Achizitie publica - Amenajare parcari si intersectii adiacente P.I.D.U. in municipiul Roman
Detaliu pentru invitatia numarul 352205
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352205/07.08.2013
Denumire contract: Amenajare parcari si intersectii adiacente P.I.D.U. in municipiul Roman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare parcari si intersectii adiacente P.I.D.U. in municipiul Roman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea de parcari si accese la aceste parcari, precum si asigurarea circulatiei pitonale pe trotuare.Valoarea estimata minima a intervalului de la pct. II.2.1, in cuantum de 2.810.558 lei, fara TVA, reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Optiuni: Conform art. 122, lit. j) din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45233250-6 - Lucrari de imbracare, altele decat pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 810, 558 - 3, 091, 614 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7000 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila.Garantia de participare se va consitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Cont Trezoreria Roman: RO46TREZ4925006XXX000154 (CIF 2613583);Pentru scrisoarea de garantie banacara se va folosi Formularul 18.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile.Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare. In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezultefaptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM ? urilor (Formular 17 din sectiunea formulare), cf. Legii nr. 346/2004.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantie suma calculata conform art. 278^1, lit. b) din OUG 34/2006, republicata.Data la care se va aface echivalenta leu/euro: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui: constituie in orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006, republicata, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90, alin. (1) din HG 925/2006, republicata;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (1) din HG 925/2006, republicata si cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% a garantiei de buna executie daca prezinta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezultefaptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM ? urilor , cf. Legii nr. 346/2004.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-vreceptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie sunt: Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: 1. Leoreanu Laurentiu Dan - primar, 2. Micu Lucian-Ovidiu - viceprimar, 3. Bojescu Ovidiu - administrator public, 4. Carnariu Gheorghe - secretar municipiu , 5. Alexe Ana Maria - arhitect sef - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, 6. Pisica Gabriela ? director executiv - Directia Impozite si Taxe Locale, 7. Plaii Mihai ? director executiv - Directia Economica, 8. Ionita Dan Felician ? director executiv - Directia Tehnica si de Investitii, 9. Grajdeanu Remus Ioan - director executiv - Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, 10. Monac Sorina ? director executiv - Directia de Asistenta si Protectia Sociala, 11. Cazacu Daniel ? director executiv - Directia Politia Locala, 12. Botezatu Cristian ? director - Directia Administrativ, 13. Maftei Doinita ? director executiv ? Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor, 14. Cristian Ana-Maria - sef Birou financiar contabil D.A.P.B.O., 15. Murarescu Constantin ? sef Serviciu Bazar, Obor, Lac agrement D.A.P.B.O., 16. Moraru Corina - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Fizice, 17. Maftei Lilieana - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice, 18. Prajescu Cristina - sef Serviciu Buget, Contabilitate, 19. Galateanu Otilia - sef ServiciuResurse Umane, Salarizare, 20. Enache Costel - sef Serviciu Investitii si Lucrari Publice, 21. Vacaru Mihail - sef Serviciu Achizitii Publice, 22. Cocea Mioara - sef Serviciu Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, 23. Tataru Manuela - sef Serviciu Administratie Publica Locala, 24. Pavaluta Irina - sef Serviciu Unitatea de Implementare a Proiectelor, 25. Vartolas Valeriu Constantin ? Sef Serviciu Autorizari Comercial, Transport din cadrul Directiei Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport.26. Stanciu Carmen Ernestina - sef Serviciu Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, 27. Panaite Cristina Nicoleta - sef Biblioteca Municipala, 28. Ursu Daniel Dumitru - sef Birou pentru Situatii de Urgenta, 29. Munteanu Vasile ? sef Serviciu public de Gospodarire Comunala, 30. Petrea Danut ? sef formatie salubritate si transport, 31. Mocanu Valentin - sef formatie confectii metalice si instalatii electrice, 32. Butnaru Ioan ? sef formatie Intretinere drumuri, 33. Ouatu Constanta ? asistent medical sef ? Cresa.Lista consilierilor locali ai municipiului Roman: 1. Achiriloaei Leonard, 2. Alexandru Doru Mihai, 3. Andrici Gabriel, 4. Andries Bogdan Costinel, 5. Armannu Mihai, 6. Benchea Maricel, 7. Capraru Petrica, 8. Chiriac Lenuta Nusa, 9. Farcasi Petru, 10. Fron Andrei, 11. Gindulescu Petru, 12. Havrici Tomsa Iulia, 13. Savin Vasile Bogdan14. Lichiardopol Mihai Danut, 15. Mocanu Vasile, 16. Ouatu Dumitru, 17. Patrascu Livia Nicoleta, 18. Paulet Eugen, 19. Petrea Daniel, 20. Tanovici Mihaela, Lista posibililor membri ai comisiei de evaluare oferte: 1. Dima Luminita?inspector Serv. Achizitii Publice2. Clapon Maria?inspector Serv. Achizitii Publice;3. Mihalache Manuela Lacramioara ?inspector Serv. Achizitii Publice;4. Cazoni Mioara / inspector Serv. Investitii si Lucrari Publice;5. Cotianu Gheorghe ? ref. Serv. Investitii si Lucrari Publice, 6. Popa Corina Ionela? inspector Serv. Juridic;In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin 314/2010) ? Formular 5.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara cele in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin. 1 din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Pentru demonstarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit ofertantulnu se emit documente de natura celor prezentate la pct. 1 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitaore la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesioanle care are competente in acest sens.Documentele solicitate vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.3. In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (dupa caz), semnate electronic. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (dupa caz), semnate electronic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala medie anuala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min. 5.000.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocieri, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privindlista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 aniinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari de la beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, avand valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesioanle din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, cel putin un contract similar de min. 2800000 lei fara TVA sau a max 2 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de min. 2800000 lei fara TVA.Nota: Contract similar se refera la contract de construire/reabilitare/modernizare/reparatii drumuri, parcari.Contract dus la bun sfarsit se refera la contracte care au- lucrari receptionate partial insotite de PV receptie partiala;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie la terminarea lucrarilor;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratie pe proprie raspundere privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii: - sef santier (specialitatea CFDP);
- responsabil tehnic cu executia ? constructii ruitiere, drumuri, cf. L10/1995;
- responsabil cu asigurarea calitatii.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic din dotare proprie, leasing, inchiriere sau contracte de furnizare mixturi asfalticesi agrgate necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista va trebui sa contina, cel putin: - instalatie de preparare mixturi asfaltice;
- laborator incercari, min. Gr. II, cf. L10/1995 si HG 808/2005;
- instalatie amorsare;
- statie sortare agregate;
- repartitor finisor mixturi asfaltice;
- cilindru compactor;
- cilindru compactor cu vibrare;
- autobasculante;
- autogreder;
- buldoexcavatorDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontractezein exprimare valorica si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul drumuri, prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management al calitatii se vor accepta doar cei care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca se va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 13:53