Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare parcare si acces la sediul Romgaz Sucursala Medias, str.Garii, nr.5


Detaliu pentru invitatia numarul 350005
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 350005/08.07.2013
Denumire contract: Amenajare parcare si acces la sediul Romgaz Sucursala Medias, str.Garii, nr.5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, Sucursala Medias - Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, tel.+40 269201240, Sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare parcare si acces la sediul Romgaz Sucursala Medias, str.Garii, nr.5
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul propune executarea lucrarilorde reamenajare a obiectivului amplasat in Medias, str.Garii, nr.5.Valoarea estimata totala este de 1.426.410 lei, din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este 127.000 lei, reprezentand 10% din valoarea estimata in functie de care se vor elabora ofertele, calculata conform HG28/2008, cap.5, pct.5.3.Valoarea estimata in functie de care se vor elabora ofertele este de 1.426.410 lei.
II.1.6) CPV: 45255000-9 - Lucrari de constructii pentru industria petrolului si a gazului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 426, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :25.000 lei.-Perioada de valab: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pt. GP depusa in valuta se face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.-GP se exprima in lei, se va prezenta in original la deschidere si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 BCR Medias.-Aut. contractanta are dreptul de a vira gar. pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei.d)in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, aut. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art. 278¹ alin(1) din OUG 34/20006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta suma va fi retinuta si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie potrivit art.278¹ alin(2) din OUG 34/20006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea fara TVA a contractului de executie.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3)din HG925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) HG925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.b) Prin retineri succesive din valoarea realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii.Executantul are obligatia de a comunica A.C., in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un cont de garantie deschis la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia A.C., conform H.G. 1045/19.10.2011. Executantul va depune 0, 5% din valoareacontractului in contul de garantie. Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive cu o valoare de 4, 5% din sumele datorate si cuvenite contractatului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: - 70% din valoarea garantiei, intermen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.- 30% din valoarea garantiei se restituie dupa expirarea duratei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.11.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.-Se va completa Formularul nr.1 din Cap.III Modele de FormulareCerinta nr.2Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat. Se va completa Formularul nr.2 din Cap.III Modele de FormulareCerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr.3 din Cap.III Modele de FormulareCerinta nr.4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Corin Emil Cindrea? Director general SNGN Romgaz SA, 2.Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii 3. Costel Totan - director SNGN Romgaz SA Sucursala Medias, 4. Teodora Achimet ? Director Economic, 5. Florinel Sutoiu- presedinte comisie evaluare, 6. Ladislau Posta? membru, 7. Florin Deac ? membru, 8. Ovidiu Muresan ? membru, 9. Bianca Perlea ? membru, 10. Cristian Simescu ? membru.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr.4 din Cap.III Modele de FormulareIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra neicadrarea in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romaneOfertantul trebuie sa prezinte: a)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, saub)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(copie , ,conform cu originalul??).Cerinta nr.2Persoane juridice /fizice straineOfertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr.3Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2Cifra de afaceriOperatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: minim 2.500.000 leiIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea., Cerinta nr.1Bilantul contabil.Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului FinantelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii: DACA ESTE CAZULPentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr.3Informatii privind dotarile.Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.2Informatii privind personalul.Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta.nr.1Experienta similaraOfertantul va prezenta o listaa lucrarilor executate inultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, cuprinzand beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta minima pentru experinta similara: prezentarea cel putin a unui document (contract / proces verbal de receptie, etc.) care sa confirme executarea de lucrari similare si a carui valoare sa fie de minim1.000.000 lei.Precizari: a. Experienta similara nu poate fi prezentat in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Cerinta nr.2Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 14001 sau echivalent., Cerinta nr.1Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer