Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PEISAGISTICA A ZONEI CENTRALE A COMUNEI BREBU, JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 348099
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)
Numar invitatie: 348099/06.06.2013
Denumire contract: AMENAJARE PEISAGISTICA A ZONEI CENTRALE A COMUNEI BREBU, JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)Cod fiscal: 2845699, Adresa: BREBU, SAT MANASTIREI, NR. 802, Brebu, Telefon: +40 0244357521, Fax: +40 0244358041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BREBU, SAT BREBU MINASTIREI, NR. 802, Brebu, Romania, cod postal: 107100, telefon: +40 0244357521, fax: +40 0244358041, persoana de contact: NEAGU IOANA RALUCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BREBU, SAT BREBU MINASTIREI, NR. 802, Brebu, Romania, cod postal: 107100, telefon: +40 0244357521, fax: +40 0244358041, persoana de contact: NEAGU IOANA RALUCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PEISAGISTICA A ZONEI CENTRALE A COMUNEI BREBU, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare peisagistica (spatii verzi, loc de joaca, alei, mobilier urban, iluminat exterior, pergole), conform precizarilor din Caietul de sarcini si a listei cu cantitatile de lucrari .In conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, informam operatorii economici interesati ca in cadrul valorii estimate indicata la Sectiunea II.2.1) - Cantitatea sau domeniul global din prezenta se regaseste si suma de 81.841, 99 lei fara TVA reprezentand cota de cheltuieli diverse si neprevazute. Precizam ca aceasta suma, va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu servicii/lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment. In consecinta, aceasta suma va fi prevazuta/preluata in mod distinct in cadrul propunerii financiare prezentate de ofertanti.
II.1.6) CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 851, 671.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei. In conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei ? 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul RO44TREZ5225006XXX000076 deschis la Trezoreria Campina, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilit de Banca Central Europeana pentru cea de-a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va utiliza modelul indicat in sectiunea Formulare; aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se va constitui numai in lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie pentru ofertanti: prezentare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Formular III.2.1.A, Formular III.2.1.B, Formular III.2.1.C si Formular III.2.1.D (Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Ungureanu Gheorghe Adrian ? Primar, Bogdan Lucian Laurentiu ? Secretar, Al-Niti Elena ? Inspector Compartiment Financiar-Contabil, Comisia de evaluare formata din: Neagu Ioana Raluca ? presedinte ? Inspector Compartiment Achizitii Publice, Muceanu Crina Violeta ? membru ? Inspector Serviciul Impozite si Taxe, Georgescu Marina ? membru - avocat si Consiliul Local format din: Briscan Gabriel ? Viceprimar si Consilier Local, Smarandache Daniel Sorin ? Consilier Local, Constantin Claudiu ? Consilier Local, Tanase Elena Magdalena ? Consilier Local, Rancioaga Maria Daniela ? Consilier Local, Nitulescu Aurica ? Consilier Local, Petre Iulian ? Consilier Local, Comanita Dumitru ? Consilier Local, Ionescu Luca Catalin ? Consilier Local , Ilioiu Ion ? Consilier Local, Dumitru Mariana ? Consilier Local, Grozea Petre Gabriel ? Consilier Local, Boeru Petre ? Consilier Local , Maholea Ioana ? Consilier Local, Sinca Ionut Suraj ? Consilier Local.Declaratie privind concordanta cu regulile de concurenta : Cerinta obligatorie pentru ofertanti: prezentarea in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Formular III.2.1.E (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin ANRMAP nr.314/2010).Declaratie privind indeplinirea obligatiilor : Cerinta obligatorie pentru ofertanti: 1. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;2. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.3. Pentru a demonstra aceasta cerinta ofertantii straini vor fi prezentate documente edificatoare: ? certificate fiscale? alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci vor fi acceptate: a. fie o declaratie pe propria raspundere;b. fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Certificatele fiscale se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative. Cerinte minime obligatoriiPersoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.? Dovada autorizarii/atestarii de catre o autoritate competenta pentru executia de lucrari de constructii, similare celor ce constituie obiectul contractului de achizitie lucrari (copie conforma a autorizatiei/atestatului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data desfasurarii prezentei proceduri): se vor prezenta Atestat de tip B eliberat de catre A.N.R.E. si Certificat de atestare pentru executarea de lucrari de constructii-montaj si instalatii-montaj eliberat de catre M.A.D.R.sau echivalent pentru ofertantii straini.ATENTIE !Atestatele/certificatele mentionate sunt resurse proprii si netransferabile, astfel incat nu pot fi prezentate de catre terti sustinatori.Persoane juridice straine: Documente edificatoare (original + traducere in limba romana de catre traducator autorizat, cu apostila), care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1.539.658, 52 lei.Se vor prezenta: - Formularul III.2.2.A -Informatii generale despre ofertant- bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012), vizate si inregistrate de organele competente (copii conforme);, Cerinta 2: - Declaratie pe proprie raspundere asupra accesului sau detinerii unei linii de credit sau a unei alte surse de finantare de cel putin 219.951, 2 lei, astfel incat sa poata sustine executia lucrarilor contractate pe o perioada de cel putin 2 luni de la data semnarii contractului de lucrari.La momentul semnarii contractului, ofertantul castigator va face dovada detinerii efective a facilitatii/sumei mai sus mentionate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: InformatiiprivindcapacitateatehnicaPrezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 769.829, 26 lei exclusiv TVA, insotita de contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/ proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei, care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Copiile respective se vor prezenta semnate si stampilate de catre ofertant, cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 2: Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilorOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - manager de proiect.- inginer/subinginer cu studii de inginerie constructii civile cu experienta profesionala relevanta in proiecte/lucrari similare.- responsabili tehnici cu executia ? pentru lucrari de constructii civile (domeniul I si IX), respectiv pentru instalatii, echipamente si aparate electrice (domeniile DL31 si EA 40-401) ;
- responsabili/persoana desemnata cu controlul tehnic de calitate in constructii (RCQ).- auditor pentru sisteme de management de mediu / licentiat in stiinta mediului;
-inspector pentru protectia muncii/ persoana desemnata., Cerinta 3: Informatii privind subcontractantii, Cerinta 4: Informatii privind asocierea, Cerinta 5: Informatii privinddotarile specifice necesare indeplinirii contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte / conventii de inchiriere) de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport declarate in propunerea tehnica si financiara pentru indeplinirea acestui contract.Neindeplinirea acestor cerinte conduce la descalificarea ofertantului si excludereasa dinprocedura. Cerinta 1: Cerinte privind standardele de asigurare a calitatii ? ISO 9001Se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in copie certificata "conform cu originalul" de catre ofertant certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor. (pentru lucrari specifice obiectului contractului)., Cerinta 2: Cerinte privind standardele de protectie a mediului ? ISO 14001Se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in copie certificata "conform cu originalul" de catre ofertant certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 14001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor. (pentru lucrari specifice obiectului contractului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer