Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE PIATA AGROALIMENTARA SI REABILITARE HALA LACTATE EXISTENTA IN MUNICIPIUL URZICENI, JUD.IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 326767
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL URZICENI
Numar invitatie: 326767/14.05.2012
Denumire contract: AMENAJARE PIATA AGROALIMENTARA SI REABILITARE HALA LACTATE EXISTENTA IN MUNICIPIUL URZICENI, JUD.IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL URZICENICod fiscal: 4364942, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI NR. 104, Urziceni, Telefon: 0243/256060, Fax: 0243/256060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA BUCURESTI NR. 104, Urziceni, Romania, cod postal: 925300, telefon: +40 243256060, fax: +40 243256060, persoana de contact: ELENA MANEA, cam. 12
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Bucuresti, nr.104, Urziceni, jud. Ialomita, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritati publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE PIATA AGROALIMENTARA SI REABILITARE HALA LACTATE EXISTENTA IN MUNICIPIUL URZICENI, JUD.IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUCTIE HALA AGROALIMENTARA IN MUNICIPIUL URZICENI SI REABILITARE HALA DE LACTATE EXISTENTA
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 710, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30.000 LEI, MOD DE CONSTITUIRE CONF.ART.86 AL.1 DIN HG 925/2006, CONT TREZORERIE RO64TREZ3935006XXX000051. Valabilitatea garantie de participare cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
5 % DIN PRETUL CONTRACTULUI, MOD DE CONSTITUIRE CONF.ART.90 DIN HG 925/2006 SI HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta minima : completare Formular 12A(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale): Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-formulare tipemise de organismele competente din tara din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinteacest e formulare)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat.formulare tipemise de organismele competente din tara din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formulare).Inregistrarea de restante la plata obligatiilor descalifica ofertantul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006: Cerinta minima : completare Formular 12B(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Cazier judiciar /certificat echivalent: Se solicita cazierul judiciaralfirmei in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul- Certificat de participare cu oferta independenta. Completare formular 16- Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 69 in.1 din OUG.34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Sava Constantin, Iconaru Georgeta, Manea Elena, Oncescu Emil, Boitos Ilie, Constantin Dobre, Petcu Nicolae - Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei (in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente- Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCerinta minima numai pentru persoanele juridice : se va completa bilanturile contabile la 31.12.2009 ; 31.12.2010 si la 31.12.2011 in masura in care ofertantul si-a inregistrat acest bilant vizate si inregistrate de organele competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ), Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniCerinta minima numai pentru persoane juridice : Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniCerinta minima : Cifra medie anula de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de cel putin 3 000 000 lei faratvaSe solicita Fisa de informatii generale despre ofertant(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Lista de experienta similaraCerinta minimaIndeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract sau mai multe care insumate sa aiba o valoare mai mare sau egalacu- 1 50 0 000 lei . fara tvaContractul de executie prezentat drept experieneta similara trebuie insotit de : - proces verbal de receptie care sa faca dovada finalizarii contrcatului pe valoareasolicitata.- recomandari din partea beneficiarilor /clientilor.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ), Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiAsigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa detinasi urmatoarea dotare tehnica : -laborator de gr.II pentrubetonSe vor prezenta atestate ICECON in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ), Inf.privind pers. tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiComplet. unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale pers. angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de spec. nr. si pregatirea cadrelor de conducere precum si pers.resp. direct de indeplinirea contr.Asig. de catre ofertant a pers.de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari : -responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii.-responsabiltehnic in domeniul constructiilor cu structuri din metal.Se vor atasa originale, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul. dupa atestatele solicitate mai sus.Se vor atasa CV-urile semnate ale personalului de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ), Informatii privind subcontractantii Standardele de asigurare a calitatiiCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul.- ISO 9001/2008 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.In cazul unei asociatii, fiecare asociat va prezenta certificatele pentru partea din contract pe care o realizeaza, Standarde de protectia mediuluiCertificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului .- ISO 14001/2004 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.In cazul unei asociatii, fiecare asociat va prezenta certificatele pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara. A Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pret?- 90 puncte se acorda astfel: I. Pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; II. Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = Pret minim x nr. puncte alocate/Pret (o) (Rezultatul inmultirii dintre Pret minim si nr. Puncte alocate se imparte la Pretul ofertat.) unde: - punctajul ofertantuluiPret minim- pretul cel mai mic ofertat Pret (o)- pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul.
DURATA DE EXECUTIE
10
Descriere: Componenta tehnica.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie?- 10 puncte se acorda astfel: I. Pentru cea mai scazuta durata de executie (justificata) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; II. Pentru celelalte durate de executie prezentate, punctajul se acorda astfel: D(n) = Durata minima x nr. puncte alocate/Durata (o) (Rezultatul inmultirii dintre Durata minima si nr. Puncte alocate se imparte la Durataofertata)unde: D(n) - punctajul ofertantuluiDurata minima - cea mai scazuta durata de executie propusa Durata (o)- durata de executie propusa de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul. Durata de executie se exprima in luni. Durata minima de executie sub care oferta nu este punctata suplimentar este de 5 luni. Durata maxima de executie 7 luni, peste care oferta este considerata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SECTIUNEA DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer