Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PEISAGISTICA IN ZONA DE BLOCURI 200, MUNICIPIUL ALEXANDRIA


Detaliu pentru invitatia numarul 337355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Numar invitatie: 337355/12.10.2012
Denumire contract: AMENAJARE PEISAGISTICA IN ZONA DE BLOCURI 200, MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIACod fiscal: 13924437, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Telefon: 0247/306023, Fax: 0247/318121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 0247/306023, fax: +40 0247/318121, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICIU PUBLIC DE INTERES LOCAL)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PEISAGISTICA IN ZONA DE BLOCURI 200, MUNICIPIUL ALEXANDRIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie a investitiei in cadrul proiectului Amenajare peisagistica in zona de blocuri 200, municipiul Alexandria;
II.1.6) CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 167, 796 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :20.000 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire -formularului nr. 2si se va prezenta in original;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, formular nr. 3;In cazul in care sunt depusecontestatii cu privire la procedura de atribuire, pe care CNSC lerespinge ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma calculatain conformitate cu art. 278^1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea viitorului contract de lucarari fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: conformprevederilor art. 90 alin. (1) si (3) din HG nr. 925/2006 actualizata cu ultimele modificari (HGnr. 1045/2011);Scrisoare de garantie bancara de buna executie se va prezenta in original si va constitui anexa la contract (formular nr. 4);Garantia de buna executie se restituie in conformitatecu prevederile art. 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006- formular nr. 5.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? formularnr.6.- In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat.- Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c^1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economiccare sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social . Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 7 ;In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afinpana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 8;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Tote Marioara;Sef serviciu Contabilitate: Firica Cristian;Comisia de evaluare: Firica Cristian, Jianu Tudorel, Nitulescu Bogdan, IonescuMariana, Piper Sofia, Bold Adriana.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procdura -formularul nr. 9. Cerinta nr. 1Pentru personane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate corespondent cuobiectul contractului . Certificatul sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident; documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 aniinregistrati;Pentru demonstrarea cerintei, operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei aniinregistrate la organele competente, sau alte documente edificatoare.Se va completa formularulnr. 10 - Fisa de informatii generale.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Exp simil- Ptr dem exp sim se vaprezenta unul, sau cel mult doua ctr de lucrarisimin val cum de cel putin 1.167.000 lei - formular nr. 12; Ptr contr/le aduse ptr sust exp sim se vor prez anexat urm doc: - fisa privind exp sim;
- copie PVrecep lucrari ;
- rec din partetea benef/doc constatatorref la indeplinirea oblig contrct; 2.Decl privind lista princ lucrari execin ultimii 5 ani - form nr.13; 3.Decl privind ef medii anuale ale pers angj si a cadrelor de cond in ultimii 3 ani - form nr. 14; 4.Inf ref la pers tehnic de sp de care dispune sau al carui ang de particip a fost obtinut de of; Of are oblig implicarii cel putin a urm experti: Resp tehnic cu exec lucrarii (RTE); Resp cu protectia muncii; Decl pe propria raspundere a of ? form nr.15; 5. Ptr expertiipropusise va depune - decl de disp/angajament de particip -form nr. 16; 6.Decl ref la utilajele, inst, echip tehnice de care poate dispune op ec pentru indeplinirea corespunzatoare a contr de lucrari -form nr. 17; Cerinta nr. 1Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001- sau echivalent in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectulcontractului;Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Prezentare certificate care atesta respectarea de catre ofertant a standardelorde protecti a mediului pentruactivitati ce implica executia lucrarilor in cauza , conform ISO14001, sau echivalent, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei.Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atestaca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere aofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer