Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PEVILION BUCATARIE-SPALATORIE CU EXTINDERE SALON UAMS DR. ELENA POPOVICI-FLAMANZI


Detaliu pentru invitatia numarul 357278
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA "DR. ELENA POPOVICI"
Numar invitatie: 357278/03.02.2014
Denumire contract: AMENAJARE PEVILION BUCATARIE-SPALATORIE CU EXTINDERE SALONUAMSDR. ELENA POPOVICI-FLAMANZI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA "DR. ELENA POPOVICI"Cod fiscal: 15778443, Adresa: STR. SPITALULUI, NR 22, FLAMANZI, Flamanzi, Telefon: +04 0784205615, Fax: +04 0231552713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SPITALULUI, NR 22, FLAMANZI, Flamanzi, Romania, cod postal: 717155, telefon: +04 0784205615, fax: +04 0231552713, persoana de contact: Constantin Sadagurschi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea de Asistenta Medico-Sociala "Dr. Elena Popovici", str.Spitalului, nr.22, oras Flamanzi, jud. Botosani, cod postal 717155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PEVILION BUCATARIE-SPALATORIE CU EXTINDERE SALONUAMSDR. ELENA POPOVICI-FLAMANZI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este: ??AMENAJARE PAVILION BUCATARIE - SPALATORIE CU EXTINDERE SALON LA UAMS DR. ELENA POPOVICI? in conformitate cu cerintele Documentatiei tehnice, componenta a Documentatiei de atribuire atasata la invitatia de participare in cadrul sectiunii Documentatie si clarificari.Valoarea estimata a contractului de lucrari este in suma de 733.104, 00 lei fara TVA, cuprinzand si cuantumul procentului de 14, 93% aferent cheltuielilor , ,diverse si neprevazute? respectiv suma de 109.436, 00 fara TVA. Valoarea aferenta cheltuielilor ?diverse si neprevazute? in procent de 14, 93% va fi decontata doar in cazul aparitiei de cheltuieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica. Valoarea estimata a contractului fara suma reprezentand ?diverse si neprevazute? este de 623.668, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 733, 104 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP in suma de 4.513 lei. Pentru calculul echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 20.01.2014. Perioada de valab. a GP este egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ext. perioadei de valab. a ofertei perioada de valab. a GPva fi prelungita in mod corespunzator. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducere autorizata in limba romana. GP se constitutie in conf. cu art 86 din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire; sau ordin de plata in contul achizitorului (cont RO92TREZ1165010XXX000322-Trez. Botosani, CUI15778443, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor - conform art. 86 alin (5) lit (a); .AC are dreptul de a retine GP in situatiile prev la art 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine din GP conf art.278^1 alin 1 lit.c din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 4403, 67 lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, AC va returna contestatarului suma retinuta in cel mult 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006, in baza unei solicitari scrise in partea op. ec. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004 art 16 alin 2 - vor prezenta anexat GPo decl. pe propria raspund privind incadrarii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituite va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 garantia de buna exececutie se const in proc de 5%. Modul de constituire a GBE in conformitate cu prevederile art. 90 alin (1)-(3) din HG 925/2006: -Printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive. In acest caz, contractantul are oblig de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont la dispozitia autoritatii contractante conform art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma initiala care se depune de catre contractantant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Restul garantiei de buna executie: - 70% din valaloarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la term. lucrarii, iar riscul ptr vicii ascunse este minim in baza unei solicitari scrise din partea Execut; - restul de 30% din val garantiei, la expirarea perioadei de garantiei a lucrarilor exececutate, pe baza PV de receptie finala, in baza unei sol. scrise din partea Execut.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.Completarea Formularului 4 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea Formularului 5 din Sectiunea formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social (doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului).- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?; Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c^1)si d) din OUG 34/2006 vor trebui prezentate si de catre tertul sustinator (prezentarea Declaratiei privind neancadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 precum si a Certificatului constatator-prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).-Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale/ judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ).- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului 6 din Sectiunea Formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna va fi completat in numele asocierii .Cerinta nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri sunt: dr. Miulescu Dan-director U.A.M.S.?Dr. Elena Popovici?, Ivasuc Liliana ?contabil-sef U.A.M.S.?Dr. Elena Popovici?, Sadagurschi Constantin-responsabil achizitii.Atentie;In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note: 1.In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: 1.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu date actualizate, din care sa rezulte ca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b)-Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale .Atentie: a.Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- conform Ordinului 509/2011 emis de ANRMAPb.Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d.In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Cerinta 2.Atestatul executantului, eliberat de ANRE, de tip B, insotit de anexele corespunzatoare, in copie liz. cu ment. conf.cu orig, valabil la data limita de depunere a ofert. Ptr situatia participarii la proced cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solic. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul acestuia, in cop.liz.conf.cu orig, valabil la data limita de depunere a ofert, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract. Se solicita aceasta cerinta conf art. 2 din Anexa Ord ANRE nr. 23 din 17 aprilie 2013 privind Regul ptr atestarea op ec care proiect, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice, care prevede ca operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare si executare de instalatii electrice racordate la Sist Electroenergetice trebuie sa detina atestat emis de Aut Nat de Regl in dom Energ. Electrice. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt si de executare de instalatii electrice interioare ptr constructii civile si industriale, brans aeriene si subterane cu tensiune de 0, 4 atest solic este de tip B, potr art. 12 lit. d) al aceluiasi Ord ANRE nr. 23/2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente edificatoare (bilanturi contabile / extrase de bilant sau alte documente) care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului si care sa sustina media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani declarati., Cerinta nr.1.Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de 1.200.000, 00 leiAtentie!a. Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind Lista asociatilor si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de de asociati si specializarea acestora.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante la data semnarii contractului., Cerinta nr. 2Infomatii privind subcontractareaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora conform art. 45 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ale art. 11 alin. (7) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza a fi indeplinit.Nota: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta, va solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Cerinta nr. 3Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului(dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) insotita de Lista privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare ., Cerinta nr.4Declaratie privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate1.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2.-Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat si implicat direct pentru executia si indeplinirea obiectivului de investitii ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica;a) Seful de santier-Sef santier.- absolvent al Facultatii de Constructii, sectia CCIA sau similar cu experienta profesionala in lucrari de consolidare si modernizare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari . Pentru sustinerea experienteise vor prezenta : -diplomele de absolvire - copie conforma cu originalul-curiculum vitae Europass-declaratie de disponibilitateb) 1 RTE- necesar in conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice pentru domeniul 1- Costructii civile, industriale si agrozootehniceVa prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale: - atestate, - legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor-declaratie de disponibilitatec) Responsabil cu asigurarea calitatii.Ofertantul va nominaliza o persoana cu experienta pentru indeplinirea rolului de responsabil cu asigurarea calitatii necesar in conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea in constructii. Avand in vedere Ordinul 356/2009 prin care se abroga procedura de autorizare a personalului de specialitate in constructii, se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie.Aceasta persoana va trebui sa aiba studii superioare tehnice.Va prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul pentru: -diplomele de absolvire, -curiculum vitae Europass-declaratie de disponibilitate-decizia de numire in functie.d) Sef punct de lucru constructii - studii superioare, in domeniul constructiilor, exp. profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari .e) Sef santier instalatii - studii superioare, in domeniul instalatiilor pentru constructii, exp. profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari .f) Sef punct de lucru instalatii - studii superioare, in domeniul instalatiilor pentru constructii, exp. profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari .g) Resp CQ, ing constructor, decizia de numire, experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari, pe pozitia de CQh) Responsabil mediu, certificat manager mediu, experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari , pe pozitia de responsabil mediu.i) Responsabil lucrari electrice, atestat ANRE 2A+B, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Personal atestat ANRE pentru executie lucrari electrice., Cerinta nr. 5Experienta similara1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit , a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 RON, realizate la nivelul a doua sau mai multe contracte.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.Pentru a face dovada executarii contractelor de lucrari prezentate ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele documente: - certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta sau clientul beneficiar al contractelor care sa indice beneficiarii, - valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Operatorii economici trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent: Prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? original/ copie legalizata/copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? -valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr.2Informatii privind Standardele de protectia mediuluiOperatorii economici trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform SR EN ISO 14001 sau echivalent: Prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? original/ copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? -valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termen de garantie
20
Descriere: Componenta tehnica. Punctaj maxim: 20
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer