Achizitie publica - Amenajare parcari zona blocuri: Strada Republicii si strada Panselelor Orasul Sannicolau Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 323167
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323167/02.04.2012
Denumire contract: Amenajare parcari zona blocuri: Strada Republicii si strada Panselelor Orasul Sannicolau Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sannicolau MareCod fiscal: 4548554, Adresa: str. Republicii nr.5, Sannicolau Mare, Telefon: +40 256370366, Fax: +40 256370350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Romania, cod postal: 305600, telefon: +40 256370366, fax: +40 256370350, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante (Primaria Orasului Sannicolau Mare)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare parcari zona blocuri: Strada Republicii si strada Panselelor Orasul Sannicolau Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Amenajare parcari zona blocuri: strada Republicii si strada Panselelor - Orasul Sannicolau Mare?
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 469, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 8.000 lei; perioada de valabilitate: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a)prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO55TREZ6275006XXX000643, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Sannicolau Mare si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata prezenta sumei in contul achizitorului.Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de ofertant: completarea Formularului B si a Anexei;Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completarea Formularul C; Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularului D (persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Danut Groza, Farca Manuel, Iovanovici Biliana Emina);Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularul E;Ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: - Completarea Formularului F: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de: - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip)emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Ofertantii vor demonstra faptul ca nu au obligatii de plata restante la data de 25 a lunii anterioare celei in care are loc deschiderea ofertelor.- Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006). Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).Persoane juridice /fizice straine: Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 930.000 lei- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.- pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR., - Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 30.06.2011., - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentul ferm trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante contracte: Formularul G;
- Valoarea minima a experientei similare: 460.000 lei (excl. TVA): lucrari (finalizate) de natura si complexitate similara (lucrari de amenajare spatii de parcare sau cu alta destinatie, prin folosirea de procedee tehnologice similare): valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 460.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare a maxim o lucrare din lista mentionata anterior)., - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular I); Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus); Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: responsabil de contract: SS de lunga durata: constructii CFDP; sef de santier: SS: constructiCFDP; experienta minima: 2 ani vechime in specialitatea studiilor; responsabil tehnic cu executia: inginer/subinginer : constructii; atestat conform normelor in vigore in domeniul: drumuri si poduri; responsabil control calitate; coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul (Formular J);
- Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini ?lista consumurilor de ore de functionare ale utilajelor?, corelate cu graficul de executie propus, si urmatoarele: Laborator de incercari in constructii -grupa II, autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari in toate domeniile care au legatura cu specificul contractului): Anexa la Formularul J., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare., - Lista obligatiilor contractuale, daca este cazul (formularmodel)., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii - Certificari valabile, pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului: - Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent);, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari: - Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Pentru cel mai mic pret, se acorda punctajul maxim (90); pentru alt pret (pn), se acorda urmatorul punctaj: P=(cel mai mic pret ofertat : pret n) x 90.
Termenul de executie si finalizare a lucrarilor
10
Descriere: Pentru cel mai scurt termen ofertat, se acorda punctajul maxim (10); pentru alt termen (tn), se acorda urmatorul punctaj: P=(cel mai mic termen ofertat : termen n) x 10. Termenul va fi justificat prin graficul de executie (detaliat), fizic si valoric (tip Gantt). Termenul va fi exprimat in zile calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate. Va fi acordat punctaj termenelor incadrate in intervalul: minim 10 zile si maxim60 zile. (Se accepta ofertarea unor termene sub nivelul minim, dar acestea nu vor fi punctate suplimentar. Oferta care prezinta un termen mai mare decat nivelul max acceptat, va fi declarata neconforma.)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 13:59