Achizitie publica - ?Amenajare pasaj la nivel C.F. Caracal-Corabia km. 243+485.00 cu strada Unitatea Militara 0+630.00??
Detaliu pentru invitatia numarul 346565
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346565/13.05.2013
Denumire contract: ?Amenajare pasaj la nivel C.F. Caracal-Corabia km. 243+485.00 cu strada Unitatea Militara 0+630.00??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Deveselu (Primaria Comunei Deveselu)Cod fiscal: 4491350, Adresa: Comuna Deveselu, Judetul Olt, Deveselu, Telefon: +40 0249510560, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Deveselu, Judetul Olt, Deveselu, Romania, cod postal: 237130, telefon: +40 0249510560, persoana de contact: Ion Aliman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Deveselu. jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare pasaj la nivel C.F. Caracal-Corabia km. 243+485.00 cu strada Unitatea Militara 0+630.00??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este executia lucrarilor pentru ?Amenajare pasaj la nivel C.F. Caracal-Corabia km. 243+485.00 cu strada Unitatea Militara 0+630.00??, conform documentatiei tehnice postate pe SEAP.Lucrarea se va executa pe terenul CFR si pe terenul Primariei Deveselu.Suprafata totala ocupata de constructie 450 mp.-suprafata ocupata de amenajarea pasajului la nivel: 30 mp-suprafata ocupata de amenajarea sistemului rutier: 450 mp.Pasajul la nivel care va avea o latime de 9.00m.Suprastructura drumului va fi prevazuta cu sistem rutier alcatuit dupa cum urmeaza: - strat de uzura din BA 16 ? 5 cm;
- strat de legatura din BAD 25 ? 6 cm;
- strat de baza din AB2 ? 8 cm;
- strat superior de fundatie din balast stabilizat cu ciment 6% - 20 cm;
- strat de fundatie din balat ? 25 cm;Valoare estimata lucrari = 476.500 lei, fara TVA, din care: -Amenajare pasaj la nivel cu dale elastice =177.840 lei;
-Sistem rutier=230.410 lei;
-Repozitionare instalatie SAT=20.290 lei;
-Organizare de santier=34.520 lei;
-Cheltuieli diverse si neprevazute=13.440 lei.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 476, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare9261, 2 lei, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zilePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSCofertantului caruia i s-a respins contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie i se va retine o suma conform art. 278 ind 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Aliman Ion- primar, Gorcea Dorel- viceprimar, Ignat Georgeta-Florica- contabil, Gheorghe Claudia- secretar, Baroana Petre-responsabil achizitii publice, consilieri locali: Andrei Lambica- Neti, Giurea Marian, Carabet Dumitru, Ciuca Ionel, Gheorghe Marius, Nicola Florin, Tenea Gheorghe, Vlad Constantin, Paun Jana, Stefan Costel.8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 1. Certificate inregistrare persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentelevor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa minim 926120 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru ultimul an financiar se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri, In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (www.bnr.ro).An 2010, Curs mediu = 4, 2099; An 2011, Curs mediu = 4, 2379; An 2012 Curs mediu = 4, 4560, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Listalucrarilor executate in ultimii 5 aniCompletare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similaraCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari, respectiv: Se solicita prezentarea unui contract de executie (lucrari de constructie/ reabilitare/modernizare infrastructura rutiera sau lucrari de constructie/ reabilitare/modernizare infrastructura feroviara) in ultimii 5 ani, in valoare de minim 463060 lei.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare referitoare la contractul prezentat.-Completare Formular nr. 4A Experienta similara., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): -Manager de Proiect/Reprezentant Contractor ? cu studii superioare;
- Responsabil/responsabili cu controlul calitatii (CQ) autorizat/autorizati, in domeniul constructiilor: a. drumuri si poduri;b. cai ferate-Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructiilor rutiere, drumuri si poduri;
- Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie cu studii superioare tehnicein inginerie CFDP, specializarea cai ferate, drumuri si poduri;Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii.Completare Formular 6 -?Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului?In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Completare Formular 7 ? Declaratie de disponbilitatePentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae;
- Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie etc., valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Contract de munca/servicii/colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul ?., Cerinta nr. 4
Informatii referitoare pentru executia de lucrari :
Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor (cerinte minime obligatorii).
Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.
Utilajele si echipamentele propuse vor acoperi necesarul, conform extrasului de
utilaje ofertat in propunerea financiara, corelat cu graficul de executie si tehnologia de executie propuse in documentele propunerii tehnice.
Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5.In contractele de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, se va specifica exact utilajele inchiriate.
Ofertantii au obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie).
Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice"Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5;, Cerinta nr. 6
Informatii privind asociatii
Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.
Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.
In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)
Completare Formular 28;
Completare Formular 29 (dupa caz);
Completare Formular 30 (dupa caz);, Modul pe prezentare al documentelor de calificare: Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificarii documentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze la prezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor de calificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fi identificate in mod facil. Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul aferent prezentei achizitii, valabilla data limita de depunere a ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta certificatul SR EN ISO-9001 sau echivalent, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent prezentei achizitii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta certificatul SR EN ISO-14001 sau echivalent, in copie lizibila ?conform cu originalul?, In cazul unei asocieri documentele se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 15:55