Achizitie publica - AMENAJARE PARCARI CARTIER IENACHITA VACARESCU (proiectare si executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 324979
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324979/24.04.2012
Denumire contract: AMENAJARE PARCARI CARTIER IENACHITA VACARESCU (proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr. 2, Intrarea C, parter, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244/516699, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Ploiesti, etaj 3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PARCARI CARTIER IENACHITA VACARESCU (proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza serviciile de proiectare si executia lucrarilor de amenajare parcari, conform solutiei aprobate din Studiul de fezabilitate.
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 618, 895 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 100000 lei; - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular anexat Fisei de date. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare , respectiv suma de 8321, 89 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire: integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; - Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta. In cazul in care ofertantul nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularului 1 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Andrei Liviu Volosevici - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul Cristian Dumitru - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Nicoleta Catalina Bozianu - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Simona Albu - Director, Directia Administratie Publica, Juridic-Contencios, Achizitii Publice si Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct, Directia Administratie Publica, Juridic-Contencios, Achizitii Publice si Contracte;
- d-na Teodora Marin - Director Directia Tehnic-Investitii;
- d-l Liviu Gheorghiu - Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice, ContracteIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 3, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor si executia lucrarilor supuse ofertarii (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 15230000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Executarea in ultimii 5 ani de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului, in valoare de minim 7200000lei fara TVA, in baza unui singur contract.Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, cu o valoare aferenta executiei lucrarilor similare de minim 7200000 lei (fara TVA), Prestarea in ultimii 3 ani de servicii de proiectare similare celor celor ce fac obiectul contractului, in baza unui singur contract.Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, cu o valoare aferenta executiei lucrarilor similare de minim 7200000 lei (fara TVA), Declaratia si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului, Personal specializat - cerinte minime: 1 Proiectant ? inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri; - 1inginer/subinginer autorizat topo pentru lucrari in sistemul de proiecte Stereografic; - 1 Sef de santier - inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri; - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?; - 1 inginer/subinginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?; - 1 coordonator SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)., Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Dotare tehnica - cerinte minime: - 1 buc. statie topo; - program de proiectare CAD su echivalent pentru predare documentatie tehnica (PT si DE); - 1 buc. statie de mixturi asfaltice; -1 buc. autobetoniera; - 1 buc. autogreder; -2 buc. repartizator mixturi asfaltice;
- echipament pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa; - 4 buc. cilindru compactor (2 buc. pentru asfalt si 2 buc. pentru terasamente); - 6 buc. autobasculanta deminim 24 to; - 10 buc. mai compactor; - 6 buc. masina de taiat beton si asfalt pe o grosime de minim 20cm; - 2 buc. masina de frezat asfalt latime minim 1m; - 3 buc. buldoexcavator; - 3 buc. excavator cu cupa; - 2 buc. incarcator pe pneuri si/sau senile. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 14:14