Achizitie publica - Amenajare parcare blocuri str.Valea Azugii
Detaliu pentru invitatia numarul 326136
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326136/09.05.2012
Denumire contract: Amenajare parcare blocuri str.Valea Azugii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI AZUGACod fiscal: 2843850, Adresa: STR.VICTORIEI NR.61, Azuga, Telefon: 0244 326300, 0244 326720, Fax: 0244 326330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.VICTORIEI NR.61, Azuga, Romania, cod postal: 105100, telefon: +40 244326300, fax: +40 244326330, persoana de contact: CONSTANTA PARASCHIVESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Azuga, str.Victoriei nr.61, oras Azuga, jud.Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare parcare blocuri str.Valea Azugii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: amenajare parcare 2000 mp
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 824 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: 4200 lei, termen de valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, forma de constituire: conform prevederilor art.86 alin(1) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza formularul din documentatia de atribuire, pentru virament contul nr.RO42TREZ5295006XXX000454 deschis la Trezoreria Busteni, beneficiar Orasul Azuga, CF 2843850. Autoritatea contractanta va retine totat garantia in conditiile prevazute de art.87, alin(1) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si parte din garantie in conditiile prevazute de art.278 1 alin(1) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA, forma de constituire : retineri succesive din facturile acceptate la plata sau orice alta metoda permisa de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentarea declaratiei de pe propria raspundere de neincadrare in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 si de neincadrare in situatiile prevazute la art.181 ( formulare A, B); In cazul asocierii fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.- certificate privind plata taxelor si impozitelorla bugetul de stat si localdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ; In cazul asocierii fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente- declaratie neincadrare in art.69 1- formular C ; membrii comisiei de evaluare: Purcaru Adrian-primar, Glesnea Iulian - viceprimar, Cirstea Ileana-Minodora sef serv.economic, Popa Constanta - consilier, Tudor Ovidiu - inspector- declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 12- certificat de participare la procedura cu oferta independenta - certificat constatatoremis de ORC nu mai vechi de 30 zile fata de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantului are in obiectul de activitate prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor supuse ofertarii ;
- declaratie IMM (daca este cazul)In cazul asocierii fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - 2009/2010/2011 (formular informatii generale) din care sa reiasa cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului minim 410.000 lei) Curs mediu euro: 2009 :4, 2373 lei/euro; 2010:4, 2099 lei/euro; 2011 4, 2379 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani - form.C2 din care sa reiasaindeplinirea si finalizarea a celputin 1 contract care a avut ca obiect proiectarea de lucrari similare ;
-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani - form C3 din care sa reiasa indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract sau maxim 2 care au avut ca obiect executia de lucrari similare , cu valoare totala de minim 200.000 lei, -declaratie privind utilajele si echipamentele din care sa reiasa ca ofertantul dispune de utilajele necesare ( dotare proprie , inchiriere, orice alta forma legala) pentru prestarea serviciului de proiectare si executarea lucrarii -: a. pentru proiectare: cerinte minime 1 program de proiectare CAD sau echivalent , 1 bucstatie topo;b. pentru executie: 1 compactor ; 1 repartizator asfalt;, -Declaratie pe proprie raspundere privind personalul tehnic de specialitate din care sa reiasa ca ofertantul dispune de minim: a. Pentru proiectare :1 proiectant ?inginer specializarea drumuri , 1 inginer/subinginer autorizat topob. pentru lucrare :1 responsabil lucrare, 1 responsabil tehnic cu executia si1 responsabil cu calitatea lucrarilor pentru lucrari de drumuri inclusiv atestarile acestoraSe solicita CV-uri si documente care atesta specializarile acestora (diplome, atestari, dispozitii, decizii, etc.) certificat privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sauechivalent pentru lucrarile supuse achizitiei (lucrari de drumuri), certificat privind respectarea standardelor de asigurare a calitatiiISO 14001 sau echivalent pentru lucrarile supuse achizitiei (lucrari de drumuri)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 07:35