Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare parcare auto in suprafata de 380 mp in vecinatatea sediului INCD-INSEMEX Petrosani


Detaliu pentru invitatia numarul 338288
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU SECURITATE MINIERA SI PROTECTIE ANTIEXPLOZIVA - INSEMEX PETROSANI
Numar invitatie: 338288/26.10.2012
Denumire contract: Amenajare parcare auto in suprafata de 380 mp in vecinatatea sediului INCD-INSEMEX Petrosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU SECURITATE MINIERA SI PROTECTIE ANTIEXPLOZIVA - INSEMEX PETROSANICod fiscal: RO 2664676, Adresa: STR. G-RAL VASILE MILEA, NR. 32-34, Petrosani, Telefon: 0254/541621, 0254/541622, INT.166, Fax: 0254/546277
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. G-RAL VASILE MILEA, NR. 32-34, Petrosani, Romania, cod postal: 332047, etaj 1, Secretariat, cam.108
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. G-RAL VASILE MILEA, NR. 32-34, Petrosani, Romania, cod postal: 332047, etaj 1, Sala Consiliu, cam.106
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare parcare auto in suprafata de 380 mp in vecinatatea sediului INCD-INSEMEX Petrosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de amenajare parcare auto, in suprafata de 380 mp, in vecinatatea INCD-INSEMEX Petrosani, ce constau in: lucrari de terasamente; zid de sprijin cu si fara consola, cu toate lucarile aferente; umplutura sub parcare; strat rutier pentru parcare; montarea semnelor de avertizare si de circulatie si vopsitorii .
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.600 Lei, (50% pentru IMM conform Legii 346/2004).Forma de constituire a garantiei de participare: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.3.garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Contul in care se pot depune garantiile de participare este : RO 18 RNCB 0165020175140001;4.In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conf. art. 278 indice 1 aliniat 1 pct. a din OUG 34/2006, i se va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 2.400 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr. va fi de 5% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)daca valoarea garantiei este redusa, se poate constitui la casieria INSEMEX, in numerar; c)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii ctr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1- Cerinta minima obligatorieDeclaratie privind eligibilitatea ? Sa nu se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca un grup de operatori depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de acesta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Completare Formularnr 1a din sectiune Formulare, documentul se prezinta in original .Cerinta nr. 2- Cerinta minima obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 litera a), c1) si d) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare formular 2a din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 3 Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Completare formular 6a din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in originalCerinta nr. 4.Cerinta minima obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la Bugetul de Stat, documentele se prezinta in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr 5. Cerinta minima obligatorieCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetele locale, documentele se prezinta in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 6 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/ 2006 - Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/ 2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director general ? dr.ing. Constantin Lupu; Director stiintific ? dr.ing.Emilian Ghicioi; Director economic ? ec.Elena David; ec.Claudia Ajder- sef Compartiment financiar contabil; ec. Mariana Neagoe-economist;jr.Florin Manea ? Sef Oficiu juridic ; jr. Alin Marius Petre ? jurist; ec.Camelia Prodan-economist; ing. Mariana Magyari ?inginer; ing. Catalin Moroti-inginer;tehn.Titus Muntean-sef CLPI; tehn. Sorin Bordos - tehnician .Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Aceasta cerinta trebuie indeplinita de subcontractanti si de tertul/tertii sustinatori.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare formular 3a din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 7.Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare formular 4a din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original. Cerinta nr. 1. Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitate de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Documentul se prezinta in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul .In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2.Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Persoane juridice/fizice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1 . Cerinta minima obligatorie: Fisa privind informatii generale despre ofertant.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si precizarea ca aceste contracte au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit. Lucrarile se confirma prin prezentarea unor recomandari de buna executie din partea beneficiarilor de lucrari (maxim trei recomandari) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit. Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit?se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de PV la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala., Cerinta nr. 2.Cerinta minima obligatorie: Experienta similara evidentiata prin prezentarea a cel putin unui contract similar de executie lucrari. Ofertantul va anexa copii ale paginilor relevante (den.ctr., den.partilor, valoarea si durata contractului din contractele similare executate)., Cerinta nr. 3. Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract (responsabil de executia lucrarilor).Se solicita: -personal tehnic de specialitate: -sef santier responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari;
-responsabiltehniccu exectia lucrariloratestat in domeniul drumurilor;
-responsabil cu calitatea lucrarilor ;
-personal de executie: fierar-betonist; betonist, asfaltator, pavator, dulgher constructii, masinist utilaje.Daca un grup de operatori depune o oferta comuna aceasta cerinta se considera indeplinita prin cumul., Cerinta nr.4.Cerinta minima obligatorie.Declaratie privind subcontractantii.Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 5. Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind echipamenteletehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic ptr.indeplinirea contractului. Declaratia trebuie sa cuprinda cel putin: autobetoniera; autobasculanta; autocisterna; buldozer pe senile; buldoexcavator si compactor mecanic necesare executarii lucrarilor care fac obiectul contractului., Cerinta nr. 6 .Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 litera a), c indice 1)si d). Cerinta nr. 1-Cerinta minima obligatorie: Standarde de asigurare a calitatii.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului., Cerinta nr. 2 -Cerinta minima obligatorie: Standarde de protectia mediului.Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer