Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare parc nou in orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 296449
Autoritate contractanta
PRIMARIA CEHU SILVANIEI
Cod de identificare fiscala: 4291859
Adresa: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei
Telefon: 0260650355
Fax: 0260650602
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare parc nou in orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in amenajarea unui parc nou pe str. Cosbuc, lucrari constand in nivelare teren, constructie alei ecologice din argila arsa, spatiu de joaca pentru copii dotat cu echipament spatiu joaca complex, sistem de iluminat cu stalpi de iluminat fotovoltaici (solari), sistem de irigare automatizat, suprafata gazonata, gard viu, plantari, montare banci, cosuri de gunoi, toalete.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.05.2011 14:20
Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Cehu Silvaniei, oras Cehu Silvaniei, jud. Salaj, p-ta. Trandafirilor, nr.35, cod postal 455100
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cehu Silvaniei, oras Cehu Silvaniei, jud. Salaj, p-ta. Trandafirilor, nr.35, Sala de Sedinte, etaj II
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 760, 880 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea; certificate atestare fiscala taxe si impozite bugetul de stat si bugetul local; certificat de participare cu oferta independenta; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat constatator ORC; certificat de inregistrare; bilantul contabil pe ultimii 3 ani; formular informatii generale; lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani; experienta similara - min un contract de min. 760880 lei insotit de procese verbale de receptie si recomandari, lista utilaje, lista personal, certificat de conformitate tip ISCIR sau echivalent; program de asigurare a calitatii; certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent; declaratie privind subcontractantii; acorduri de asociere (daca este cazul); acorduri cu subcontractantii (daca este cazul), declaratie privind incadrarea in IMM.
Atasata electronic in SEAPGarantia de participare: 12000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare
20
Descriere: Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare
Garantia acordata pentru echipamentul de joaca
10
Descriere: Garantia acordata pentru echipamentul de joaca
Garantia acordata pentru restul lucrarilor
10
Descriere: Garantia acordata pentru restul lucrarilor
Garantia acordata pentru vegetatie
5
Descriere: Garantia acordata pentru vegetatie
Durata de executie
5
Descriere: Durata de executie
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer