil resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci suficiente pt.a realiza cash-flow de executie a contractului pt. o valoare de minim 100.000 Ron, pt.o durata de minim: 2 luni.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 700.000 Ron;Lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani;Se vor prezenta: maxim 3 contracte, cu valoare cumulata cel putin egala cu: 350.000 Ron;ISO 9001 sau echiv.; ISO 14001 sau echiv.; OHSAS 18001 sau echiv.
SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare, in fisierul intitulat: ?Documentatie si clarificari?.Cuantumul garantiei de participare este de: 7.000 Ron.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
10
Descriere: a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 10 puncte;b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit a) punctajul se acorda astfel: Pn = (termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat.Termenul minim de executie acceptat de catre autoritatea contractanta este de: 2 luni, iar termenul maxim de executie este de: 3 luni.Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim indicat de catre autoritatea contractanta (2 luni), sau mai mare decat termenul maxim indicat de autoritatea contractanta (3 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Procedura de atribuire a fost anulata in temeiul art.209 alin.(1) lit.d) din OUG .nr.34/2006 actualizata care prevede: ?Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului?.In cadrul caietului de sarcini au fost omise lucrarile de instalatii electrice.