Achizitie publica - Amenajare Parc Salca
Detaliu pentru invitatia numarul 340780
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340780/10.12.2012
Denumire contract: Amenajare Parc Salca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, fax: +40 0259409406, persoana de contact: int 230
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str piata unirii nr 1, oradea etajul 1 sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Parc Salca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare Parc SalcaValoarea de 1.930.894 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului initial(in functie de care se va intocmi oferta si in functie de care s-au stabilit pragurile valorice privind cifra de afaceri, experienta similara si garantia de participare), iar valoareade 2.159.393 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari a lucrarilor similare cu caracter repetativ, ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 actualizata, daca va fi necesar. Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36 lit. e) si lit. e1) din H.G. nr. 925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari respectiv 1.930.894 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 159, 393 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :36.386, 98 lei. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea;3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui cf art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea Declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;
- Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;
- Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Ion Iulius Delorean, Ciprian Caciora, Dorin Corches, Ioan Cupsa, Octavian Dan, Ioan Felea, Ioan Fleisz, Bogdan Hossu, Istvan Huszar, Cristian Ile, Mircea Lepadatu, Petru Lezeu, Dorel Luca, Mihai Manea, Pavel Mercea, Muresean Ovidiu, Daniel Negrean, Sandor Pasztor, Claudiu Popa, Zoltan Sarkozi, Iozsef Szabo, Ioan Tau, Dorel Tifor, Daniel Vulcu;
- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Marius Mos, Director Cristian Beltechi, Director Adj. Tunde Benyovszki; Director Ex. Eugenia Borbei; Sef Birou Dumitru Sim, Sef Birou Adina Marge, Consilierii: Oltea Diana Marc, Naomi Vandici, Claudia Ciarnau, Doina Romocea, Dan Antoniu, Carmen Albulescu.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.- Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de executie a lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.860.000 lei; Cifra de afaceri neta va fi stabilita prin luarea in calcul a tuturor conturilor care compun grupa 70 ? venituri din activitati de exploatare cu exceptia contului 707 ? venituri din vanzari de marfuri. Justificare ?pentru a evita situatia ca executantul sa se afle in imposibilitatea financiara, de a demara sau executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, Ofertantul trebuie sa dovedeasca capacitatea de a sustine lucrarile pentru o perioada de minim 3 luni, astfel ofertantul va demonstra ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare in valoare de 600.000 leipentru a realiza cash flow de executie a lucrarii echivalentul unei cereri de tragere.In cazul ofertei castigatoare ofertantul va imobiliza suma de 600.000 lei fara TVA pentru realizarea contractului.Suma mentionata a fost calculata fara a depasi cuantumul rezultat cf. prevederilor Ordinului 509/2011 dupa urmatoarea formula: (Valoare estimata contract ? 1.930.894 lei fara TVA/perioada derulare contract ? maxim 9 luni) x perioada solicitata de autoritatea contractanta ? 3 luni.Justificare: cerinta este solicit. de autorit. contract. pentru a se asigura ca ofertantul dispune de capitalul de lucru necesar pentru a executa lucrar. pana la data primei decontari
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra experienta similara, prezentand lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculatipana la data limita de depunere a ofertei si care sa contina un contract, maxim doua contracte de lucrari similare, de natura lucrarilor de amenajare parc tematic - spatii verzi cu instalatiile aferente, constructii, drumuri si mobilier urban care fac obiectul prezentei proceduri. Valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de cel putin 1.930.894lei fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificari din partea beneficiarilor din care sa rezulte executarea lucrarilorsimilare solicitate, valoarea acestora si durata .Se vor lua in considerare doar aceledocumente constatatoare care au fost intocmite si emise in baza art.97^1, alin.1 din HG 925/2006. Justificare-autoritatea contractanta doreste sa se asigure ca executantul vaexecuta lucrarile corespunzator si in termen avand deja o experienta in lucrarile solicitate., -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, - Declaratie privind personalul cheie utilizat pentru executia contractului.Ofertantul va include in oferta sa acel numar de personal care asigura executia lucrarii in conformitate cu perioada asumata prin oferta si cu normativele tehnice in vigoare. Personalul declarat in documentatie va si inserat in contract si nu se va putea modifica decat cu acordul autoritatii contractante., a)Ofertantul va detine, in conditiile legii, la momentul demararii lucrarilor, personal de specialitate destinat executarii lucrarilor de amenajare parcformat din: -1 (un) responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului), ?1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Specializarea Constructii, pentru coordonarea lucrarilor de constructii, ? 