Achizitie publica - Amenajare parcari oras Boldesti-Scaeni. Etapa a II-a
Detaliu pentru invitatia numarul 323943
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323943/11.04.2012
Denumire contract: Amenajare parcari oras Boldesti-Scaeni. Etapa a II-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Boldesti-ScaeniCod fiscal: 2842943, Adresa: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Telefon: 0244/211363, Fax: 0244/211287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, judetul Prahova, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211363, fax: +40 244211287, persoana de contact: Natalia Mares
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Boldesti-Scaeni, Calea Unirii, nr.67, Boldesti-Scaeni, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare parcari oras Boldesti-Scaeni. Etapa a II-a
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza lucrari de amenajare parcari, canalizare ape pluviale, pentru amenajarea unui loc de joaca si spatii verzi.
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 339, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6792 lei; - Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de Formular 2, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO04TREZ5395006XXX001682 deschis la Trezoreria Brazi, cod fiscal: 2842943. In aceasta situatie, suma aferentagarantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat carecontine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate AutoritatiiContractante in maxim 3 zile de la data comunicarii rezultatelor procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;
- Forma de constituire garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului (conform prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. nr.925/2006)- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanctiunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularelor 3 si 4 ;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Bucuroiu Constantin - Primarul orasului Boldesti-Scaeni;
- d-nul Predea Gheorghe - Viceprimarul orasului Boldesti-Scaeni;
- d-na Tudor Florina Neli - Secretarul orasului Boldesti-Scaeni;.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 6, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul ).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriValoarea mediei cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, sa fie de minim 679236 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Declaratie referitoare la utilaje, Experienta similaraExecutarea si in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de minim 339618lei fara TVA, Lista lucrarilor executate inultimii 5 ani, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducerein ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executarea lucrarilor., Responsabil Tehnic cu Executia Lucrarilor ISO din seria 9000/document echivalent, ISO din seria 14000/document echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 09:26