Achizitie publica - Amenajare parc Manarade
Detaliu pentru invitatia numarul 339368
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339368/14.11.2012
Denumire contract: Amenajare parc Manarade
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BlajCod fiscal: RO 4563007, Adresa: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Telefon: 0752242306, Fax: 0258710014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1848, NR. 16, Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 0756089200, fax: +40 258710014, persoana de contact: Groza Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica de Sedinta a PrimarieiPrimaria municipiului Blaj, strada Piata 1848 nr. 16, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare parc Manarade
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea peisagistica a unui parc in Manarade, Municipiul Blaj, judetul Alba
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 4400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? dinOUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 2200 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr.13 B, prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO98TREZ0035006XXX000436, deschis la Trezoreria mun. Blaj), depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor. Garantia de buna executie se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006, prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laUnitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- declaratie privind calitatea de participant la procedura- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 completata de catre ofertant, subcontractant si/sau tert sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste aprobarea bugetului aferent, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: 1. Rotar Gheorghe ValentinPrimar2. Basaraba Liviu CornelViceprimar3. Balu DanConsilier Local4. Rotaru Eugen MirceaConsilier Local5. Muresan LiviaConsilier Local6. Duma IoanConsilier Local7. Fratila Ioan BogdanConsilier Local8. Cleja IoanConsilier Local9. Todeasa VirgilConsilier Local10. Sinea Silviu SimionConsilier Local11. Damian Augustin AurolConsilier Local12. Popovici VasileConsilier Local13. Balau Teodora AdelaConsilier Local14. Nicusan Claudiu StefanConsilier Local15. Sava IoanConsilier Local16. Moldoveanu Puiu VasileConsilier Local17. Petri ConstantinConsilier Local18. Tomoiaga IoanConsilier Local19. Tarco MihailConsilier Local20. Barbat TeodorConsilier LocalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Rotar Gheorghe Valentin2. Basaraba Liviu Corneliu3. Stefanescu Sergiu4. Cristea Cristina5. Groza Radu6. Saratean Mihai7. Costea Ana Maria - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu: 2009 - 4, 237 lei 2010 - 4, 209 lei 2011- 4, 237. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 200000 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006. In cazul persoanei care asigura sustinere economica si financiara, se vor avea in vedere prevederile Legii nr. 279/2011;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; informatii privind subcontractantii; informatii privind asocierea, daca este cazul - standard de asigurare a calitatii ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 10:34