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in specializarea Instalatii, pentru coordonarea lucrarilor de instalatii sanitare, edilitare, irigatii, ? 1(un) inginer specializat in instalatii electrice atestat de ANREpentru coordonarea instalatiilor electrice de forta si iluminat, ?1 (un) inginer horticultor sau arhitect peisagist, absolvent de studii superioare de lunga durata in specializarea Horticultura sau Arhitectura Peisagistica (sau echivalentul acestora), avand o experienta in coordonarea lucrarilor horticole, amenajare peisagistica, care va coordona realizarea spatiilor verzi, ? 1 (un) absolvent studii superioare , cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul calitatii, care va indeplini functia de manager calitate, ?1(un)topograf, ?Executantul va avea coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarii conform art. 59 din HG 300/2006;b) Ofertantul va detine, la data inceperii lucrarilor de amenajare parc personal calificat in urmatoarele meserii: -peisagist , dulgher constructii, zidar, instalator sanitar, instalator alimentaricu apa , electrician, pavator, muncitori deservire.Justificare- pentru a se asigura ca ofertantul detine personalul de specialitate necesar realizarii corespunzatoare a tuturor tipurilor de lucrari cuprinse in proiectul tehnic ., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor.Nota: Ofertantul va include in oferta sa acel numar de utilaje care asigura executia lucrarii in conformitate cu perioada asumata prin oferta.Echipamente solicitate: - utilaje de constructii: buldoexcavator, incarcator frontal, compactor , vibrator pt.beton.-mijloace de transport: autobasculanta, autocarosataJustificare- pentru a se asigura ca ofertantul detine utilajele si echipamentele necesare realizarii corespunzatoare a tuturor tipurilor de lucrari cuprinse in proiectul tehnic;, Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora.In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, operatorul economic are totusi obligatia de a prezentaInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?, cu mentiunea ? Nu este cazul" Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe care il executa in contract. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, - Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe care il executa in contract. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat criteriului de evaluare respectiv. Pentru un alt pret decat pretul cel mai scazut se acorda ponderea astfel: Pn=(pret minim/pret n) x 65; pret n = un alt pret decat pretul cel mai scazut
Termenul de executie
30
Descriere: Durata de executie a lucrarii exprimata in luni cu o durata minima realista de executie, ce tine seama de anvergura lucrarilor, de importanta monumentului, precum si de tehnologiile aplicate este de 7 luni (sub termenul de 7 luni oferta nu va fi punctata suplimentar), respectiv termenul maxim acceptat pt executie de lucrari va fi data de 9 luni. Oferta care depaseste termenul de 9 luni va fi declarata neconforma.P(n) = ((Dex. lucrare) minima/(Dex. lucrare)n) x 30
Termenul de interventie
5
Descriere: Pentru constatarea eventualelor defectiuni (la instalatiile de apa, irigatii, electrice, etc) in perioada de executie lucraresi garantie; acest factor va fi exprimat in ore.Descriere criteriu: autoritatea contractanta va puncta timpul in care executantul se mobilizeaza sa ajunga la locul defectiunii, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce, pentru a nu se intelege ca este inclusa si perioada necesara remedierii acesteia, perioada ce poate diferi de la o defectiune la alta si care nu poate fi estimata la momentul producerii;timp de interventie minim realist va fi de 6 ore, (ofertele care prezinta un timp de interventie mai mic de 6 ore nu vor fi punctate suplimentar), iar timp de interventie maxim acceptat va fi de 24 ore (ofertele care prezinta un timp de interventie mai mare de 24 orevor fi considerate neconforme). P(n) = ((timp interventie minim) /(timp interventie)n) x 5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata pe seap atasata prezentei la sectiunea "documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 08:41