Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PEISAGISTICA ZONA BLOCURILOR 200, MUNICIPIUL ALEXANDRIA


Detaliu pentru invitatia numarul 351220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Numar invitatie: 351220/26.07.2013
Denumire contract: AMENAJARE PEISAGISTICAZONABLOCURILOR 200, MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIACod fiscal: 13924437, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Telefon: 0247/306023, Fax: 0247/318121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 0247/306023, fax: +40 0247/318121, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciu public de interes local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PEISAGISTICAZONABLOCURILOR 200, MUNICIPIUL ALEXANDRIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie a investitiei in cadrul proiectului Amenajare peisagisticazonablocurilor200;Amenajaremobilier urban, copertine auto, spatii verzi, gard perimetral conform caietului de sarcini si listelor cu cantitatile de lucrari.In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, informam operatorii economici ca in cadrul valorii estimate de 1.226.186 lei fara TVA, se regaseste si suma de 58.390 lei fara TVA reprezenand cota de 5% din C+M pentru cheltuieli diverse si neprevazute.Aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu servicii/lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu aplicarea cadrului legal aplicabil la acel moment.Aceasta suma va fi prevazuta in mod distinct in cadrul propunerii financiare prezentate de ofertanti.
II.1.6) CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 226, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :20.000 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la data limita de depunere aofertelor;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire -formularului nr. 2si se va prezenta in original;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decatRON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilitde BNR pentru cea de a treia zilucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor indicatain invitatia de participare.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, formular nr. 3;In cazul in care sunt depusecontestatii cu privire la procedura de atribuire, pe care CNSC lerespinge ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma calculatain conformitate cu art. 278^1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea viitorului contract de lucarari fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: conformprevederilor art. 90 alin.(3) din HG nr. 925/2006 ;Garantia de buna executie se restituie in conformitatecu prevederile art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular nr. 5.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.6.- In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat.- Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c^1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economiccare sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social . Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 7 ;In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afinpana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 8;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Tote Marioara;Sef serviciu Contabilitate: Firica Cristian;Comisia de evaluare: Firica Cristian, Jianu Tudorel, NitulescuBogdan, Florescu Mariana, Piper Sofia, Membrii inlocuitori: IonescuMariana, Miruta Constantin, Puiu Liviu, Vlad Denis, Enescu Roxana.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procdura -ofertantul va completa formularul nr. 9. Cerinta nr. 1Pentru personane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate corespondent cuobiectul contractului . Informatiile cuprinse incertificatul constatatortrebuie sa fie reale / actuale ladata limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident; documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 aniinregistrati;Pentru demonstrarea cerintei, operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei aniinregistrate la organele competente.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4.4560 lei formularulnr. 10 - Fisa de informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara. Pentru demonstrarea experientei similare se vaprezenta unul, sau cel mult doua contracte de lucrarisimilare(ca natura si complexitate) in valoare cumulatade cel putin1.167.796lei. Se va depune o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa acele certificari de buna executie /certificatul constatator/recomandare beneficiar/PV de receptie partiala/PV de receptie finala/PV la terminarea lucrarilor/alte documentedin care sa rezulte valorile solicitate, perioada de executie si locul executiei lucrarilor, beneficiarii si care sa precizeze daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu -Formular nr. 12;Cerinta nr. 2Declaratie privind lista principalelorlucrari executatein ultimii 5 ani ; Se vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea perioada si locul executiei lucrarilor - formular 13;Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivelemedii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formualr nr.14;, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant ;Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza: Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE)in domeniul constructiilor civile si industriale;Responsabil cu protectia muncii;Responsabil cu controlul calitatii;Autoritatea contractanta, inainte de comunicarea rezultatelor procedurii de atribuire, va solicita operatorului economic clasat pe primul loc, documentele din care sa reiasa confirmarea informatiilor precizate in CV.Pe langa personalul specializatpot fi pusi la dispozitie si alti experti pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului formular nr.15;, Cerinta nr. 5Pentru expertiipropusi pentru derularea contractului, se vor depune urmatoarele documente: - CV?urile - acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca/colaborare/contracte prestari servicii;
- copii ale diplomelor/certificatelor/ atestatelor de specialitate/ decizii de numire;
- declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic formular nr.16;Cerinta nr. 6Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - formular nr. 17;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare - formular nr. 19. Cerinta nr. 1Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001- sau echivalent in domeniul executieilucrarilor ce fac obiectulcontractului;Cerinta nr. 2Prezentare certificate care atesta respectarea de catre ofertant a standardelorde protecti a mediului pentruactivitati ce implica executia lucrarilor in cauza , conform ISO14001, sau echivalent, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atestaca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer