Achizitie publica - Amenajare parc Piata Traian, Ocna Sibiului
Detaliu pentru invitatia numarul 318384
Orasul Ocna Sibiului
Cod de identificare fiscala: 4480149
Adresa: str. Piata Traian nr.6, OCNA SIBIULUI, jud. SIBIU, Ocna Sibiului
Telefon: 0269/541301
Fax: 0269/541302
Denumire invitatie: Amenajare parc Piata Traian, Ocna Sibiului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: EXECUTIE DE LUCRARI, Lucrari amenajari: - lucrari alei - pista role - loc de joaca - amenajare spatii verzi - demolari si desfaceri - fundatie stalp iluminat - structura rezervor fantana
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.12.2011 14:13
Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Ocna Sibiului, Str.Piata Traian nr.6, judetul Sibiu.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ocna Sibiului, Str.Piata Traian nr.6, judetul Sibiu.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 111, 260 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligib. Decl. priv. neîncadr. în prev. art.181 din OUG nr. 34/2006. Decl. priv. cal. de particip. la proced. Certif. de particip. la licit. cu of. indep. Decl. priv. neîncd. în prev. art. 69^1 din OUGnr. 34/2006. Certif. de atestare fis. elib. de ANAF?DGFP; Certif. fiscal priv. plata oblig. la bug. local; Certif. constat. de la ORC. Bil. contab. la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;Doc. bancar ptr. cash-flow pe 3 luni. Inf. gene.-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani?2.200.000Lei. Decl. priv. lista princip. lucrari exec. în ultimii 5 ani;Exp. sim. -o lucrare asem. de min 1.100.000Lei; Decl.ref. la efectivele medii anuale ale per. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani; Pers. de specialit.: 1sef santier, 1peisagist, 1ing. hortic./silvic., 1inspector SSM. Decl. priv. dotarile; Utilaje: buldoecav. 2buc;cilindru comp. 1buc;nacela H12m 1buc; masina insamantat 1buc;autoutilitara 1buc. Doc. de atest. al RTE;Certif. ISO 9001; Certif. ISO 14001;Decl. priv. subcontr.- solicitat
Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii.Grantia de participare: 20.000 Lei; val. garantiei de participare: 90 zile.Vizitarea amp. se poate efectua in data 19.12.2011-ora 11, 00.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Modul de abordare a lucrarii privind executia
20
Descriere: 2.1.Utilizarea unei metode computerizate pentru planificare executie lucrari.-2pct. 2.2.Detalierea executiei pana la nivel de articol de deviz, cu posibilitatea determinarii bugetelor si cantitatilor de resurse necesare, defalcate intr-o perioada prestabilita.-2pct. 2.3.Prezentarea graficului general de executie printr-un program specializat, precizandu-se activitatile si subactivitatile in ordinea optima tehnologica la nivel de obiect.-2pct. 2.4.Prezentarea modului in care se realizeaza corelarea si subactivitatilor cu resursele alocate manopera si utilaje la nivel de categorii de lucrari.-2pct. 2.5.Prezentarea intr-un program specializat sau computerizat a modului de alocare a resurselor financiare in corelatie cu programul general de executie.-2pct. 2.6.Descrierea solutiei tehnice adoptate.-4pct. 2.7.Masuri privind managementul traficului in timpul executiei.-2pct. 2.8.Prezentarea tehnologii de executie.-4pct.