Achizitie publica - ?AMENAJARE PARCARI PUBLICE SI TROTUARE IN ORASUL BAIA DE ARIES?
Detaliu pentru invitatia numarul 324146
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324146/13.04.2012
Denumire contract: ?AMENAJARE PARCARI PUBLICE SI TROTUARE IN ORASUL BAIA DE ARIES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAIA DE ARIESCod fiscal: 4561898, Adresa: str. Piata Baii nr. 1, Baia de Aries, Telefon: 0258775002, Fax: 0258775900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Baii nr. 1, Baia de Aries, Romania, cod postal: 515300, telefon: +4 0258775002, fax: +4 0258775900, persoana de contact: ADRIAN JANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Baia de Aries, str. Piata Baii nr. 1, , jud. Alba, Romania, cod postal: 515300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AMENAJARE PARCARI PUBLICE SI TROTUARE IN ORASUL BAIA DE ARIES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECUTA LUCRARI DE CONSTRUCTIE DE TROTUARE SI PARCARI PRIN PAVARE CU PAVELE DE BETON SI REALIZARE RIGOLE SCURGERE APE PLUVIALE
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 788 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :2000 lei; Mod de constituire: - conform articol 86 din HG 925/2006- depunere la casieria Primariei oras Baia de Aries - pentru ordin de plata Contul IBAN este RO97TREZ0065006XXX001044 deschis la Trezoreria Campeni-Alba - perioada de valabilitate a garantiei de participare: cal putin 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea Contractului Se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratii pe propria rasp privind neincadrarea in disp art 180 si art 181 din OUG 34 / 2006- declaratie privind eligibilitatea- Formular B- certificate de atestare fiscala privin achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- certificat de participare cu oferta independenta Formular M, - declaratie privind evitarea conflictului de interese -Formular O;In sensul prevederilor art 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bora Gheorghe, Jantea Adrian, Pasca Elena, Boldas Felician, Harda Nicolae, Nemes DeliaAceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) -certificat constatator emis de ONRCOfertantul clasat pe primul loc, care a depus , ,copie conform cu originalul? va prezenta, la solicitarea comisiei de evaluare, certificatul ONRC in original sau copie legelizata, pentru conformitate, inainte de data comunicarii rezultatului privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 200.000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2008, 2009 si 2010 in lei/euro sau 2009, 2010, 2011 daca bilantul anului 2011 a fost inregistrat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani cuprinzand cele mai importante lucrari, Experienta similara -cel putin un contract (maxim 3) de lucrari similare a caror valoare sa fie de cel putin 115.000 lei fara TVA., -declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), -nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului, -declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, echip tehnice necesare, -informatii privind subcontractantii (daca este cazul) certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate, certificat ISO14001:2001 sau echivalent in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP si de la sediul Autoritatii contractante - Gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 07:57