Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PARC PUBLIC IN COMUNA TURENI,JUDETUL CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 321213
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)
Numar invitatie: 321213/02.03.2012
Denumire contract: AMENAJARE PARC PUBLIC IN COMUNA TURENI, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)Cod fiscal: 4378840, Adresa: Loc.Tureni, str.Principala, nr.243, jud.Cluj, Tureni, Telefon: 0728-209466, Fax: 0264-310009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PARC PUBLIC IN COMUNA TURENI, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Nivelarea, teras.si dega.terenului de corpuri straine, achizitia depuietii, plantari si intret., irigarea , tratamente fito-sanitare, tunderi de modelare , realizarea aleilor pietonale, a bordurilor si a grupurilor sanitare ecologice. Dotari cu mobilier urban : cf. caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45212130-6 - Lucrari de constructii de parcuri de distractie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 632.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :4.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG.925/2006 .Contul RO78TREZ2195006XXX001857 deschis la Trezoreria Turda .OBLIGATORIU: GARANTIA DE PARTICIPARE, VA FI TRANSMISA PRIN POSTA SAU DIRECT LA SEDIUL PRIMARIEI TURENI PANA LA ORA/DATALIMITA DE DEPUNERE MENTIONATA IN INVITATIADE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie este de 10 % din valoarea fara TVA acontractului de lucrari.Modul de constituire a Garantiei de Buna Executie a contractului de lucrari: - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoztia autoritatii contractante, la TREZORERIE .- pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept Garantie de Buna Executie in prezenta documentatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Formularul nr.1- Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 oferta acestuia va fi declarata de drept inacceptabila in conformitate cu prevederile art.36 alin(1) li.b) din HG 625/2006.Cerinta obligatorie: Formularul nr.13- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata si completataIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, oferta acestuia va fi declarata de drept inacceptabila in conformitate cu prevederile art.36 alin(1) li.b) din HG 625/2006.Cerinta obligatorie: Formularul nr.14 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69ยน DIN O.U.G. nr. 34/2006Peroanele cu functie de decizie: Manaila Elena Daniela ?primarColosvari Ileana ?viceprimarRad Maria-InspectorSumandea Darius -secretarNemes Corneliu Traian-consilier localCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ?FORMULAR NR.15Certificatul de Cazier fiscal - formular tipeliberat de organismele abilitate pentru persoane juridice, valabil la data depunerii ofertelor ;Documentul se va prezenta in original sau in copie cormf cu originalulCazier judiciar ? formular tipeliberat de organismele abilitate pentru administratorul societati - in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in care se va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original saucopie cu mentiunea conform cu originalul.-Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, in care se va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original saucopie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertele operatorilor economici care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat vor fi declarate de drept inacceptabile in conformitate cu prevederile art.36 alin (1) lit.b) din HG 925/2006 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sau tribunalul de care apartine operatorul (original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate, - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata), - data de eliberare a Certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului va fi cu maxim 30 zile inaintea de data limita de depunerea ofertelor.Cerinta obligatorie: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? Formularul nr. 2- Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ce trebuie sa fie de minim 480.000 lei( cursul euro mediu BNr ptr. Anul 2008 -3.6827 lei , anul2009- 4, 2373 lei si pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei.Bilantulcontabilla 31/12/2008, 31/12/2009, 31/12/2010 vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani de acceasi natura si complex. cu obiectul procedurii ? F 3.Experienta similara ?F4Pentru indepl.cerintei minime privind exp.similara, la procedura de achiz. se solicita prezentarea a: Cel mult 2 contracte similare /prezentarea a cel mult 2 copii de pe parti relevante avand ca obiect exe.de lucrari de amenaj. parc., spati verzi, a caror val. totala este cel putin egala cu 240.000 lei plus TVA.Maxim 3 recomandari de la beneficiari, privind finalizarea unor contracte de amenaj. parcuri;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care dispune operatorul economic ? F.5 Utilaje minime: Excavator pe pneuri ? 1 buc.;Buldoexcavator ? 1 buc.Placa vibratoare;
-Motocultor ? 1buc. Inf.privind oblig.contract.in curs-F35, Decl.priv. ef.mediu anual al pers.6siF7;Pers.resp.ptr.lucrare: RTE, CQ, ing.horticol, ing.constructor, RTE-expert.in arh.peisagera, pers.resp.in domeniu prot.mun , ing topo; Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 ?sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? copie, valabilela data limita de depunere ofertelor.Cerinta obligatorie : Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediuluiISO 14001/2005 echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei-copie, valabile la data limita de depunere ofertelor.Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate in constructii, prin prezentarea certificatului care atesta implementarea si mentinerea schemei de Certificare calitatii in constructii sau echivalent in termen de valabilitate la data limita de depunere ofertelor. Nu se accepta certificari in curs.Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctaj maxim comp.financiara 70 , 00 a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (70 puncte).b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit a), punctajul se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n )xpunctajul maxim alocat (70 puncte).)
Perioada de garantie acordata pentru lucrarile executate exprimat in luni calendaristice.
10
Descriere: a ) pentru cea mai mare perioada de garantie(max.48 luni calendaristice) acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte).b )pentru alta perioada de garantie acordata lucrarilor decat cea prevazuta la lit a), ( minim 24 luni calend.) punctajul se acorda astfel : Pn = ( perioada n / perioada maxima de gratie )xpunctajul maxim alocat (10 puncte).Ofertele cu o per.de gar.ac.lucrarilor mai mare de 48 luni calend.nu vor fi punctate suplimentar
Durata de executie a lucrarilor exprimat in zile calendaristice, dar nu mai putin de 60 zile calendaristice si nu mai mult de 90 zile calendaristice.
20
Descriere: a)pentru cea mai scurta perioada (minim 60 zile calendaristice)se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte);b) pentru o perioada mai lungadecat cea prevazuta la lit. a) )( maxim 90 zile calendaristice) se acorda punctajul astfelP(n) = (termen de executie minim/termen de executie(n)) x punctaj maxim alocat : Oferta care va despasi termenul maxim de90 zile calendaristice va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer